Ik heb echt geen idee of die niet kijken, die 4 miljoen moet toch ergens vandaan komen. Dat veel mensen niet zo idioot zijn om op een doordeweekse dag naar een show in Estland te gaan kijken of naar Italianen tot half 3 ‘s nachts, dat wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik doel er meer op dat die 'stuur die naar het ESF' opmerking vooral komt van mensen die zelf amper kijken of je tijdens het festival zelf niet hoort. Het is vooral denken dat iets scoort op het ESF.
We wachten op de glorieuze rentree in Oranje van Bas Dost.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dat wordt een beetje lastig als dat geen Nederlander is he.
Er is volgens mij geen enkel ander land waar onder elke video van een nieuwe artiest staat 'die moet naar Eurovisie'. Dus ergens is dit land wel Eurovisie-geobsedeerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik doel er meer op dat die 'stuur die naar het ESF' opmerking vooral komt van mensen die zelf amper kijken of je tijdens het festival zelf niet hoort. Het is vooral denken dat iets scoort op het ESF.
Ze zullen waarschijnlijk dan wel kijken. Maar het is wel altijd opvallend hoeveel mensen bepaalde artiesten direct naar het festival sturen die je er verder niet over hoort.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of die niet kijken, die 4 miljoen moet toch ergens vandaan komen. Dat veel mensen niet zo idioot zijn om op een doordeweekse dag naar een show in Estland te gaan kijken of naar Italianen tot half 3 ‘s nachts, dat wel.
Vooral een obsessie voor elke hype naar het festival willen sturen inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkel ander land waar onder elke video van een nieuwe artiest staat 'die moet naar Eurovisie'. Dus ergens is dit land wel Eurovisie-geobsedeerd.
Ja lach maar. Als die door een geniale vrije trap op het EK in de kwartfinale in de slotseconde de gelijkmaker er inschiet, piep je wel anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We wachten op de glorieuze rentree in Oranje van Bas Dost.
Daarom is een NF hier ook nog steeds een slecht idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk dan wel kijken. Maar het is wel altijd opvallend hoeveel mensen bepaalde artiesten direct naar het festival sturen die je er verder niet over hoort.
Een NF zal denk ik wel rampzalige gevolgen geven ja. En dan daarna natuurlijk klagen dat we de finale niet halenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom is een NF hier ook nog steeds een slecht idee.
En eerlijk, als je dat lijstje van Molloot hier laatst zag, ik denk dat wij hier ook niet unaniem kunnen bepalen welke van die nummers het beste zou werken.
Stiekem 15 pizza's bestellen op naam van Bidenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto![]()
Ben toch benieuwd wie hij belt...
Nee hij zegt dat die lokaal 15 pizza's besteld, maar belt ondertussen stiekem long distance op hun kostenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Stiekem 15 pizza's bestellen op naam van Biden
[ afbeelding ]
Nee, nu moet ik zeggen dat wij de valkuil van Maan met een DJ nog wel zouden omzeilen op een NSF, maar iets als CATS zonder de uiteindelijke act, maar gewoon in de TROS-studio had ik waarschijnlijk ook niet als vanzelfsprekend gekozen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom is een NF hier ook nog steeds een slecht idee.
En eerlijk, als je dat lijstje van Molloot hier laatst zag, ik denk dat wij hier ook niet unaniem kunnen bepalen welke van die nummers het beste zou werken.
“We hadden de nummer 2/3/4 moeten sturen van het NSF”quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een NF zal denk ik wel rampzalige gevolgen geven ja. En dan daarna natuurlijk klagen dat we de finale niet halen
Dat ja. En best kans dat we nooit hadden gewonnen omdat Arcade niet was gekozen als winnaar van een NSF...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik zeggen dat wij de valkuil van Maan met een DJ nog wel zouden omzeilen op een NSF, maar iets als CATS zonder de uiteindelijke act, maar gewoon in de TROS-studio had ik waarschijnlijk ook niet als vanzelfsprekend gekozen.
Ik vermoed dat het eerder aan de vriendjespolitiek van Oost-Europa zou liggen. Want ze stemmen nooit op ons.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“We hadden de nummer 2/3/4 moeten sturen van het NSF”
Dat nummer was nooit gekozen (en ja dat had ik denk ik ook wel logisch gevonden) en Arcade betwijfel ik ook in een geval dat er inderdaad ook een Maan+DJ mee had gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik zeggen dat wij de valkuil van Maan met een DJ nog wel zouden omzeilen op een NSF, maar iets als CATS zonder de uiteindelijke act, maar gewoon in de TROS-studio had ik waarschijnlijk ook niet als vanzelfsprekend gekozen.
Ze moeten Nederland niet. Vanwege de oorlog in Irak. En de Nexitquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het eerder aan de vriendjespolitiek van Oost-Europa zou liggen. Want ze stemmen nooit op ons.
Ja, helaas☹️quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En best kans dat we nooit hadden gewonnen omdat Arcade niet was gekozen als winnaar van een NSF...
Arcade geloof ik nog wel in. Als dat goed en in de definitieve versie gebracht zou worden, zou dat alle stemmen van de “gewone” kijker wel naar zich toe moeten kunnen trekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat nummer was nooit gekozen (en ja dat had ik denk ik ook wel logisch gevonden) en Arcade betwijfel ik ook in een geval dat er inderdaad ook een Maan+DJ mee had gedaan.
Ik ben best voor een nationale finale. Maar dan Melfest-style. Geen Nederlandse juryleden aub.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor gewoon Carlo Boszhard praten als ik aan een nationale finale hier denk
Alexander Rybak of Johnny Logan kun je beter ook niet uitnodigen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Arcade geloof ik nog wel in. Als dat goed en in de definitieve versie gebracht zou worden, zou dat alle stemmen van de “gewone” kijker wel naar zich toe moeten kunnen trekken.
Uiteraard met de disclaimer dat het dan niet door een ESF-autoriteit als Ali B, Carlo Boszhard, Hind of Tatjana in de show zou worden afgekraakt.
"Ja, mooi nummer, maar niet geschikt voor het Songfestival"quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Arcade geloof ik nog wel in. Als dat goed en in de definitieve versie gebracht zou worden, zou dat alle stemmen van de “gewone” kijker wel naar zich toe moeten kunnen trekken.
Uiteraard met de disclaimer dat het dan niet door een ESF-autoriteit als Ali B, Carlo Boszhard, Hind of Tatjana in de show zou worden afgekraakt.
De meeste landen hebben een jury achter de schermen. Slaat nergens op dat een jury kan beïnvloeden of iets wel of niet goed was. Laat de mensuh zelf bepalen. Daar hebben we echt geen Carlo Boszhard of andere "beroemdheid" voor nodig die weer zijn bakkes op tv wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben best voor een nationale finale. Maar dan Melfest-style. Geen Nederlandse juryleden aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |