Hoe gaat het nu met Karel met de houten poot?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben trouwens het boek van Pluk van de Petteflet uitgelezen. Zonder te veel te willen spoileren, kan ik verklappen dat alles aan het einde goedkomt!
Het was voor het eerst in meer dan 30 jaar dat ik het weer eens las. En er was toch wel erg veel blijven hangen
Die is nog steeds visjes aan het vangen in Egwijk aan Zee! En Dikke Dollie maakt het prima in de Torteltuinquote:Op maandag 16 januari 2023 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Karel met de houten poot?
Oh wat fijnquote:Op maandag 16 januari 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is nog steeds visjes aan het vangen in Egwijk aan Zee! En Dikke Dollie maakt het prima in de Torteltuin
Doe dat raam dan toch dichtquote:
Is Zaza nog steeds niet door de spuitbus van mevrouw Helderder gedood?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is nog steeds visjes aan het vangen in Egwijk aan Zee! En Dikke Dollie maakt het prima in de Torteltuin
Hier in de slaapkamer is het ook aanmerkelijk frisser dan de vorige nachten, ik heb een extra dekentje gepakt.quote:
Ja, Zaza is niet stuk te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is Zaza nog steeds niet door de spuitbus van mevrouw Helderder gedood?
Achter de duinen ligt de feequote:Op maandag 16 januari 2023 21:15 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben trouwens het boek van Pluk van de Petteflet uitgelezen. Zonder te veel te willen spoileren, kan ik verklappen dat alles aan het einde goedkomt!
Het was voor het eerst in meer dan 30 jaar dat ik het weer eens las. En er was toch wel erg veel blijven hangen
Geen idee, dan zal je zelf even naar Hork moeten om te gaan kijken.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:48 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van de Krullevaar gehoord? Hoe zou het daarmee zijn?
Dat vond ik wel een dubieus don’t try this at home verhaal eigenlijk. Om over het balkon aan elkaar te gaan hangen op de 20e verdieping van een flatgebouw.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:49 schreef H_T het volgende:
Heet de Stampertjersketting gewoon zo of is daar een mooiere naam voor?
Die is met pensioen ondertussen. Er zit nu een (semi-legale) belwinkel.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:50 schreef H_T het volgende:
En meneer Pen, die is nog niet weggeconcurreerd toch?
quote:Op maandag 16 januari 2023 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, dan zal je zelf even naar Hork moeten om te gaan kijken.
Ik zie dit voor mequote:Op maandag 16 januari 2023 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in de slaapkamer is het ook aanmerkelijk frisser dan de vorige nachten, ik heb een extra dekentje gepakt.
Uw koukleum draagt nu een flanellen pyjama, fleece bedsokken en ligt onder haar dubbele dekbed en dus een extra deken.
quote:Op maandag 16 januari 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je zit in de zaal bij een lezing van Sigrid Kaag?
Nog niet gezien.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe reclame van Interpolis is echt ontzettend sterk, over dat je je mobiel niet moet gebruiken in het verkeer.
Append meisje wordt aangereden door vrachtwagen, en dan wordt visueel gemaakt welke momenten in haar leven ze allemaal had kunnen ervaren als ze gewoon niet op haar telefoon had gezeten, zo ontzettend sterk visueel in beeld gebracht![]()
Hij was net op RTL in de pauze van Jinek... denk dat ie pas sinds vandaag gereleased is want ik had m ook nog nooit gezien en nu al een keer of 3 vandaag...quote:
Ik zag ‘m net, die kwam wel even binnenquote:Op maandag 16 januari 2023 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe reclame van Interpolis is echt ontzettend sterk, over dat je je mobiel niet moet gebruiken in het verkeer.
Append meisje wordt aangereden door vrachtwagen, en dan wordt visueel gemaakt welke momenten in haar leven ze allemaal had kunnen ervaren als ze gewoon niet op haar telefoon had gezeten, zo ontzettend sterk visueel in beeld gebracht![]()
De doelgroep kijkt alleen geen Jinek...quote:Op maandag 16 januari 2023 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij was net op RTL in de pauze van Jinek... denk dat ie pas sinds vandaag gereleased is want ik had m ook nog nooit gezien en nu al een keer of 3 vandaag...
Toen ze naar beneden vielen, dat was de geboorte van Stampersgat.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een dubieus don’t try this at home verhaal eigenlijk. Om over het balkon aan elkaar te gaan hangen op de 20e verdieping van een flatgebouw.
Maar wel ouders die met de doelgroep kunnen praten hierover.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De doelgroep kijkt alleen geen Jinek...
Hij zal nog wel vaker uitgezonden wordenquote:Op maandag 16 januari 2023 23:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De doelgroep kijkt alleen geen Jinek...
Dat lijkt me wat minder effectief. Maar het zal misschien ook wel een Youtube-ad zijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar wel ouders die met de doelgroep kunnen praten hierover.
Bij ons was het wel effectief. Ik ben er natuurlijk niet altijd bij, maar het is bij onze kinderen wel binnengekomen. Ze vinden het zelf ook belangrijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat minder effectief. Maar het zal misschien ook wel een Youtube-ad zijn.
Op de een of andere manier werkt het dan zo dat je tijd hebt om naar te gaan denken. Ik heb het zelf ook vaak. Het helpt mij echter om bewust mijn lichaam te voelen, dus denken en focussen op je voeten en zo langzaam naar boven te gaan qua focus. Werkt bij mij altijd perfect. Andere optie is om te denken aan één specifiek gevoel of kleur/voorwerp (en er dan geen andere dingen bij halen).quote:Op maandag 16 januari 2023 23:34 schreef Veravision het volgende:
Waarom is het altijd zo dat op het moment dat je wilt gaan slapen, er allemaal ideeën komen voor afstudeeronderzoek. Niet alleen over waar een onderwerp moet in het systematische literatuuronderzoek, maar nu over de voorkant terwijl ik dat hele ding nog niet geschreven heb (behalve losse flodders). Heel leuk editor programma gevonden en nu allerlei ideeën voor de voorkant. Gedachten worden geordend zo met een creatieve bezigheid en muziek op de achtergrond, maar ik moet toch echt eens gaan slapen
Ja dit herken ik ook volledig! En ook dat je in het begin vooral de layout van een verslag gaat opmakenquote:Op maandag 16 januari 2023 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt het dan zo dat je tijd hebt om naar te gaan denken. Ik heb het zelf ook vaak. Het helpt mij echter om bewust mijn lichaam te voelen, dus denken en focussen op je voeten en zo langzaam naar boven te gaan qua focus. Werkt bij mij altijd perfect. Andere optie is om te denken aan één specifiek gevoel of kleur/voorwerp (en er dan geen andere dingen bij halen).
Gekozen voor optie 1, kwartaaltechnisch het meest logisch! Doen we leuke afbeeldingen ook op de speelkaarten?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:45 schreef H_T het volgende:
Ik zat net te denken: er zijn 52 weken in het jaar (ongeveer) en 52 kaarten in een spel. Ik hou helemaal niet van weeknummers, omdat ik nooit weet wanneer die zijn. Zou het makkelijker zijn de weeknummers te vervangen door speelkaarten? En wat is dan logischer?
[poll=4956]
Een eventuele week 53 in het jaar wordt automatisch de joker, maar dat spreekt voor zich.
De boer wordt weer over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:45 schreef H_T het volgende:
Ik zat net te denken: er zijn 52 weken in het jaar (ongeveer) en 52 kaarten in een spel. Ik hou helemaal niet van weeknummers, omdat ik nooit weet wanneer die zijn. Zou het makkelijker zijn de weeknummers te vervangen door speelkaarten? En wat is dan logischer?
[poll=4956]
Een eventuele week 53 in het jaar wordt automatisch de joker, maar dat spreekt voor zich.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gekozen voor optie 1, kwartaaltechnisch het meest logisch! Doen we leuke afbeeldingen ook op de speelkaarten?
Nee joh, gewoon na de 10quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De boer wordt weer over het hoofd gezien
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:45 schreef H_T het volgende:
[poll=4956]
Boeren moeten ook kunnen oogsten hequote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het niet handiger om in het voorjaar te doen?
Lekker herkenbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
"U bent verbonden met ... . Tussen half 1 en 1 uur hebben we lunchpauze, we zijn na 1 uur weer bereikbaar", vertelde het automatische bericht toen ik een minuut of 5 terug belde
Ja, goh, daarom bel ik nu, want het is nog geen half 1.
edit: Ik denk dat ik zo vlak voor lunchpauze ook niet opgenomen zou hebben
'Aangezien mensen die iets voor half een bellen nooit om half een klaar zijn, nemen we daarvoor ook niet op.'quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
"U bent verbonden met ... . Tussen half 1 en 1 uur hebben we lunchpauze, we zijn na 1 uur weer bereikbaar", vertelde het automatische bericht toen ik een minuut of 5 terug belde
Ja, goh, daarom bel ik nu, want het is nog geen half 1.
edit: Ik denk dat ik zo vlak voor lunchpauze ook niet opgenomen zou hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:36 schreef Cyan9 het volgende:
Sterkte CyanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.![]()
. Ook al zie je het aankomen, als het moment daar is is het toch anders
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Sterkte. Uit recente ervaring spreek ik dat een verlies van een opa of oma even wennen is. Ookal heb je er misschien vrede mee. Het heeft even tijd nodig.(Mijn oma is net voor kerst overleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.![]()
Gecondoleerd
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Geconcludeerd en sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Of je rijstwafel met olijfolie.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:45 schreef Strani het volgende:
Het is wel een verdrietig korte lunchpauze op z'n Nederlands. Er is net tijd om je boterham met kaas naar binnen te proppen
Wij moeten dóór, Strani!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:45 schreef Strani het volgende:
Het is wel een verdrietig korte lunchpauze op z'n Nederlands. Er is net tijd om je boterham met kaas naar binnen te proppen
Ja ik denk dat dat ook wel goed is om te doen inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij moeten dóór, Strani!
Ik neem zelf meestal zo'n 45 minuten lunchpauze. Wandelen en dan brood smeren en het brood tijdens het werken weer opeten. Eten tijdens het werk kan makkelijk, wandelen wordt lastiger![]()
Alhoewel ik soms wel eens mensen tegenkom die al wandelend en telefonerend een duidelijk zakelijk gesprek aan het voeren zijn. Ik moet er niet aan denken, als ik wandel ontspan ik juist en laat ik alles even los.
Wat is er met OUAT gebeurd?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer verder kijken naar Below Deck.
Ik hou van dit soort goedkoop dramaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer verder kijken naar Below Deck.
Ik vind het ook wel lekker wegkijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort goedkoop drama
Daar moet ik nog steeds mee verder. Maar dat laatste seizoen waar ik nu in zit. Ik merk dat ik het allemaal wat te langdradig vind worden.quote:
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds mee verder. Maar dat laatste seizoen waar ik nu in zit. Ik merk dat ik het allemaal wat te langdradig vind worden.
Seizoen 6, wat ik als laatste seizoen beschouw.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagen
Ik ben er toen wel nog een begonnen, maar na het afleveringen afgehaakt. Was veel minder de seizoenen daarvoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagen
Dat is wel een goede tip! Soms moeten goede ideeën wel echt even genoteerd worden, maar een goede nachtrust is ook belangrijk. Ik heb ook ooit een keer gelezen dat juist op momenten dat je er niet zo mee bezig bent, er inderdaad ineens tijd is om na te denken en dan juist ideeën e.d. opkomen. Geforceerd brainstormen kan ik ook helemaal niet, maar juist de tijd eromheen vliegen ideeën in het rond.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt het dan zo dat je tijd hebt om naar te gaan denken. Ik heb het zelf ook vaak. Het helpt mij echter om bewust mijn lichaam te voelen, dus denken en focussen op je voeten en zo langzaam naar boven te gaan qua focus. Werkt bij mij altijd perfect. Andere optie is om te denken aan één specifiek gevoel of kleur/voorwerp (en er dan geen andere dingen bij halen).
Als ik tegenwoordig een (mogelijk) goed idee heb terwijl ik in bed lig schrijf ik dat ergens op. Dan kan ik het niet meer vergeten, hoef ik me daar niet druk over te maken en kan ik daarna slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:21 schreef Veravision het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip! Soms moeten goede ideeën wel echt even genoteerd worden, maar een goede nachtrust is ook belangrijk. Ik heb ook ooit een keer gelezen dat juist op momenten dat je er niet zo mee bezig bent, er inderdaad ineens tijd is om na te denken en dan juist ideeën e.d. opkomen. Geforceerd brainstormen kan ik ook helemaal niet, maar juist de tijd eromheen vliegen ideeën in het rond.
@:Meke Ohja, Headspace! Ik ga daar toch eens naar kijken! Klopt ja, lay-out is wel fijn om op orde te hebben alvast ipv achteraf allemaal te moeten doen, maar is soms ook studieontwijkend gedrag hoe leuk het afstudeerproject ook is
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Zeg @:Strani, Emmely was net op tv, heb je dat gezien?
Ahh oké nou ja ik ben te lui om het terug te gaan kijken maar ik maak me er gewoon een voorstelling van dat ze er fantastisch uitzag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij Sophie (van Khalid), laatste item van de show!
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké nou ja ik ben te lui om het terug te gaan kijken maar ik maak me er gewoon een voorstelling van dat ze er fantastisch uitzag.
Oh wat grappig, wist ik niks van! Even over nadenkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je naar de Benidorm Cross 22 januari? Wout en Mathieu doen mee
Kijk dit is nog eens servicequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!
[ twitter ]
Beter van niet, want dan moeten wij constant de linkjes naar de beelden hier voor jou plaatsen, omdat je zelf te lui bent om terug te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dit is nog eens service
Ze kan zo voor de TV gaan werken. Kan ze mooi Sophie vervangen.
Gefeliciteerd! Wanneer worden we bij welk restaurant verwacht om dit op jouw kosten te vieren?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
Zelf vandaag mooi nieuws gekregen. Mijn contract is verlengd voor onbepaalde tijd (dus vast contract). Ze hadden dat ook twee maanden later kunnen doen, maar dat wilden ze nu al verwerken. En daarbij ook nog een mooie loonsverhoging die ik (nog) niet verwacht had
Ik heb nog nooit in een korte tijd een nummer zó vaak gehoord geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!
[ twitter ]
Oké misschien moet ik dan toch toegeven dat mijn liefde voor Emmely misschien niet zo sterk is als ik zelf dachtquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter van niet, want dan moeten wij constant de linkjes naar de beelden hier voor jou plaatsen, omdat je zelf te lui bent om terug te kijken
Doet nogal denken aan Stromae op het eerste gehoor?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een korte tijd een nummer zó vaak gehoord geloof ikhij is echt overal
Deze vrijdag om 19.00 bij La Cubanita.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wanneer worden we bij welk restaurant verwacht om dit op jouw kosten te vieren?
Heel Spanje moet dus binnenblijven donderdag hihahoquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
Nou ik ga donderdag dan eindelijk beginnen met m'n eerste rijles. Wou het eigenlijk vorig jaar al doen maar toen kwam die gebrokken elleboog ertussen en dat rijdt toch wat onhandig. Wel spannend!
Ja volgens mij wordt hij ook wel de Nederlandse Stromae genoemdquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet nogal denken aan Stromae op het eerste gehoor?
Ik vind hem wel iets verfrissends hebben tussen de Maans, Snelles en de Antoons.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wordt hij ook wel de Nederlandse Stromae genoemd
Ja ik ben heel benieuwd waar hij nog meer mee komt. Voor hem wel een fantastisch begin, eerste single meteen zo’n hit.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind hem wel iets verfrissends hebben tussen de Maans, Snelles en de Antoons.
Daar noem je ook wel wat opquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind hem wel iets verfrissends hebben tussen de Maans, Snelles en de Antoons.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel Spanje moet dus binnenblijven donderdag hihaho
Ook niet Happy van Pharrell?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een korte tijd een nummer zó vaak gehoord geloof ikhij is echt overal
Gelukkig doen we daar niet aan en sturen we dit jaar kwaliteitsartiesten, oh wachtquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zouden hoge ogen gooien op een NSF
Noem je ons nou slaapverwekkendquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
Zelf vandaag mooi nieuws gekregen. Mijn contract is verlengd voor onbepaalde tijd (dus vast contract). Ze hadden dat ook twee maanden later kunnen doen, maar dat wilden ze nu al verwerken. En daarbij ook nog een mooie loonsverhoging die ik (nog) niet verwacht had
We hebben denk ik nog nooit zo weinig gewetenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig doen we daar niet aan en sturen we dit jaar kwaliteitsartiesten, oh wacht
Ze hebben wel gewoon wat nummers op Spotify staan he. Dat had Duncan helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hebben denk ik nog nooit zo weinig gewetenbij Duncan was er nog The Voice.
Maar uiteindelijk gaat het om het nummer, dus even geduld nog
Zeker. En ook nog een salarisverhoging zonder daar zelf over te beginnen. Eigenlijk het tegenovergestelde van mijn vorige werkgeverquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Toch altijd lekker als ze dat eerder dan verplicht doen
Ohjaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze hebben wel gewoon wat nummers op Spotify staan he. Dat had Duncan helemaal niet.
Qua zang kan het nog best goed zijn. En het liedje misschien ook wel. Het is echter niet heel ideaal als ik onze inzending net zo sympathiek vind als Ell en Nikkiquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hebben denk ik nog nooit zo weinig gewetenbij Duncan was er nog The Voice.
Maar uiteindelijk gaat het om het nummer, dus even geduld nog
Oh, maar je vindt het dus welquote:
Duncan heeft het dan wel weer lang en breed goed gemaakt door na het ESF tientallen liedjes uit te brengen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze hebben wel gewoon wat nummers op Spotify staan he. Dat had Duncan helemaal niet.
Ach wat maakt dat nou uit joh. Alsof Douwe Bob of Waylon zulke sympathieke figuren zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua zang kan het nog best goed zijn. En het liedje misschien ook wel. Het is echter niet heel ideaal als ik onze inzending net zo sympathiek vind als Ell en Nikki
In vergelijking met Ell en Nikki? Eh ja. Buiten dat die een stuk betere muziek maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach wat maakt dat nou uit joh. Alsof Douwe Bob of Waylon zulke sympathieke figuren zijn.
Ik vind het best verfrissend dat mensen roepen dat iemand die een goed liedje heeft en goed kan zingen en ineens heel populair is, naar het ESF zou moeten gaan. Dat mis ik altijd wel bij al die andere hypes.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Sympathiekere artiest voor volgend jaar is in ieder geval binnen
[ afbeelding ]
Nederland is obsessed met het Songfestival, het is fantastischquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het best verfrissend dat mensen roepen dat iemand die een goed liedje heeft en goed kan zingen en ineens heel populair is, naar het ESF zou moeten gaan. Dat mis ik altijd wel bij al die andere hypes.
En straks dus ook op vakantie in Frankrijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gek genoeg is die obsessie er bij veel van die mensen dan juist weer niet als het echt over het festival zelf gaatquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nederland is obsessed met het Songfestival, het is fantastisch![]()
We laten hem volgend jaar aan een NSF deelnemen. Een Frans nummer als favoriet op een NSF in Nederlandstalig gebied. Wat kan er mis gaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
Sympathiekere artiest voor volgend jaar is in ieder geval binnen
[ afbeelding ]
Z'n moeder dat ie niet thuis komt eten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto![]()
Ben toch benieuwd wie hij belt...
Je hebt deze grap speciaal bewaard totdat je onder de Nederlanders was. Bij Belgen zou deze grap wel too soon zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We laten hem volgend jaar aan een NSF deelnemen. Een Frans nummer als favoriet op een NSF in Nederlandstalig gebied. Wat kan er mis gaan?
Qua kijkcijfers valt het niet tegen hier. En onder elk YouTube filmpje hier staat wel zo’n reactie, die kijken wel denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gek genoeg is die obsessie er bij veel van die mensen dan juist weer niet als het echt over het festival zelf gaat
Die denken dat Lordi drie jaar terug heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gek genoeg is die obsessie er bij veel van die mensen dan juist weer niet als het echt over het festival zelf gaat
In Nederland hebben we die ballast van Wallonië natuurlijk niet. Hier vinden we Frans vooral cute. Als die jongen maar sympathiek is en je buurjongen kon zijn, hij moet niet te irritant doen of iets zeggen over racisme ofzo, want daar zijn we niet zo van gediend.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We laten hem volgend jaar aan een NSF deelnemen. Een Frans nummer als favoriet op een NSF in Nederlandstalig gebied. Wat kan er mis gaan?
'Ik zit hier met een president waarvan ze ik heb er geen actieve herinneringen aan nog echt geloven.'quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto![]()
'Ja dat waren toch die mannen in die monsterpakken? Ja toch. Dat was lachen. En dat jaar daarna won die vrouw met die baard he?'quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die denken dat Lordi drie jaar terug heeft gewonnen.
Glennis heeft ook een NSF gewonnen hèquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In Nederland hebben we die ballast van Wallonië natuurlijk niet. Hier vinden we Frans vooral cute. Als die jongen maar sympathiek is en je buurjongen kon zijn, hij moet niet te irritant doen of iets zeggen over racisme ofzo, want daar zijn we niet zo van gediend.
Nou ja, ik doel er meer op dat die 'stuur die naar het ESF' opmerking vooral komt van mensen die zelf amper kijken of je tijdens het festival zelf niet hoort. Het is vooral denken dat iets scoort op het ESF.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Qua kijkcijfers valt het niet tegen hier. En onder elk YouTube filmpje hier staat wel zo’n reactie, die kijken wel denk ik
Precies, dat rariteitenkabinet waar elk jaar een Oost-Europees land dat niemand op de kaart kan aanwijzen wint.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Ja dat waren toch die mannen in die monsterpakken? Ja toch. Dat was lachen. En dat jaar daarna won die vrouw met die baard he?'
Sympathiek overkomen is wel een beetje haar impossible dream ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Glennis heeft ook een NSF gewonnen hè![]()
Ok, die sloopte toen nog geen supermarkten, maar het is niet dat ze toen een sympathieke uitstraling had.
Zeker. Afgelopen jaar astronauten, een man in een hamsterrad, mensen met puntmutsen op een eenwieler en een kalkoen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat rariteitenkabinet waar elk jaar een Oost-Europees land dat niemand op de kaart kan aanwijzen wint.
Ja, schrale troost is wel dat als iemand er bij FC Utrecht 20 inschiet, we voor die mensen ook de nieuwe spits van het Nederlands Elftal te pakken hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik doel er meer op dat die 'stuur die naar het ESF' opmerking vooral komt van mensen die zelf amper kijken of je tijdens het festival zelf niet hoort. Het is vooral denken dat iets scoort op het ESF.
Nou ja, dat wordt een beetje lastig als dat geen Nederlander is he.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, schrale troost is wel dat als iemand er bij FC Utrecht 20 inschiet, we voor die mensen ook de nieuwe spits van het Nederlands Elftal te pakken hebben.
Ik heb echt geen idee of die niet kijken, die 4 miljoen moet toch ergens vandaan komen. Dat veel mensen niet zo idioot zijn om op een doordeweekse dag naar een show in Estland te gaan kijken of naar Italianen tot half 3 ‘s nachts, dat wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik doel er meer op dat die 'stuur die naar het ESF' opmerking vooral komt van mensen die zelf amper kijken of je tijdens het festival zelf niet hoort. Het is vooral denken dat iets scoort op het ESF.
We wachten op de glorieuze rentree in Oranje van Bas Dost.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dat wordt een beetje lastig als dat geen Nederlander is he.
Er is volgens mij geen enkel ander land waar onder elke video van een nieuwe artiest staat 'die moet naar Eurovisie'. Dus ergens is dit land wel Eurovisie-geobsedeerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk dan wel kijken. Maar het is wel altijd opvallend hoeveel mensen bepaalde artiesten direct naar het festival sturen die je er verder niet over hoort.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of die niet kijken, die 4 miljoen moet toch ergens vandaan komen. Dat veel mensen niet zo idioot zijn om op een doordeweekse dag naar een show in Estland te gaan kijken of naar Italianen tot half 3 ‘s nachts, dat wel.
Vooral een obsessie voor elke hype naar het festival willen sturen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkel ander land waar onder elke video van een nieuwe artiest staat 'die moet naar Eurovisie'. Dus ergens is dit land wel Eurovisie-geobsedeerd.
Ja lach maar. Als die door een geniale vrije trap op het EK in de kwartfinale in de slotseconde de gelijkmaker er inschiet, piep je wel anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We wachten op de glorieuze rentree in Oranje van Bas Dost.
Daarom is een NF hier ook nog steeds een slecht idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk dan wel kijken. Maar het is wel altijd opvallend hoeveel mensen bepaalde artiesten direct naar het festival sturen die je er verder niet over hoort.
Een NF zal denk ik wel rampzalige gevolgen geven ja. En dan daarna natuurlijk klagen dat we de finale niet halenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom is een NF hier ook nog steeds een slecht idee.
En eerlijk, als je dat lijstje van Molloot hier laatst zag, ik denk dat wij hier ook niet unaniem kunnen bepalen welke van die nummers het beste zou werken.
Stiekem 15 pizza's bestellen op naam van Bidenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto![]()
Nee hij zegt dat die lokaal 15 pizza's besteld, maar belt ondertussen stiekem long distance op hun kostenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Stiekem 15 pizza's bestellen op naam van Biden
[ afbeelding ]
Nee, nu moet ik zeggen dat wij de valkuil van Maan met een DJ nog wel zouden omzeilen op een NSF, maar iets als CATS zonder de uiteindelijke act, maar gewoon in de TROS-studio had ik waarschijnlijk ook niet als vanzelfsprekend gekozen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom is een NF hier ook nog steeds een slecht idee.
En eerlijk, als je dat lijstje van Molloot hier laatst zag, ik denk dat wij hier ook niet unaniem kunnen bepalen welke van die nummers het beste zou werken.
“We hadden de nummer 2/3/4 moeten sturen van het NSF”quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een NF zal denk ik wel rampzalige gevolgen geven ja. En dan daarna natuurlijk klagen dat we de finale niet halen
Dat ja. En best kans dat we nooit hadden gewonnen omdat Arcade niet was gekozen als winnaar van een NSF...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik zeggen dat wij de valkuil van Maan met een DJ nog wel zouden omzeilen op een NSF, maar iets als CATS zonder de uiteindelijke act, maar gewoon in de TROS-studio had ik waarschijnlijk ook niet als vanzelfsprekend gekozen.
Ik vermoed dat het eerder aan de vriendjespolitiek van Oost-Europa zou liggen. Want ze stemmen nooit op ons.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“We hadden de nummer 2/3/4 moeten sturen van het NSF”
Dat nummer was nooit gekozen (en ja dat had ik denk ik ook wel logisch gevonden) en Arcade betwijfel ik ook in een geval dat er inderdaad ook een Maan+DJ mee had gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik zeggen dat wij de valkuil van Maan met een DJ nog wel zouden omzeilen op een NSF, maar iets als CATS zonder de uiteindelijke act, maar gewoon in de TROS-studio had ik waarschijnlijk ook niet als vanzelfsprekend gekozen.
Ze moeten Nederland niet. Vanwege de oorlog in Irak. En de Nexitquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het eerder aan de vriendjespolitiek van Oost-Europa zou liggen. Want ze stemmen nooit op ons.
Ja, helaas☹️quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En best kans dat we nooit hadden gewonnen omdat Arcade niet was gekozen als winnaar van een NSF...
Arcade geloof ik nog wel in. Als dat goed en in de definitieve versie gebracht zou worden, zou dat alle stemmen van de “gewone” kijker wel naar zich toe moeten kunnen trekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat nummer was nooit gekozen (en ja dat had ik denk ik ook wel logisch gevonden) en Arcade betwijfel ik ook in een geval dat er inderdaad ook een Maan+DJ mee had gedaan.
Ik ben best voor een nationale finale. Maar dan Melfest-style. Geen Nederlandse juryleden aub.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor gewoon Carlo Boszhard praten als ik aan een nationale finale hier denk
Alexander Rybak of Johnny Logan kun je beter ook niet uitnodigen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Arcade geloof ik nog wel in. Als dat goed en in de definitieve versie gebracht zou worden, zou dat alle stemmen van de “gewone” kijker wel naar zich toe moeten kunnen trekken.
Uiteraard met de disclaimer dat het dan niet door een ESF-autoriteit als Ali B, Carlo Boszhard, Hind of Tatjana in de show zou worden afgekraakt.
"Ja, mooi nummer, maar niet geschikt voor het Songfestival"quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Arcade geloof ik nog wel in. Als dat goed en in de definitieve versie gebracht zou worden, zou dat alle stemmen van de “gewone” kijker wel naar zich toe moeten kunnen trekken.
Uiteraard met de disclaimer dat het dan niet door een ESF-autoriteit als Ali B, Carlo Boszhard, Hind of Tatjana in de show zou worden afgekraakt.
De meeste landen hebben een jury achter de schermen. Slaat nergens op dat een jury kan beïnvloeden of iets wel of niet goed was. Laat de mensuh zelf bepalen. Daar hebben we echt geen Carlo Boszhard of andere "beroemdheid" voor nodig die weer zijn bakkes op tv wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben best voor een nationale finale. Maar dan Melfest-style. Geen Nederlandse juryleden aub.
Ligt eraan wat je wil bereikenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alexander Rybak of Johnny Logan kun je beter ook niet uitnodigen geloof ik.
Ja dat las ik. Daarom noemde ik hem ookquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil bereiken![]()
Hij is als jurylid echt heel direct, zag echt niet aankomen dat hij zo eerlijk was.Nikkie trouwens ook. Ook wel verfrissend voor een keer, maar in België heeft het wel echt invloed gehad op het resultaat. Achter de schermen is beter.
Nou ja die mensen weten dan weer niet dat Joe een beter geheugen heeft dan Mark, dus in die zin zegt leeftijd niet alles.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:06 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Sommige reacties op de tweet van Potus
Deze fotoquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:06 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Sommige reacties op de tweet van Potus
Nou nou nou wat kinderachtig toch weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel Spanje moet dus binnenblijven donderdag hihaho
Nou vooruit alleen de provincie Valencia dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou wat kinderachtig toch weer.
quote:
We zijn het eensquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto![]()
Zoals we hier nu het Benidorm Festival hebben moeten ze in Nederland gewoon het Scheveningen Festival doen, in het Circustheater en dan met allemaal evenementen er omheen in het Kurhaus en aan zeequote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Em31 het volgende:
Ik zou trouwens wel 1x zo’n show als België willen. Alleen als het dan werkt of te gezellig was dan komen we er natuurlijk nooit meer van af.
Kan ik mee leven want ik woon in de provincie Alicante wat dan weer deel uitmaakt van de regio Valenciaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit alleen de provincie Valencia dan.
lucky you.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik mee leven want ik woon in de provincie Alicante wat dan weer deel uitmaakt van de regio Valencia
Er is ook een provincie Valencia, die ligt direct ten noorden van Alicante.
Vanmiddag hoorde ik Aran Bade op 100% NL nog over het Eurosong. (Hij was nog vrij mild hierover)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor gewoon Carlo Boszhard praten als ik aan een nationale finale hier denk
Ik vind ze ook tot nu toe erg kleurloos. Maar ik wacht nog netjes het nummer af. Wie weet komen ze nog met een enorme verrassing.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua zang kan het nog best goed zijn. En het liedje misschien ook wel. Het is echter niet heel ideaal als ik onze inzending net zo sympathiek vind als Ell en Nikki
Ik wens je uiteraard wel heel veel succesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou wat kinderachtig toch weer.
Ik verwacht met jouw rijvaardigheden juist dat je per ongeluk buiten jouw provincie terechtkomt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik mee leven want ik woon in de provincie Alicante wat dan weer deel uitmaakt van de regio Valencia
Er is ook een provincie Valencia, die ligt direct ten noorden van Alicante.
Kijk dat is nou eens liefquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wens je uiteraard wel heel veel succes
Tatjana Simic in de jury voor de Oost Europese smaak. Het is echt gebeurdquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Trustenquote:
Heb je nog iets aan je vrije dagquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Weer lekker op tijd wakker op mijn vrije dag.
Gestemd. Al weet ik niet wanneer ik op vakantie ga. Uitgaande dat het op een ander moment is dan die data, kan ik.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Een aantal van jullie hadden het al gezien, maar er staat een post op jullie te wachten in het meetingtopic, voor een zeker park in Noord-Brabant
Kan je zus een beetje behoorlijk koken?quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen uit eten bij 't Zusje.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je zus een beetje behoorlijk koken?
Succes.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:08 schreef Strani het volgende:
Nou ik begin al vandaag met rijlessen beginnen want er is een opening vrijgekomen. Wel relaxed want vandaag kan ik bij daglicht beginnen en da's toch wel lekker voor een eerste rijles. Morgen is het tijdens de schemering.
En dan moet je je scherm ook nog omdraaien.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:30 schreef Em31 het volgende:
Twee Nederlanders die tegen elkaar spelen op de Australian Open en dan precies dezelfde outfit aanhebben, kijkt heel handig.
Wat maakt het nog uit Strani, het is alleen blauw met twee oranje/gele poppetjes.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan moet je je scherm ook nog omdraaien.
Da's wel gek maar ja met Wimbledon speelt iedereen in het wit en daar komen we er ook wel uit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat maakt het nog uit Strani, het is alleen blauw met twee oranje/gele poppetjes.
Tot aan de schoenen en zweetbandjes toe hequote:Op woensdag 18 januari 2023 12:30 schreef Em31 het volgende:
Twee Nederlanders die tegen elkaar spelen op de Australian Open en dan precies dezelfde outfit aanhebben, kijkt heel handig.
Het ligt ook aan de baan/camera bij dit waardoor je het niet kan zien als je niet hebt gezien wie zijn set het is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel gek maar ja met Wimbledon speelt iedereen in het wit en daar komen we er ook wel uit.
Ja ik dacht nog, ik let wel op de schoenenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot aan de schoenen en zweetbandjes toe he
Maar Griek heeft een witte mouw om zijn arm, zo kun je ze nog herkennen
Ze zouden eigenlijk eerder spelen he, maar vanwege regen is het allemaal omgegooid. Regen in de zomer in Australië, HOE DANquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik dacht nog, ik let wel op de schoenen![]()
Wel wat treurig daar, zo laat/donker/weinig publiek
Opdoeken dat land!quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk eerder spelen he, maar vanwege regen is het allemaal omgegooid. Regen in de zomer in Australië, HOE DAN
Jij helemaal in foetus-positie op de grond voor de bank daarquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de baan/camera bij dit waardoor je het niet kan zien als je niet hebt gezien wie zijn set het is.
Maar goed, ik overleef het wel. Scheelt niet veel, maar het is niet anders.
Yes, ik had afgelopen weekend een date met een jongen die een stuk of zes van die octopussen op z'n bank had zitten, en nu ben ik geinfluenced.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, ziet er relaxt uit. Heb je de octopus?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij helemaal in foetus-positie op de grond voor de bank daar
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, ziet er relaxt uit. Heb je de octopus?
Gewoon een knuffel eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké misschien een gekke vraag maar: Waar dient het voor?
Multifunctioneel!quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze lijkt me ook heerlijk na een grote maaltijd
[ afbeelding ]
Voor als je geen kat hebt, heb je toch iets om mee te knuffelen op de bankquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké misschien een gekke vraag maar: Waar dient het voor?
Lieverd ik denk dat ze niet zo zeer veel gegeten heeft hoor, ze is gewoon zwanger.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze lijkt me ook heerlijk na een grote maaltijd
[ afbeelding ]
Nee joh, echt niet!quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Lieverd ik denk dat ze niet zo zeer veel gegeten heeft hoor, ze is gewoon zwanger.
Hoezo hebben mensen geen kat dan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor als je geen kat hebt, heb je toch iets om mee te knuffelen op de bank
Nou ja ik ben ook nog nooit zwanger geweest dus dat zegt niet zo veel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani heeft duidelijk nog nooit écht veel gegeten!
Ja goede vraag?quote:
Dat krijg je met die kleine tapas, zit je gewoon nooit vol.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani heeft duidelijk nog nooit écht veel gegeten!
Ja dat is ook gewoon zoals het hoort dacht ik? Ik nu dan toevallig even niet want ik zit aan tafel met de laptop maar zodra m'n calls gedaan zijn voor de dag gaan de katten en ik gewoon weer op de bank liggenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja goede vraag?
Ik lig as we speak met de kat op mijn buik en de laptop op mijn benen op de bank![]()
Ja volgens mij ook, dat is in Nederland hetzelfde als in Spanje. Als je je dingetjes gedaan hebt (alleen de aller- allernoodzakelijkste dingen uiteraard), ga je met je kat(-ten) op de bank liggenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is ook gewoon zoals het hoort dacht ik? Ik nu dan toevallig even niet want ik zit aan tafel met de laptop maar zodra m'n calls gedaan zijn voor de dag gaan de katten en ik gewoon weer op de bank liggen
Nu wil ik een foto van jouw kat(ten) zien.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus ik kan jou niet eens bij mij thuis uitnodigen?
Met draadjesvlees dat 2,5 uur moet sudderen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:24 schreef H_T het volgende:
Ik ga weer eens stoofvlees proberen te maken, dus ik ga straks maar vast beginnen met koken
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met draadjesvlees dat 2,5 uur moet sudderen?
Alleen voor de vormquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus ik kan jou niet eens bij mij thuis uitnodigen?
Voorlopig nog even niks, want het vlees voelt nog behoorlijk bevroren aanquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:01 schreef H_T het volgende:
[..]Nog even zien of ik het aan een stuk laat of dat ik er blokjes of reepjes van ga snijden
Regel ik straks!quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wil ik een foto van jouw kat(ten) zien.
En het fornuis staat ook aan? Anders duurt het wachten misschien onnodig lang.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:20 schreef H_T het volgende:
Alle ingrediënten zitten in de pan, nu wachten we af
Moeten we nog lang wachten? Ik wou eigenlijk nog wel even met een doekje door de WCquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:20 schreef H_T het volgende:
Alle ingrediënten zitten in de pan, nu wachten we af
Ah! Ik had al het gevoel dat er iets wasquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En het fornuis staat ook aan? Anders duurt het wachten misschien onnodig lang.
Leef je uit!quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moeten we nog lang wachten? Ik wou eigenlijk nog wel even met een doekje door de WC
Doe je dat altijd voor het eten?quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moeten we nog lang wachten? Ik wou eigenlijk nog wel even met een doekje door de WC
... maar dan ben ik niet meer aan het wachten. Gaat het dan wel goed?quote:
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Het is na de lunch en voor het diner. Dus zowel voor als na het etenquote:
Dan wacht ik gewoon twee keer zo hard!quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
... maar dan ben ik niet meer aan het wachten. Gaat het dan wel goed?
[..]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Het is na de lunch en voor het diner. Dus zowel voor als na het eten
Nou wat een leuke, spontane uitnodiging! Ik denk er nog even over naquote:
Ja best welquote:
Leeuukquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
Nu op naar de atletiekbaan, training geven.
Dankzij truck simulator?quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja best welmaar ging goed! De instructeur zei te denken dat ik er waarschijnlijk niet zo lang over hoef te doen om examen te kunnen doen.
Op Facebook heeft Barabara het wel over 2024 met een vraagteken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:31 schreef Greys het volgende:
Oh jongens ik word hier nog blij van en ik kan geen Sobral of Pravi topic vinden op m'n mobiel dus dan maar even hier:
[ twitter ]
Soms wil enige context wel eens helpen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een verwende kinderen weer die gasten.
Below Deckquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms wil enige context wel eens helpen.
Ze zijn nu in elk geval al ergens mee bezig samen. Zie de andere insta story:quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op Facebook heeft Barabara het wel over 2024 met een vraagteken.
Maar dat ze tegelijk hetzelfde posten zegt wel iets.
Kom maar door met deze samenwerking![]()
https://www.facebook.com/(...)uQmv5oPbh5xmvGqVNJLl
https://www.facebook.com/(...)SGoPpHZJ8GDgjXxgmZFl
Namens welk land zouden ze dan aan het ESF meedoen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn nu in elk geval al ergens mee bezig samen. Zie de andere insta story:
[ afbeelding ]
Misschien gaan ze iets maken voor het ESF 2024?
Nah nee, ze maken vast een heel album dat dan uitkomt ofzo. (PLEASSSSSSEEEEE hahahaha)
Koopje.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Tevens gaat Memphis voor 3 miljoen naar Atletico Madrid.
Ja, Atletico moest ook wel iets. Die zitten niet bepaald in het beste seizoen.quote:
Die Lucas Ocampos schijnt Ajax in totaal 8 miljoen te hebben gekost. Heeft iets van 100 minuten gespeeld. Dan lijkt me dit toch een betere deal.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Spanje, want ze nemen het op in Barcelona.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Namens welk land zouden ze dan aan het ESF meedoen?![]()
(Nee dit gaat natuurlijk niet gebeuren).
Voor Memphis wel een goede stap.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dat moet je niet gaan terugrekenen naar rendement per euro ...quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Lucas Ocampos schijnt Ajax in totaal 8 miljoen te hebben gekost. Heeft iets van 100 minuten gespeeld. Dan lijkt me dit toch een betere deal.
KOM NU IN DE DISCORD GROEPquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja best welmaar ging goed! De instructeur zei te denken dat ik er waarschijnlijk niet zo lang over hoef te doen om examen te kunnen doen.