Lekker herkenbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
"U bent verbonden met ... . Tussen half 1 en 1 uur hebben we lunchpauze, we zijn na 1 uur weer bereikbaar", vertelde het automatische bericht toen ik een minuut of 5 terug belde
Ja, goh, daarom bel ik nu, want het is nog geen half 1.
edit: Ik denk dat ik zo vlak voor lunchpauze ook niet opgenomen zou hebben
'Aangezien mensen die iets voor half een bellen nooit om half een klaar zijn, nemen we daarvoor ook niet op.'quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
"U bent verbonden met ... . Tussen half 1 en 1 uur hebben we lunchpauze, we zijn na 1 uur weer bereikbaar", vertelde het automatische bericht toen ik een minuut of 5 terug belde
Ja, goh, daarom bel ik nu, want het is nog geen half 1.
edit: Ik denk dat ik zo vlak voor lunchpauze ook niet opgenomen zou hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:36 schreef Cyan9 het volgende:
Sterkte CyanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.![]()
. Ook al zie je het aankomen, als het moment daar is is het toch anders
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Sterkte. Uit recente ervaring spreek ik dat een verlies van een opa of oma even wennen is. Ookal heb je er misschien vrede mee. Het heeft even tijd nodig.(Mijn oma is net voor kerst overleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.![]()
Gecondoleerd
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Geconcludeerd en sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: eventuele reacties hoeven niet in een spoiler tag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Of je rijstwafel met olijfolie.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:45 schreef Strani het volgende:
Het is wel een verdrietig korte lunchpauze op z'n Nederlands. Er is net tijd om je boterham met kaas naar binnen te proppen
Wij moeten dóór, Strani!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:45 schreef Strani het volgende:
Het is wel een verdrietig korte lunchpauze op z'n Nederlands. Er is net tijd om je boterham met kaas naar binnen te proppen
Ja ik denk dat dat ook wel goed is om te doen inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij moeten dóór, Strani!
Ik neem zelf meestal zo'n 45 minuten lunchpauze. Wandelen en dan brood smeren en het brood tijdens het werken weer opeten. Eten tijdens het werk kan makkelijk, wandelen wordt lastiger![]()
Alhoewel ik soms wel eens mensen tegenkom die al wandelend en telefonerend een duidelijk zakelijk gesprek aan het voeren zijn. Ik moet er niet aan denken, als ik wandel ontspan ik juist en laat ik alles even los.
Wat is er met OUAT gebeurd?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer verder kijken naar Below Deck.
Ik hou van dit soort goedkoop dramaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer verder kijken naar Below Deck.
Ik vind het ook wel lekker wegkijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort goedkoop drama
Daar moet ik nog steeds mee verder. Maar dat laatste seizoen waar ik nu in zit. Ik merk dat ik het allemaal wat te langdradig vind worden.quote:
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds mee verder. Maar dat laatste seizoen waar ik nu in zit. Ik merk dat ik het allemaal wat te langdradig vind worden.
Seizoen 6, wat ik als laatste seizoen beschouw.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagen
Ik ben er toen wel nog een begonnen, maar na het afleveringen afgehaakt. Was veel minder de seizoenen daarvoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat het allerlaatste seizoen? Die heb ik zelfs overgeslagen
Dat is wel een goede tip! Soms moeten goede ideeën wel echt even genoteerd worden, maar een goede nachtrust is ook belangrijk. Ik heb ook ooit een keer gelezen dat juist op momenten dat je er niet zo mee bezig bent, er inderdaad ineens tijd is om na te denken en dan juist ideeën e.d. opkomen. Geforceerd brainstormen kan ik ook helemaal niet, maar juist de tijd eromheen vliegen ideeën in het rond.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt het dan zo dat je tijd hebt om naar te gaan denken. Ik heb het zelf ook vaak. Het helpt mij echter om bewust mijn lichaam te voelen, dus denken en focussen op je voeten en zo langzaam naar boven te gaan qua focus. Werkt bij mij altijd perfect. Andere optie is om te denken aan één specifiek gevoel of kleur/voorwerp (en er dan geen andere dingen bij halen).
Als ik tegenwoordig een (mogelijk) goed idee heb terwijl ik in bed lig schrijf ik dat ergens op. Dan kan ik het niet meer vergeten, hoef ik me daar niet druk over te maken en kan ik daarna slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:21 schreef Veravision het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip! Soms moeten goede ideeën wel echt even genoteerd worden, maar een goede nachtrust is ook belangrijk. Ik heb ook ooit een keer gelezen dat juist op momenten dat je er niet zo mee bezig bent, er inderdaad ineens tijd is om na te denken en dan juist ideeën e.d. opkomen. Geforceerd brainstormen kan ik ook helemaal niet, maar juist de tijd eromheen vliegen ideeën in het rond.
@:Meke Ohja, Headspace! Ik ga daar toch eens naar kijken! Klopt ja, lay-out is wel fijn om op orde te hebben alvast ipv achteraf allemaal te moeten doen, maar is soms ook studieontwijkend gedrag hoe leuk het afstudeerproject ook is
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Zeg @:Strani, Emmely was net op tv, heb je dat gezien?
Ahh oké nou ja ik ben te lui om het terug te gaan kijken maar ik maak me er gewoon een voorstelling van dat ze er fantastisch uitzag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij Sophie (van Khalid), laatste item van de show!
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké nou ja ik ben te lui om het terug te gaan kijken maar ik maak me er gewoon een voorstelling van dat ze er fantastisch uitzag.
Oh wat grappig, wist ik niks van! Even over nadenkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je naar de Benidorm Cross 22 januari? Wout en Mathieu doen mee
Kijk dit is nog eens servicequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!
[ twitter ]
Beter van niet, want dan moeten wij constant de linkjes naar de beelden hier voor jou plaatsen, omdat je zelf te lui bent om terug te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dit is nog eens service
Ze kan zo voor de TV gaan werken. Kan ze mooi Sophie vervangen.
Gefeliciteerd! Wanneer worden we bij welk restaurant verwacht om dit op jouw kosten te vieren?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
Zelf vandaag mooi nieuws gekregen. Mijn contract is verlengd voor onbepaalde tijd (dus vast contract). Ze hadden dat ook twee maanden later kunnen doen, maar dat wilden ze nu al verwerken. En daarbij ook nog een mooie loonsverhoging die ik (nog) niet verwacht had
Ik heb nog nooit in een korte tijd een nummer zó vaak gehoord geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles moet jou ook voorgekauwd worden, he!
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |