JAAAAAAA DOENquote:Op maandag 23 januari 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
Als je zo bijdehand blijft doen haal ik klaasweetalles weer terug.
Kan iemand die jongen vertellen dat je vanaf je 18e je voornaam mag wijzigen?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:10 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Aan het hoofd van Quilindschy te zien lijkt het mij ook meer geluk dan wijsheid.
Z'n vaders wilden allemaal 2 letters.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kan iemand die jongen vertellen dat je vanaf je 18e je voornaam mag wijzigen?
Moet ook wel lekker geweest zijn voor de politie, zo’n snipperdagje bij de Kuip rondhangen.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
Het was wel maar goed dat er zo’n politiemacht op de been was gisteren om het tuig in gareel te houden
[ afbeelding ]
Nou moet je nagaan, bij een gemiddeld concert van de toppers worden er nog meer mensen opgepaktquote:
Waarvan waarschijnlijk het gros voor stoute spreekkoortjes.quote:
Gelachenquote:Op maandag 23 januari 2023 13:10 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Aan het hoofd van Quilindschy te zien lijkt het mij ook meer geluk dan wijsheid.
Heeft de thee je goed gedaan?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarvan waarschijnlijk het gros voor stoute spreekkoortjes.
Heftig, heel heftig dit.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:43 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch wordt door de mangel gehaald.
Geert heeft een beetje pech met de concurrentie op zijn positie natuurlijk. Wieffer en Hartman zijn wel een optie na verloop van tijd ja alhoewel ik nu toch wel erg vroeg zou vinden. Als Dilrosun weer op rechtsbuiten komt te spelen is dat ook een optie trouwens, vooral omdat er momenteel echt nul opties zijn voor rechtsbuiten en Koeman toch 4-3-3 wil spelen. Anders kom je bij El Ghazi of Kerk uit (lol)quote:Op maandag 23 januari 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
Koetje gaat Geert, Hartman en Wieffer selecteren.
(denk ik)
En waarom dan zo'n smiley? Worden ze alleen maar beter en duurder van.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
Naar aanleiding van de persconferentie van Koetje van zojuist zeg ik dat hij Geert, Hartman en Wieffer (uiteindelijk) bij de selectie zal halen.
Kerk is wel heel vergezocht.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert heeft een beetje pech met de concurrentie op zijn positie natuurlijk. Wieffer en Hartman zijn wel een optie na verloop van tijd ja alhoewel ik nu toch wel erg vroeg zou vinden. Als Dilrosun weer op rechtsbuiten komt te spelen is dat ook een optie trouwens, vooral omdat er momenteel echt nul opties zijn voor rechtsbuiten en Koeman toch 4-3-3 wil spelen. Anders kom je bij El Ghazi of Kerk uit (lol)
Ik vind het juist mooi, Klum.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En waarom dan zo'n smiley? Worden ze alleen maar beter en duurder van.
Dumfries is ook geen geweldenaar dus het niet bij voorbaat onmogelijk. Geert is een betere voetballer.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert heeft een beetje pech met de concurrentie op zijn positie natuurlijk. Wieffer en Hartman zijn wel een optie na verloop van tijd ja alhoewel ik nu toch wel erg vroeg zou vinden. Als Dilrosun weer op rechtsbuiten komt te spelen is dat ook een optie trouwens, vooral omdat er momenteel echt nul opties zijn voor rechtsbuiten en Koeman toch 4-3-3 wil spelen. Anders kom je bij El Ghazi of Kerk uit (lol)
Frimpong > Dumfriesquote:Op maandag 23 januari 2023 14:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi, Klum.
[..]
Dumfries is ook geen geweldenaar dus het niet bij voorbaat onmogelijk. Geert is een betere voetballer.
Maar op dit moment zou hij vooral als centrale verdediger in aanmerking komen. Dat lijkt me dan lastiger want Van Dijk staat er goed op.
https://www.transfermarkt(...)tinent_id=0&yt0=Showquote:
Ik denk dat er allerlei andere spelers op die positie geprobeerd gaan worden. Misschien wordt Dilrosun opgeroepen als er 20 blessures zijnquote:Op maandag 23 januari 2023 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)tinent_id=0&yt0=Show
Stengs speelt al een tijdje als CAM. Er is momenteel verder echt niemand die rechtsbuiten bij zijn club speelt of daar goed terecht kan, dus je moet daar dan eigenlijk een aanvallende middenvelder of een linksbuiten opstellen.
Lijkt mij niet dat die in aanmerking komt inderdaad. Of die moet echt heel snel verbeteren.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:46 schreef fetX het volgende:
Dilrosun, dat kan toch niet. Wat vind ik dat toch een vreselijke voetballer.
Ow, dat was niet te zien aan je smiley.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi, Klum.
[..]
Dumfries is ook geen geweldenaar dus het niet bij voorbaat onmogelijk. Geert is een betere voetballer.
Maar op dit moment zou hij vooral als centrale verdediger in aanmerking komen. Dat lijkt me dan lastiger want Van Dijk staat er goed op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |