Zou kunnen natuurlijk. Maar ik heb wel het idee dat Arzakan nu verder is, ik vind hem sowieso een speler voor in de kleine ruimte. Daar gaat het juist bij onze aanvallers nu mis.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Resultaat is dan denk ik dat we over een halfjaar roepen dat Walemark zn kans in Feyenoord moet krijgen en dat Azarkan een net niet speler is.
Oftewel gewoon omgedraaid.
Dat zou voor Walemark een uitstekend resultaat zijn. Meer minuten en wedstrijdhardheid kan hem enorm helpen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Resultaat is dan denk ik dat we over een halfjaar roepen dat Walemark zn kans in Feyenoord moet krijgen en dat Azarkan een net niet speler is.
Oftewel gewoon omgedraaid.
Helemaal eens. Het zegt ook wel wat dat bij ons alleen Szymanski (9), Kocku (8), Danilo (10) en Dilrosun (8) hoger scoren met G+A dit seizoen dan Arzakan (7).quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou voor Walemark een uitstekend resultaat zijn. Meer minuten en wedstrijdhardheid kan hem enorm helpen.
Ik denk dat Azarkan wel iets toevoegt wat Walemark niet heeft, hij is beter in de kleine ruimte en heeft meer drive.
alirezagod zal wel wat vermoeid zijn, en laten we wel wezen, die was ook niet zo goed de vorige wedstrijdquote:
Dat denk ik niet (dat Gimenez er 2 of 3 in schiet én dat Danilo in de basis staat tegen Twente)quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als gimenez er 2 of 3 in schiet staat danilo denk ik gewoon alsnog basis tegen twente
Je had Szymanski ook op rechts kunnen zetten, maar Timber zal wel nog niet fit genoeg zijn voor een basisplaatsquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alirezagod zal wel wat vermoeid zijn, en laten we wel wezen, die was ook niet zo goed de vorige wedstrijd
PrImA WiNtErStOpquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:11 schreef Pistolero het volgende:
Blijft wel fascinerend dat Walemark na een eerste seizoenshelft met toch behoorlijk wat speeltijd en een prima winterstop van de ene op de andere dag totaal genegeerd wordt.
Daar moet iets mee gebeurd zijn.
denk dat we die pas in de basis gaan zien als een van de huidige drie middenvelders echt niet kan spelenquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had Szymanski ook op rechts kunnen zetten, maar Timber zal wel nog niet fit genoeg zijn voor een basisplaats
Szymanskiquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie is jullie favoriete winterstopvoetballer?
Die gaan toch nog wel wegzakken. Slechts 10 punten in 9 uitwedstrijden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:44 schreef aTypisch het volgende:
twee keer achter elkaar winnen en je zet twente op 9 punten
genot
denk dat ze bij psv, ajax en feyenoord nog een poginkje gaan wagen bij hilgers en/of zerroukiquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaan toch nog wel wegzakken. Slechts 10 punten in 9 uitwedstrijden.
Net zo kansrijk als een doelpoging van Dilrosun.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat ze bij psv, ajax en feyenoord nog een poginkje gaan wagen bij hilgers en/of zerrouki
4 goals 4 assists niet eens zo slecht halverwegequote:Op woensdag 25 januari 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net zo kansrijk als een doelpoging van Dilrosun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |