Je hebt het tegen een Ajacied, Hans.quote:Op maandag 23 januari 2023 06:25 schreef Malavita het volgende:
[..]nee jullie speelden een prima pot zeker
Gelijkspel was voor beide teams een terechte uitslag. Speelden allebei gewoon matig.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah, wie zijn de grote jongens? Die lopen al heel het seizoen niet in de voorste linie.
Vond dat Feyenoord er ook wel steeds in slaagde de bal redelijk vlot bij je aanvallers te krijgen waar eigenlijk alleen Paixoa steeds wel gevaarlijk was. Maar die stond dan ook wel tegenover iemand waarvan ik twijfel of het wel een voetballer isquote:Op maandag 23 januari 2023 08:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Belabberde wedstrijd vind ik overdreven gesteld, alleen de eerste helft van Ajax was echt belabberd en dan moet ik zeggen dat het daar defensief beter stond dan ik had verwacht, vooral door Alvarez.
Eigenlijk vond ik Ajax maar 10 minuten beter, dat was toen Paixao het niet meer kon belopen maar Gimenez nog niet was ingebracht, toen kon Ajax opschuiven omdat we geen diepgang meer hadden. Na de 1-1 zag ik wel eerder een 2-1 dan 1-2 vallen.
Het 'Joden lopen altijd weg' toen hij werd gewisseld vond ik anders wel humorquote:Op maandag 23 januari 2023 08:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat dus, maar de sfeer was toch matig?
Was dit nu alles richting Berghuis? viel zo tegen
Ik hoopte dat Slot ook eerder zou wisselen. Al was het maar tactisch om ook even de snelheid er ook bij Ajax uit te halen en zelf de boel weer op orde te krijgen.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Belabberde wedstrijd vind ik overdreven gesteld, alleen de eerste helft van Ajax was echt belabberd en dan moet ik zeggen dat het daar defensief beter stond dan ik had verwacht, vooral door Alvarez.
Eigenlijk vond ik Ajax maar 10 minuten beter, dat was toen Paixao het niet meer kon belopen maar Gimenez nog niet was ingebracht, toen kon Ajax opschuiven omdat we geen diepgang meer hadden. Na de 1-1 zag ik wel eerder een 2-1 dan 1-2 vallen.
Dan kan die Idrissi weer terug naar Spanje. Waarom die toch de hele tijd de kans krijgt is mij een raadsel.quote:
Vooral een vertrek van Walemark zou prettig zijn voor beide partijen denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan kan die Idrissi weer terug naar Spanje. Waarom die toch de hele tijd de kans krijgt is mij een raadsel.
Zeer verstandig. Paixao toont nog wel iets van potentie, maar de rest voldoet niet. Idrissi terug sturen.quote:
Hancko was dat. Viel wel mee, geen penaltywaardig moment.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:01 schreef H.FR het volgende:
In de 2e helft bij een corner had ik trouwens het idee dat iemand van ons met 2 handen onderuit werd getrokken. Iemand anders dat nog opgevallen? Ben benieuwd of ik dat goed zag, of dat ik mijn Feyenoordbril op had.
Misschien ook wel, dan kan die zich weer ontwikkelen. Maar Idrissi kost alleen maar geld. Telkens als hij invalt haalt hij het tempo eruit. En het is ook niet zo dat hij zijn verdedigende werk goed uit voert. Het is mij een raadsel waarom hij altijd invalt ipv Walemark, want die had nou juist een goede voorbereiding gedraaid.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral een vertrek van Walemark zou prettig zijn voor beide partijen denk ik.
Weten we dat of hebben we dat er maar van gemaakt?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien ook wel, dan kan die zich weer ontwikkelen. Maar Idrissi kost alleen maar geld. Telkens als hij invalt haalt hij het tempo eruit. En het is ook niet zo dat hij zijn verdedigende werk goed uit voert. Het is mij een raadsel waarom hij altijd invalt ipv Walemark, want die had nou juist een goede voorbereiding gedraaid.
Mwah, na die eigen goal heeft Ajax eigenlijk ook geen kans meer gehad.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:52 schreef Jeroboam het volgende:
Als de wedstrijd tien minuten langer had geduurd dan waren de 3 punten in de tas van Ajax gegaan maar 1-1 is een fair resultaat.
Ik zag ook nog niet zo direct waarom dit Feyenoord kampioen gaat worden.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een ontzettend armoedige aanval hebben jullie. Zie jullie zelden spelen, maar gisteren leek echt nergens op tegen zo'n zwak Ajax.
Maarja PSV heeft ook al hun kwaliteit verkocht, op Simons na dan en Luuk is nu geblesseerd. Als Ajax gewoon een normale trainer aanstelt worden die het natuurlijk. En AZ en Twente kun je nu ook nog niet uitsluiten.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik zag ook nog niet zo direct waarom dit Feyenoord kampioen gaat worden.
We staan ook maar twee punten boven AZ die ik nou niet bepaald vind overlopen van kwaliteit.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik zag ook nog niet zo direct waarom dit Feyenoord kampioen gaat worden.
Pedersen moet je op cursus voorzetten geven met Tadic. Want daar komt genoeg gevaar vandaan maar eindpass is altijd kut.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We staan ook maar twee punten boven AZ die ik nou niet bepaald vind overlopen van kwaliteit.
Feyenoord heeft vooral een stabiele defensie en het middenveld met Wieffer en Kökcü staat nu héél goed. We geven heel weinig kansen weg. Dat begint al voorin, we drukken de tegenstander met goed pressievoetbal achteruit. Alleen creëren we ook heel weinig als de ruimtes klein zijn, we hebben wel veel spelers met een heel goed schot waardoor we vaak van afstand scoren maar verder is het voorin heel sloom en voorspelbaar. Zelfs in wedstrijden waar we volledig overwicht hebben, zoals Volendam-uit of Groningen-uit maar ook gisteren scoren we niet heel veel en creëren we ook weinig megakansen, eigenlijk zijn we ook dan weer het gevaarlijkste van afstand.
Eigenlijk was dit vorig seizoen ook al een probleem, alhoewel we toen nog de uitspattingen van Sinisterra hadden maar dat begint Paixao nu langzaam over te nemen. Ik vraag mij ook af of we niet meer behoefte hebben aan een aanspeelpunt voorin alhoewel het probleem ook ligt bij buitenspelers/backs die in de 16 de verkeerde keuzes blijven maken en natuurlijk Danilo die je niet weg kan steken.
Pedersen heeft gewoon geen spelinzicht en dat ga je hem ook niet kunnen aanleren. Puur op zijn renvermogen en zijn functionele techniek had hij (zeker in een 3-5-2 / 5-3-2) de top kunnen halen, maar hij levert óf de bal naar achteren in waardoor het tempo uit de aanval is, óf hij raakt de bal kwijt in de buurt van de 16. Ik zie hem heel graag vertrekken, maar misschien heeft zo'n jongen dus baat bij een aanspeelpunt voorin waar hij de bal gewoon kan inleveren, want zodra hij zelf keuzes moet maken gaat het fout.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pedersen moet je op cursus voorzetten geven met Tadic. Want daar komt genoeg gevaar vandaan maar eindpass is altijd kut.
Brobbey die onderuit werd gekogeld randje strafschopgebied tellen we dan maar niet mee, onbegrijpelijk dat daar niet gefloten of gevard werd.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, na die eigen goal heeft Ajax eigenlijk ook geen kans meer gehad.
Sinds wanneer komt er een VAR aan te pas bij een mogelijke vrije trap?quote:Op maandag 23 januari 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brobbey die onderuit werd gekogeld randje strafschopgebied tellen we dan maar niet mee, onbegrijpelijk dat daar niet gefloten of gevard werd.
Echt niemand behalve jij vond dat een overtreding.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brobbey die onderuit werd gekogeld randje strafschopgebied tellen we dan maar niet mee, onbegrijpelijk dat daar niet gefloten of gevard werd.
Dat zit je wel heel erg dwars he?quote:Op maandag 23 januari 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeur niet man. Daar werd gewoon de bal gespeeldquote:Op maandag 23 januari 2023 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, dat zijn momenten die zo'n wedstrijd beslissen.
En was een meter erbuiten ofzoquote:Op maandag 23 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeur niet man. Daar werd gewoon de bal gespeeld
Nee hoor, kijk het nog maar eens terug als je dat nog niet gedaan hebt, ik dacht in eerste instantie penalty maar de overtreding was er net buiten en Brobbey valt het strafschop gebied in.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeur niet man. Daar werd gewoon de bal gespeeld
Paixao gaat hem wel worden, maar die kan nu logischerwijs nog niet zijn stempel drukken zoals Sini dat deed. Met ons middenveld en verdediging zit het wel goed.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit vorig seizoen ook al een probleem, alhoewel we toen nog de uitspattingen van Sinisterra hadden maar dat begint Paixao nu langzaam over te nemen. Ik vraag mij ook af of we niet meer behoefte hebben aan een aanspeelpunt voorin alhoewel het probleem ook ligt bij buitenspelers/backs die in de 16 de verkeerde keuzes blijven maken en natuurlijk Danilo die je niet weg kan steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |