Letterlijk iedereen ergert zich hier aan.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blij dat ik niet alleen ben die zich hier aan ergert
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen ergert zich hier aan.
Komt door het krachtverschil, Ajax is toch een veredelt Go Ahead Eagles tegenwoordig. Voor een goede klassieker zijn gelijkwaardige teams nodig.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een slechte wedstrijd en wat een kut sfeer zeg. Op tv was er niks te merken van een vijandige sfeer.
Supporters hebben oprecht af laten weten.
En dit is de wedstrijd van het jaar?
quote:Op maandag 23 januari 2023 01:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Komt door het krachtverschil, Ajax is toch een veredelt Go Ahead Eagles tegenwoordig. Voor een goede klassieker zijn gelijkwaardige teams nodig.
Misschien. Voorlopig heeft de hele top 5 volgens mij het gevoel dat ze wellicht kampioen kunnen worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Baal er wel van, als je hem dit jaar niet binnensleept zal meer dan wat voor seizoen ook de teleurstelling overheersen.
Top 6. Spartaquote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien. Voorlopig heeft de hele top 5 top 6 volgens mij het gevoel dat ze wellicht kampioen kunnen worden.
Dat dus, maar de sfeer was toch matig?quote:Op maandag 23 januari 2023 07:54 schreef Haringkop het volgende:
Uiteindelijk is Ajax wel de morele winnaar. Die spelen hun slechtste voetbal sinds tijden, maar hangen er nog steeds aan en hebben nog steeds de breedste selectie. Die gaan zichzelf ook nog wel herpakken. Je had ze nu moeten ‘killen’, maar zegt ook wel genoeg dat het ons niet lukt.
quote:Op maandag 23 januari 2023 08:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat dus, maar de sfeer was toch matig?
Was dit nu alles richting Berghuis? viel zo tegen
Ja het is jammer dat de grote jongens bij Feyenoord niet opstonden gisteren. Je had Ajax echt pijn kunnen en moeten doen gisteren.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:54 schreef Haringkop het volgende:
Uiteindelijk is Ajax wel de morele winnaar. Die spelen hun slechtste voetbal sinds tijden, maar hangen er nog steeds aan en hebben nog steeds de breedste selectie. Die gaan zichzelf ook nog wel herpakken. Je had ze nu moeten ‘killen’, maar zegt ook wel genoeg dat het ons niet lukt.
Feyenoord viel mij wat tegen gisteren, net als de wedstrijd werd ook de ploeg wat gehypet, tenminste ik had er wat meer van verwacht.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het is jammer dat de grote jongens bij Feyenoord niet opstonden gisteren. Je had Ajax echt pijn kunnen en moeten doen gisteren.
Tsjah, wie zijn de grote jongens? Die lopen al heel het seizoen niet in de voorste linie.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het is jammer dat de grote jongens bij Feyenoord niet opstonden gisteren. Je had Ajax echt pijn kunnen en moeten doen gisteren.
Wat viel je dan precies tegen? Het ging eigenlijk precies zoals het ‘t hele seizoen gaat. Achterin en op het middenveld goed, voorin loopt het spaak.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord viel mij wat tegen gisteren, net als de wedstrijd werd ook de ploeg wat gehypet, tenminste ik had er wat meer van verwacht.
Ik zie Feyenoord niet zo vaak als jij, Ajax uiteraard wel, spelen al maanden matig en begonnen zo verschrikkelijk slecht dat ik wel verwacht had dat Feyenoord daar van zou profiteren, alleen dat gebeurde niet, het drukzetten werd na een half uur al minder, er werd weinig gecreëerd en dan werd er nog genoeg weggegeven ook, ik vond Ajax de 2e helft gewoon beter al was het qua niveau een hele belabberde wedstrijd, dus minder slecht is misschien een beter oordeel.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat viel je dan precies tegen? Het ging eigenlijk precies zoals het ‘t hele seizoen gaat. Achterin en op het middenveld goed, voorin loopt het spaak.
Ah zo. Nee, voor mij ging het eigenlijk wel zoals we hadden kunnen verwachten. Middenveld in handen, achterin solide en voorin te weinig doen met het overwicht wat je toch ruim 60 minuten hebt gehad. We hebben simpelweg te weinig kwaliteit om te killen en dat hebben we al het hele seizoen waardoor we best wat onnodig puntverlies hebben geleden gezien het spel. Op termijn lijkt het me dat Feyenoord hierdoor ook tekort komt voor de titel.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord niet zo vaak als jij, Ajax uiteraard wel, spelen al maanden matig en begonnen zo verschrikkelijk slecht dat ik wel verwacht had dat Feyenoord daar van zou profiteren, alleen dat gebeurde niet, het drukzetten werd na een half uur al minder, er werd weinig gecreëerd en dan werd er nog genoeg weggegeven ook, ik vond Ajax de 2e helft gewoon beter al was het qua niveau een hele belabberde wedstrijd, dus minder slecht is misschien een beter oordeel.
Je herinnert me eraan dat ik het artikel niet eens heb gelezenquote:Op maandag 23 januari 2023 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van dat ‘heet zijn’.
Je hebt het tegen een Ajacied, Hans.quote:Op maandag 23 januari 2023 06:25 schreef Malavita het volgende:
[..]nee jullie speelden een prima pot zeker
Gelijkspel was voor beide teams een terechte uitslag. Speelden allebei gewoon matig.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah, wie zijn de grote jongens? Die lopen al heel het seizoen niet in de voorste linie.
Vond dat Feyenoord er ook wel steeds in slaagde de bal redelijk vlot bij je aanvallers te krijgen waar eigenlijk alleen Paixoa steeds wel gevaarlijk was. Maar die stond dan ook wel tegenover iemand waarvan ik twijfel of het wel een voetballer isquote:Op maandag 23 januari 2023 08:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Belabberde wedstrijd vind ik overdreven gesteld, alleen de eerste helft van Ajax was echt belabberd en dan moet ik zeggen dat het daar defensief beter stond dan ik had verwacht, vooral door Alvarez.
Eigenlijk vond ik Ajax maar 10 minuten beter, dat was toen Paixao het niet meer kon belopen maar Gimenez nog niet was ingebracht, toen kon Ajax opschuiven omdat we geen diepgang meer hadden. Na de 1-1 zag ik wel eerder een 2-1 dan 1-2 vallen.
Het 'Joden lopen altijd weg' toen hij werd gewisseld vond ik anders wel humorquote:Op maandag 23 januari 2023 08:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat dus, maar de sfeer was toch matig?
Was dit nu alles richting Berghuis? viel zo tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |