NEC is momenteel dan ook een beter voetballende ploeg dan Ajax.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:15 schreef fetX het volgende:
Toch bijzonder. Tegen Ajax voetbal je bijna non stop op hun helft en tegen NEC wil dat nog niet lukken.
Huh, het gaat toch prima tot nu toe?quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:15 schreef fetX het volgende:
Toch bijzonder. Tegen Ajax voetbal je bijna non stop op hun helft en tegen NEC wil dat nog niet lukken.
Nee, ik bedoelde echt de conference league. Uiteraard hoor je hoger te mikken dan dat, maar goed.quote:
Wat ik eigenlijk helemaal niet zo erg vind want zodra we eruit komen ligt er veel meer ruimte.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:15 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:22 schreef fetX het volgende:
Kokcu mokerslecht tot nu toe. @:onlogisch
Niet zo negatief aubquote:
Zeg ook niet dat het realistisch isquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nelson is geblesseerd en bovendien zijn ze bij Arsenal tevreden over hem
Talent heeft ie wel, snap niet dat er ondertussen niet wat inhoud en continuïteit ingeramd/ongetraind kan worden.quote:Wålemark is gewoon niet zo’n goede voetballer
Mogelijk is het zo matig, omdat ze voorstaan. "We winnen toch wel" houdingquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Het spel is wel erg matig inderdaad vandaag.
Gelukkig staan we al voor
Vorig seizoen juist best vaak volgens mij.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Scoren we maar eens uit een corner, gebeurt echt veel te weinig.
Bewaar maar voor zondag.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Scoren we maar eens uit een corner, gebeurt echt veel te weinig.
Hele team is wat traag van spel vandaag...quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het Ramadan of zo? Wat speelt Orrie kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |