Dat vond ik juist wel meevallen, Feyenoord hield het ook maar een half uur vol dus zo geweldig was het allemaal niet met de conditie, ze konden het al niet meer belopen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ze bij Ajax inmiddels beiden niet meer kunnen lijkt me toch verontrustend.
Hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat Feyenoord ruim een uur voetballend (inclusief druk zetten) een stuk beter was dan Ajax? Je bent heel erg aan het doen alsof Feyenoord niks voorstelde.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel meevallen, Feyenoord hield het ook maar een half uur vol dus zo geweldig was het allemaal niet met de conditie, ze konden het al niet meer belopen.
Dat is helemaal niet moeilijk als het ook zo zou zijn, Feyenoord begon goed maar na een half uur zag je de gaten in het drukzetten al vallen, dat kostte dus blijkbaar teveel energie, dus ik ben het gewoon niet met je eens en vond Ajax de 2e helft de betere.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat Feyenoord ruim een uur voetballend (inclusief druk zetten) een stuk beter was dan Ajax? Je bent heel erg aan het doen alsof Feyenoord niks voorstelde.
Zelfs in grote delen van de 2e helft lukte het Ajax niet om op de helft van Feyenoord te voetballen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk als het ook zo zou zijn, Feyenoord begon goed maar na een half uur zag je de gaten in het drukzetten al vallen, dat kostte dus blijkbaar teveel energie, dus ik ben het gewoon niet met je eens en vond Ajax de 2e helft de betere.
Gelukkig zijn de meeste analisten dat absoluut niet met je eens. Eerste 60/65 minuten heeft Ajax nauwelijks meegevoetbald. Ze kwamen überhaupt nauwelijks op de helft van Feyenoord. Wat niet betekent dat ze geen kans(jes) kregen. Dat Feyenoord na 30 minuten op was is echt complete nonsens.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk als het ook zo zou zijn, Feyenoord begon goed maar na een half uur zag je de gaten in het drukzetten al vallen, dat kostte dus blijkbaar teveel energie, dus ik ben het gewoon niet met je eens en vond Ajax de 2e helft de betere.
Wat, dat zijn ze zowat iedere wedstrijd dit seizoenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:39 schreef fetX het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze in Amsterdam niet echt gewend zijn de mindere partij te zijn.
We zullen de komende weken zo'n overwicht wel in winstpartijen om moeten zetten overigens. Of zou het misschien voor de druk wel handig zijn om net geen eerste te staan na 18 februari?quote:Op maandag 23 januari 2023 18:39 schreef fetX het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze in Amsterdam niet echt gewend zijn de mindere partij te zijn.
Je bent altijd welkom in de hoofdstad van Nederlandquote:Op maandag 23 januari 2023 18:39 schreef fetX het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze in Amsterdam niet echt gewend zijn -voetballend- de mindere partij te zijn. Wat niet wegneemt dat de uitslag terecht is, want Feyenoord heeft veel te weinig gedaan met het overwicht in het eerste uur.
Eens hoor, maar dat is al het verhaal van het hele seizoen toch? Is ook gewoon gebrek aan kwaliteit voorin. Maar een sterker centrum dan Timber - Alvarez gaan we in de Eredivisie niet tegen komen natuurlijk. Dat scheelt ook wel.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We zullen de komende weken zo'n overwicht wel in winstpartijen om moeten zetten overigens. Of zou het misschien voor de druk wel handig zijn om net geen eerste te staan na 18 februari?
Nu nog het toegeven. Je kunt hooguit zeggen dat Ajax de tweede helft de beste kans had met Kudus, maar beter waren ze absoluut niet en in de eerste helft al helemaal niet. Feyenoord wist dat helaas te weinig uit te drukken in kansen. Bekend verhaal. Terechte uitslag dus.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat, dat zijn ze zowat iedere wedstrijd dit seizoen
Vorig seizoen ook. Dit seizoen compenseren we het trouwens wel met veel afstandsgoals.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor, maar dat is al het verhaal van het hele seizoen toch?
Ik zou dat een beetje onzin vinden, maar het zou me niks verbazen eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
Denken jullie dat die netten de standaard worden in de klassieker trouwens?
Geen idee maar die camera's mogen ze laten staan op die positie, goed zicht op de linies.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs in grote delen van de 2e helft lukte het Ajax niet om op de helft van Feyenoord te voetballen.
[ twitter ]
Ik echt totaal nietquote:
Zolang ze maar iets vinden op het afschuwelijke camerastandpunt, dat was mensonterend gisteren. Alsof ik naar oefenvoetbal zat te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |