Bijzondere conclusie van een speler die niet zo heel lang geleden al dacht dat hij bij Feyenoord speeldequote:Op maandag 23 januari 2023 20:29 schreef Pistolero het volgende:
Verder zit het met zijn voetballende kwaliteiten overduidelijk wel goed.
Bal spelen = bek houden.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat hij de bal nog schampte met alle geluk van de wereld daardoor wordt het een twijfelgeval
Maar de VAR had deze nooit afgekeurd als de scheids wel had gefloten
Om hem de rest van zn carrière bij Jong op te laten draven en daarmee de eerste divisie te halenquote:Op maandag 23 januari 2023 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis terughalen lijkt me wel een leuke.
Ik zei al dat ik de beslissing prima vond.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bal spelen = bek houden.
Kun je de regels gaan proberen te verdraaien met je eigen interpretatie onder het mom van “geluk” en “twijfelgeval”, maar dat is natuurlijk niet hoe het werkt hè ouwe valsspelert.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 05:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Ajacied zijnde ben ik blij met die linksback, Hartmann heet ie?
De vorige linksback was ook eigen kweekquote:Op dinsdag 24 januari 2023 05:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Ajacied zijnde ben ik blij met die linksback, Hartmann heet ie? Eindelijk gewoon eigen kweek i.p.v. een half gare oostblokker of zuid amerikaan op huurbasis van een spaans of italiaanse midden motor
Jouw mening vinden wij echt enorm belangrijk.quote:
Het is gewoon kinderachtig zuigen zoals gewoonlijk, laat lekker gaan.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bal spelen = bek houden.
Kun je de regels gaan proberen te verdraaien met je eigen interpretatie onder het mom van “geluk” en “twijfelgeval”, maar dat is natuurlijk niet hoe het werkt hè ouwe valsspelert.
Successupporter gespotquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Morgen sinds lange tijd weer eens naar het Kuipie.
Dat zou ik juist jammer vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:48 schreef Bombvis het volgende:
Mauro Junior zullen we in ieder geval niet tegenkomen tegen psv, die wordt wel een paar weken geschorst
genotquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ben ik vanavond als ik op de tribune zit bij FC Emmen - PSV
Ik ga er niet vanuit dat er nog een speler komt eigenlijk. Die wachten op een buitenkans en die komt zelden in de winter.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:23 schreef De_Pel het volgende:
Pfffft waar blijft die diepte investering?!
Als er één moment is dat je kans hebt om door te pakken :’(
Een type Weghorst hurenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat had Zerrouki moeten zijn alleen blijkt het dat Wieffer beter is. Tja.
Er is nu iets van vijf miljoen beschikbaar, en de enige positie waarop een investering nuttig zou zijn is misschien rechtsbuiten. Maar ik verwacht dat we zondag Szymanski op die positie gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |