Blij dat ik niet alleen ben die zich hier aan ergertquote:Op zondag 22 januari 2023 20:32 schreef Scrummie het volgende:
Pukoverload.
Tijd om dit topic links te laten liggen.
Je zou ook kunnen zeggen dat het een kwaliteit is van onze spelers.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Feyenoord krijgt weinig kansen in de 16 als je het vergelijkt met vorig jaar.
Afstanddschoten zijn prima (en Feyenoord heeft er overigens de spelers voor) maar je kunt er niet echt op vertrouwen over 34 wedstrijden.
Komt allemaal door de netten!quote:Op zondag 22 januari 2023 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag waren we de afsluiter. Want wel 7 aanhoudingen! Zie je wel, complete veldslag.
Ik vond Kokcu helemaal niet zo geweldig.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:14 schreef Caland het volgende:
Wel leuk dat Geertje, Hartman en Kokcu eigenlijk de enige drie waren die echt een beetje onbevangen speelden
Varkenoordgoden
Wat een flauwekul weer allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Feyenoord krijgt weinig kansen in de 16 als je het vergelijkt met vorig jaar.
Afstanddschoten zijn prima (en Feyenoord heeft er overigens de spelers voor) maar je kunt er niet echt op vertrouwen over 34 wedstrijden.
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een flauwekul weer allemaal.
Dat speelt denk ik ook wel mee, wellicht heeft Feyenoord meer spelers die uit moeilijke hoeken kunnen scoren.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat het een kwaliteit is van onze spelers.
Met name doordat Pedersen nu moet spelen inderdaad, want Geertruida speelde echt goed vandaag. Vult het sowieso wel goed in daar.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met deze man was er geen tegengoal grvallen.
Die missen we zo he.
Nooit verwacht te zeggen maar ik mis Trauner helemaal niet zo, Geertruida vind ik toch beter als RCV dan als RB. Aan de bal is Trauner iets beter omdat hij sneller de bal naar voren speelt maar verdedigend is Geert beter (voornamelijk omdat hij sneller is).quote:Op zondag 22 januari 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Met name doordat Pedersen nu moet spelen inderdaad, want Geertruida speelde echt goed vandaag. Vult het sowieso wel goed in daar.
Ik mis hem juist wel, omdat Pedersen nu moet spelen. Puur als je naar de rcv positie kijkt mis ik hem minder dan verwacht.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nooit verwacht te zeggen maar ik mis Trauner helemaal niet zo, Geertruida vind ik toch beter als RCV dan als RB. Aan de bal is Trauner iets beter omdat hij sneller de bal naar voren speelt maar verdedigend is Geert beter (voornamelijk omdat hij sneller is).
Alleen Pedersen was vandaag verdedigend het grote probleem, tot aan de 60e minuut toen het wat meer open werd kwam vrijwel iedere dreiging van Ajax vanaf links.
Vooral omdat die rechterkant van hunnie niveau PEC is.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nooit verwacht te zeggen maar ik mis Trauner helemaal niet zo, Geertruida vind ik toch beter als RCV dan als RB. Aan de bal is Trauner iets beter omdat hij sneller de bal naar voren speelt maar verdedigend is Geert beter (voornamelijk omdat hij sneller is).
Alleen Pedersen was vandaag verdedigend het grote probleem, tot aan de 60e minuut toen het wat meer open werd kwam vrijwel iedere dreiging van Ajax vanaf links.
Vond hem vandaag wederom de man die de lijnen aan het uitzetten was, dat je wat meer balverlies lijdt als alles begint bij je vind ik niet raar.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:35 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vond Kokcu helemaal niet zo geweldig.
Van de eigen jeugd waren de andere drie gewoon goed.
Maar Kokcu was niet dwingend genoeg en leed daarnaast ook te veel balverlies.
Zit de statistieken even te checken. Slechts 68% van zijn passes kwam aan. Is toch best matig.
Dat is ook gewoon een kwaliteit hè knuppel, het spelletje bestaat uit meer dan alleen xG en geluk/pech.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Grappig genoeg wordt er op basis van kansen behoorlijk overgepresteerd dit seizoen. Die 40 goals is royaal beloond, veel afstandsschoten.
quote:Op zondag 22 januari 2023 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een slechte wedstrijd en wat een kut sfeer zeg. Op tv was er niks te merken van een vijandige sfeer.
Supporters hebben oprecht af laten weten.
En dit is de wedstrijd van het jaar?
Kwam omdat user jorienvdherik weer eens liet afwetenquote:Op zondag 22 januari 2023 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een slechte wedstrijd en wat een kut sfeer zeg. Op tv was er niks te merken van een vijandige sfeer.
Supporters hebben oprecht af laten weten.
En dit is de wedstrijd van het jaar?
2 puntjes voor op de nr. 2 met de competitie op de helft. Misschien heeft Ajax 'm verspeelt, maar wij zijn slechts 1 van de 4 a 5 ploegen die mee doen.quote:
Baal er wel van, als je hem dit jaar niet binnensleept zal meer dan wat voor seizoen ook de teleurstelling overheersen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
2 puntjes voor op de nr. 2 met de competitie op de helft. Misschien heeft Ajax 'm verspeelt, maar wij zijn slechts 1 van de 4 a 5 ploegen die mee doen.
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Baal er wel van, als je hem dit jaar niet binnensleept zal meer dan wat voor seizoen ook de teleurstelling overheersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |