Als je het daarvan moest hebben gisteren moet je dat punt denk ik maar heel erg koesteren.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:06 schreef Tarado het volgende: [..] Zeker, dat zijn momenten die zo'n wedstrijd beslissen.
Twente uit zie ik ons niet winnen eerlijk gezegd, dat wordt een gelijkspelletje. Thuis tegen PSV is een zekerheidje en NEC is ook wel een enorme kutploeg om tegen te spelen.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:10 schreef Caland het volgende:
Wel een belangrijk weekje met een mogelijke bananenschil en dan een potje op de knollentuin van Enschede. Twee keer winnen, het jaarlijkse formaliteitje tegen PSV en het kan een mooi seizoen worden /opendeur
Gelukkig zit ik ergens tweede ring redelijk ver weg van het monotone getrommelquote:Op maandag 23 januari 2023 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Die Twente fans zullen wel helemaal dol zijn zondag.
Verstandig. Wel leuk potje natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik ergens tweede ring redelijk ver weg van het monotone getrommel
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je het daarvan moest hebben gisteren moet je dat punt denk ik maar heel erg koesteren.
Daar zijn de meeste mensen het niet mee eens, maar het heeft verder ook geen zin want een penalty was het toch niet.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.
Eens.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.
Oneens.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste mensen het niet mee eens, maar het heeft verder ook geen zin want een penalty was het toch niet.
Ajaxbril is wel duidelijk (lol).quote:
Het is dat hij de bal nog schampte met alle geluk van de wereld daardoor wordt het een twijfelgevalquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook een twitteraccount had
Je kan er best een vrije trap voor geven ja, maar een hele duidelijke overtreding was het gezien er wel een bal tussenzit ook weer nietquote:Op maandag 23 januari 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]maar beweren dat het geen overtreding was slaat dus nergens op
Dit ben ik met je eens want de VAR grijpt niet in buiten het strafschopgebied. (lol)quote:Op maandag 23 januari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat hij de bal nog schampte met alle geluk van de wereld daardoor wordt het een twijfelgeval
Maar de VAR had deze nooit afgekeurd als de scheids wel had gefloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |