Wat is er met OUAT gebeurd?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer verder kijken naar Below Deck.
Ik hou van dit soort goedkoop dramaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer verder kijken naar Below Deck.
Ik vind het ook wel lekker wegkijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort goedkoop drama
Daar moet ik nog steeds mee verder. Maar dat laatste seizoen waar ik nu in zit. Ik merk dat ik het allemaal wat te langdradig vind worden.quote:
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds mee verder. Maar dat laatste seizoen waar ik nu in zit. Ik merk dat ik het allemaal wat te langdradig vind worden.
Seizoen 6, wat ik als laatste seizoen beschouw.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagen
Ik ben er toen wel nog een begonnen, maar na het afleveringen afgehaakt. Was veel minder de seizoenen daarvoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagen
Dat is wel een goede tip! Soms moeten goede ideeën wel echt even genoteerd worden, maar een goede nachtrust is ook belangrijk. Ik heb ook ooit een keer gelezen dat juist op momenten dat je er niet zo mee bezig bent, er inderdaad ineens tijd is om na te denken en dan juist ideeën e.d. opkomen. Geforceerd brainstormen kan ik ook helemaal niet, maar juist de tijd eromheen vliegen ideeën in het rond.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt het dan zo dat je tijd hebt om naar te gaan denken. Ik heb het zelf ook vaak. Het helpt mij echter om bewust mijn lichaam te voelen, dus denken en focussen op je voeten en zo langzaam naar boven te gaan qua focus. Werkt bij mij altijd perfect. Andere optie is om te denken aan één specifiek gevoel of kleur/voorwerp (en er dan geen andere dingen bij halen).
Als ik tegenwoordig een (mogelijk) goed idee heb terwijl ik in bed lig schrijf ik dat ergens op. Dan kan ik het niet meer vergeten, hoef ik me daar niet druk over te maken en kan ik daarna slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:21 schreef Veravision het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip! Soms moeten goede ideeën wel echt even genoteerd worden, maar een goede nachtrust is ook belangrijk. Ik heb ook ooit een keer gelezen dat juist op momenten dat je er niet zo mee bezig bent, er inderdaad ineens tijd is om na te denken en dan juist ideeën e.d. opkomen. Geforceerd brainstormen kan ik ook helemaal niet, maar juist de tijd eromheen vliegen ideeën in het rond.
@:Meke Ohja, Headspace! Ik ga daar toch eens naar kijken! Klopt ja, lay-out is wel fijn om op orde te hebben alvast ipv achteraf allemaal te moeten doen, maar is soms ook studieontwijkend gedrag hoe leuk het afstudeerproject ook is
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Zeg @:Strani, Emmely was net op tv, heb je dat gezien?
Ahh oké nou ja ik ben te lui om het terug te gaan kijken maar ik maak me er gewoon een voorstelling van dat ze er fantastisch uitzag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij Sophie (van Khalid), laatste item van de show!
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké nou ja ik ben te lui om het terug te gaan kijken maar ik maak me er gewoon een voorstelling van dat ze er fantastisch uitzag.
Oh wat grappig, wist ik niks van! Even over nadenkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je naar de Benidorm Cross 22 januari? Wout en Mathieu doen mee
Kijk dit is nog eens servicequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!
[ twitter ]
Beter van niet, want dan moeten wij constant de linkjes naar de beelden hier voor jou plaatsen, omdat je zelf te lui bent om terug te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dit is nog eens service
Ze kan zo voor de TV gaan werken. Kan ze mooi Sophie vervangen.
Gefeliciteerd! Wanneer worden we bij welk restaurant verwacht om dit op jouw kosten te vieren?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
Zelf vandaag mooi nieuws gekregen. Mijn contract is verlengd voor onbepaalde tijd (dus vast contract). Ze hadden dat ook twee maanden later kunnen doen, maar dat wilden ze nu al verwerken. En daarbij ook nog een mooie loonsverhoging die ik (nog) niet verwacht had
Ik heb nog nooit in een korte tijd een nummer zó vaak gehoord geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |