Als je het daarvan moest hebben gisteren moet je dat punt denk ik maar heel erg koesteren.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:06 schreef Tarado het volgende: [..] Zeker, dat zijn momenten die zo'n wedstrijd beslissen.
Twente uit zie ik ons niet winnen eerlijk gezegd, dat wordt een gelijkspelletje. Thuis tegen PSV is een zekerheidje en NEC is ook wel een enorme kutploeg om tegen te spelen.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:10 schreef Caland het volgende:
Wel een belangrijk weekje met een mogelijke bananenschil en dan een potje op de knollentuin van Enschede. Twee keer winnen, het jaarlijkse formaliteitje tegen PSV en het kan een mooi seizoen worden /opendeur
Gelukkig zit ik ergens tweede ring redelijk ver weg van het monotone getrommelquote:Op maandag 23 januari 2023 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Die Twente fans zullen wel helemaal dol zijn zondag.
Verstandig. Wel leuk potje natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik ergens tweede ring redelijk ver weg van het monotone getrommel
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je het daarvan moest hebben gisteren moet je dat punt denk ik maar heel erg koesteren.
Daar zijn de meeste mensen het niet mee eens, maar het heeft verder ook geen zin want een penalty was het toch niet.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.
Eens.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.
Oneens.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste mensen het niet mee eens, maar het heeft verder ook geen zin want een penalty was het toch niet.
Ajaxbril is wel duidelijk (lol).quote:
Het is dat hij de bal nog schampte met alle geluk van de wereld daardoor wordt het een twijfelgevalquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook een twitteraccount had
Je kan er best een vrije trap voor geven ja, maar een hele duidelijke overtreding was het gezien er wel een bal tussenzit ook weer nietquote:Op maandag 23 januari 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]maar beweren dat het geen overtreding was slaat dus nergens op
Dit ben ik met je eens want de VAR grijpt niet in buiten het strafschopgebied. (lol)quote:Op maandag 23 januari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat hij de bal nog schampte met alle geluk van de wereld daardoor wordt het een twijfelgeval
Maar de VAR had deze nooit afgekeurd als de scheids wel had gefloten
Dat doet wel pijn hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Tarado vorig jaar Martinez vs Dessers een schouderduwtje vond, maar nu al 24 uur over een vrije trap aan het zaniken is.
Je zou bijna denken dat Tarado stiekem een PSV'er is.
Typische actie waarvan elke Ajacied gelijk schreeuwt overtreding en elke kakkerlak zegt is toch niks aan de hand man. Voor de Eredivisie misschien een stevige maar het is ook niet gek dat er geen vervolgactie komt van de scheidsrechter toch? En alsof Ajax de vrije trap erin zou schietenquote:
Ja dat hij slechtere timing had dan hij dacht, want het was net aan.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
Zet bewust een tackle in op de bal en raakt de bal.
‘Met alle geluk van de wereld’ (lol)
Dit slaat echt nergens op, maar het begint een beetje zielig te worden dus verstandig dat jullie erover ophouden ja.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat hij slechtere timing had dan hij dacht, want het was net aan.
Maar dat wist je best. Ik zal er ook over ophouden
Het doet mij een beetje denken aan klassiekers waarin wij zo matig waren dat je maar met een microscoop gaat zoeken naar bepaalde momenten in de wedstrijd waar je eventueel voordeel uit zou hebben kunnen halenquote:Op maandag 23 januari 2023 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op, maar het begint een beetje zielig te worden dus verstandig dat jullie erover ophouden ja.
Gaat ook een beetje moeilijk als je online zit hequote:Op maandag 23 januari 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
Ondanks de meningsverschillen vind ik het hier altijd een warm bad en ook één van de leuke dingen op FOK, dat je gewoon in clubtopics met elkaar kan discussiëren zonder dat er hersens ingeslagen worden.
Al is het badwater bij onze PSV collega's wat koud de laatste tijd.
Ik zit je ook vooral maar een beetje te pesten eigenlijk. Ik snap best dat je vanuit jullie perspectief daar meer had willen hebben, kwam ook volgens mij best een aardige tegenaanval uit al kan ik daar helemaal mis zitten (ik dacht in elk geval tijdens het counteren 'oh mocht hier een goal uit vallen gaat de VAR wel ingrijpen). Ik zag de herhaling daarna en dacht 'mwoah, bal, daar was niets mee gedaan'.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
Ondanks de meningsverschillen vind ik het hier altijd een warm bad en ook één van de leuke dingen op FOK, dat je gewoon in clubtopics met elkaar kan discussiëren zonder dat er hersens ingeslagen worden.
Al is het badwater bij onze PSV collega's wat koud de laatste tijd.
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op maandag 23 januari 2023 12:56 schreef Jeroboam het volgende:
Wat vonden jullie van de consensus bij de tafel van Studio Voetbal
In het stadion kneep ik hem behoorlijk, zeker toen het ook nog lang duurde voordat Kökcü de corner mocht nemen die uit de tegenaanval volgde. Maar toen ik in de auto naar huis de beelden van ESPN zag was het echt de perfecte tackle.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit je ook vooral maar een beetje te pesten eigenlijk. Ik snap best dat je vanuit jullie perspectief daar meer had willen hebben, kwam ook volgens mij best een aardige tegenaanval uit al kan ik daar helemaal mis zitten (ik dacht in elk geval tijdens het counteren 'oh mocht hier een goal uit vallen gaat de VAR wel ingrijpen). Ik zag de herhaling daarna en dacht 'mwoah, bal, daar was niets mee gedaan'.
Het was om 11 uur al smoordruk bij de tram, waarom had iedereen zin om vrijwillig zo lang in de kou te staan.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
Het was wel maar goed dat er zo’n politiemacht op de been was gisteren om het tuig in gareel te houden
[ afbeelding ]
Geen idee, vind dat sowieso maar kansloos gedoe zo’n bus opwachten. Het was ook wel heel vroeg heel druk overal, zelden meegemaakt eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het was om 11 uur al smoordruk bij de tram, waarom had iedereen zin om vrijwillig zo lang in de kou te staan.
Thuis douchen is duur dus dan is zo'n waterkanon wel handig om bij te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, vind dat sowieso maar kansloos gedoe zo’n bus opwachten. Het was ook wel heel vroeg heel druk overal, zelden meegemaakt eigenlijk.
Aan het hoofd van Quilindschy te zien lijkt het mij ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
Zet bewust een tackle in op de bal en raakt de bal.
‘Met alle geluk van de wereld’ (lol)
Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Uurtje van tevoren een biertje bij de BerenGod is voor mij ook vroeg zat.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het was om 11 uur al smoordruk bij de tram, waarom had iedereen zin om vrijwillig zo lang in de kou te staan.
Nee, dit is ‘m niet.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:10 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Aan het hoofd van Quilindschy te zien lijkt het mij ook meer geluk dan wijsheid.
Het was om 11 uur al ramvol bij hollywood, normaal rij ik dan een keertje thuis wegquote:Op maandag 23 januari 2023 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Uurtje van tevoren een biertje bij de BerenGod is voor mij ook vroeg zat.
Maakt verder toch ook niet uit. Zolang het maar rustig blijft en dat was (gelukkig) zo.
Wel blij dat @Boussaadia weer terug is, na al dat kansloze gezuig van GGMM tenminste iemand die bij vlagen wel leuk is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |