Het zal me aan m'n reet roesten. Net twee briljante columns geschreven. Op een ongekend briljante wijze. Alleen de ongetalenteerden hechten waarde aan spaatsies, taalfouten en interpuncties.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Uitroepteken staat wéér op de verkeerde plek, ik word er nu wel een beetje gallisch van Tong.
Welkom terug maat.quote:
quote:
Bedankt, weer een onterecht bannetje.quote:
Mening @RamboDirk ?quote:Op donderdag 15 december 2022 09:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat.
Hier gelijk m'n Woordle-scores
Woordle 544 4/6
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛
🟨⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 340 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Zegt ie terwijl ie tijdens een WK-halve finale post, dat-ie fucking rooibos thee drinkt.quote:
Ach dat 'zand erover' was toch een grapje?quote:Op donderdag 15 december 2022 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl ie tijdens een WK-halve finale post, dat-ie fucking rooibos thee drinkt.
Ladderzat brother.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach dat 'zand erover' was toch een grapje?
Of ben je weer dronken?
had voor je gebeden vorige weekquote:Op donderdag 15 december 2022 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, weer een onterecht bannetje.
[..]
Mening @:rambodirk ?
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, weer een onterecht bannetje.
[..]
Mening @:rambodirk ?
Hou dat nog even vast.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had voor je gebeden vorige week
Pics?quote:Op donderdag 15 december 2022 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Ik heb erwtensoep, eiges gemaakt
Volgende week dinsdag hier de kerstborrel. Ik gruwel er nu al van.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vanmiddag een kerstborrel dus ik lunch niet.
Regel nummer 1, altijd zorgen voor een goede bodem. Helemaal op kerstborrels met collegae.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Welkom terug makkerquote:Op donderdag 15 december 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Regel nummer 1, altijd zorgen voor een goede bodem. Helemaal op kerstborrels met collegae.
Bedankt. Blijkbaar mag je je ongezouten mening over sommige moderators niet meer laten doorschemeren.quote:
Ik ook wat grappig misschien werken we wel bij hetzelfde bedrijfquote:Op donderdag 15 december 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik drink niet dus dat scheeltquote:Op donderdag 15 december 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Regel nummer 1, altijd zorgen voor een goede bodem. Helemaal op kerstborrels met collegae.
Saaie lul.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik drink niet dus dat scheelt.
De sociale werkplaats zit in veel steden René.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook wat grappig misschien werken we wel bij hetzelfde bedrijf
Misschien! Al hebben we geen transponster in dienst dus ik denk van niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook wat grappig misschien werken we wel bij hetzelfde bedrijf
@Caland is een onzeker jongetje die het zonder alcohol niet gezellig kan hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Saaier krijg je ze niet ouwe reus, lekker man.
0 likesquote:Op donderdag 15 december 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De sociale werkplaats zit in veel steden René.
Ah, jij bent een 'heb je alcohol nodig om het gezellig te hebben' type dusquote:Op donderdag 15 december 2022 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland is een onzeker jongetje die het zonder alcohol niet gezellig kan hebben
Die man heeft mij (per ongeluk gok ik) geblokkeerd.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind FesGod maar een vervelende vent geworden op twitter
@:lenny_leonard @:ggmm
Ja die is net als Sjek richting full wappie aan het gaanquote:Op donderdag 15 december 2022 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man heeft mij (per ongeluk gok ik) geblokkeerd.
Maar die liep toen al alleen maar te zeiken
En mensen met twee Twitter accounts?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:19 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die op twitter zitten en daar tijd voor opofferen hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Bestaan dat soort wezens?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En mensen met twee Twitter accounts?
Dat ging maar net goedquote:Op donderdag 15 december 2022 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 544 6/6
⬜🟨🟨⬜⬜
🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟩⬜
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ah bij mij is het altijd max 2 keerquote:Op donderdag 15 december 2022 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga er meestal pas voor zitten tijdens de zesde beurt
Link?quote:Op donderdag 15 december 2022 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah bij mij is het altijd max 2 keer
Hoop voor mevrouw scrupuleus dat dat niet met alles zo is.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga er meestal pas voor zitten tijdens de zesde beurt
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 december 2022 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
@:sked zegt juist altijd de waarheid
Dan ligt mijn hoofd vrij snel tussen haar benen, als er een vrouw scrupuleus is.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop voor mevrouw scrupuleus dat dat niet met alles zo is.
Pas na het huwelijk mag ik hopen met je ordinaire praat.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan ligt mijn hoofd vrij snel tussen haar benen, als er een vrouw scrupuleus is.
Het liefste binnen 24u na de eerste ontmoetingquote:Op donderdag 15 december 2022 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas na het huwelijk mag ik hopen met je ordinaire praat.
De hype was er ook toen al gewoon en als je maar van iedereen een topic maakt...quote:Op donderdag 15 december 2022 17:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wss is het al lang een keertje genoemd, maar ik zat giisteren wat oude topics te lezen en zo, en toen vond ik deze:
VBL / Xavi Simons; met Oranje op WK 2022?
Uit 2017. Op FOK! zitten ook echt louter kenners.
Oh jammer dat je geen godskind bent @KingRolandquote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het liefste binnen 24u na de eerste ontmoeting
Was nog niet genoemd!quote:Op donderdag 15 december 2022 17:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wss is het al lang een keertje genoemd, maar ik zat giisteren wat oude topics te lezen en zo, en toen vond ik deze:
VBL / Xavi Simons; met Oranje op WK 2022?
Uit 2017. Op FOK! zitten ook echt louter kenners.
Zal wel wat AirPods kosten dan zo op jaarbasis.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het liefste binnen 24u na de eerste ontmoeting
Ja wees maar niet bang, ik dacht niet echt dat dit een meesterlijke vooruitziende blik was.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De hype was er ook toen al gewoon en als je maar van iedereen een topic maakt...
Iets met een klok die 2 maal per dag en zo.
We zijn toch allemaal een kind van God?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jammer dat je geen godskind bent @:kingroland
Er zijn users die Messi nog altijd claimen dus moet streng zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja wees maar niet bang, ik dacht niet echt dat dit een meesterlijke vooruitziende blik was.
Als je hem niet erkend ben je dan een kind van God? Of ben je dan als een adoptiekind wat nog niet is gezegd dat papa niet zijn biologische vader is?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal een kind van God?
Dit vind ik wel om te lachenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel wat AirPods kosten dan zo op jaarbasis.
Wat jij zegt.quote:
Like de post dan??? En de aandacht maar op jezelf leggen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel om te lachen
Ik ben wel heel benieuwd op welke partij je trouwens stemt. Mag ook via DM.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je hem niet erkend ben je dan een kind van God? Of ben je dan als een adoptiekind wat nog niet is gezegd dat papa niet zijn biologische vader is?
Ik ben hier te moe voor.
Dan is iemand zoals Nouri niet zijn favoriete kind denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal een kind van God?
Die Nourigrapjes vind ik nog steeds niet om te lachenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dan is iemand zoals Nouri niet zijn favoriete kind denk ik.
@Caland zou nu zeggen dat Nouri er zelf ook niet om kan lachen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Nourigrapjes vind ik nog steeds niet om te lachen
De humor van @Caland is soms dan ook wat bedenkelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland zou nu zeggen dat Nouri er zelf ook niet om kan lachen.
O je bent terugquote:Op donderdag 15 december 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt. Blijkbaar mag je je ongezouten mening over sommige moderators niet meer laten doorschemeren.
Erg jammer vind ik dat.
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd op welke partij je trouwens stemt. Mag ook via DM.
@Calandquote:Op donderdag 15 december 2022 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel wat AirPods kosten dan zo op jaarbasis.
Humor wordt gruwelijk overschat.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
De humor van @:Caland is soms dan ook wat bedenkelijk.
Daar denkt je zus anders over.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:caland![]()
Ik neuk verder alleen als er liefde is.
Doe niet aan airpods ook.
Dit lijkt me een verstandige keuze!quote:Op donderdag 15 december 2022 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?
Maar ik ben politiek dood en kan mij er oprecht niet druk om maken. Vaak besluit ik last-minute toch nog te stemmen maar meestal gebaseerd op helemaal niks, Splinter@:afcniels
Zo danquote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neuk verder alleen als er liefde is.
Doe niet aan airpods ook.
Mijn zin betekende dat ik ook te moe ben. Wel scherp blijven, hè.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?
Bloemkool vind ik op zich prima te doenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd lekker.
@:Sked liked niet.
alleen rauw, gekookt vind ik het echt niksquote:Op donderdag 15 december 2022 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Bloemkool vind ik op zich prima te doen
Rauw is ook lekker, ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen rauw, gekookt vind ik het echt niks
Gaf toch ook gewoon antwoord? Meest nutteloze antwoord ooit maar toch.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn zin betekende dat ik ook te moe ben. Wel scherp blijven, hè.
Tegenvaller.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
hee vrienden, daar ben ik weer
iets eerder dan verwacht
aTypisch Godquote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
iets eerder dan verwacht
Zo nu en danquote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
aTypisch God
Nog btc gekocht?
Eindelijk weer wat kwaliteit op dit forumquote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
iets eerder dan verwacht
mooiste drie weken van mijn levenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk weer wat kwaliteit op dit forum
WK heeft zijn kwaliteitsmoderater gemist.
quote:Op donderdag 15 december 2022 18:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat vinden jullie van FOK!babe @:chipszak. ?
genotquote:Op donderdag 15 december 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even Hearthstone battlegrounds spelen hoor. Jij snapt dit soort passies tenminste.
welkom terugquote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
iets eerder dan verwacht
Wat is er gebeurd in die drie weken dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 18:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooiste drie weken van mijn leven
De titel leek me een fijne shooter, dat was een koude kermis bij m’n rondje Google.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even Hearthstone battlegrounds spelen hoor. Jij snapt dit soort passies tenminste.
Want shooters zijn wel leuk?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De titel leek me een fijne shooter, dat was een koude kermis bij m’n rondje Google.
Ik game nooit meer, maar vond dat altijd wel een leuk genre.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want shooters zijn wel leuk?
ja godver, moet ik het nog uitleggen ookquote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd in die drie weken dan?
wie is ditquote:Op donderdag 15 december 2022 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De titel leek me een fijne shooter, dat was een koude kermis bij m’n rondje Google.
geen ideequote:Op donderdag 15 december 2022 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare vraag, wie ben jij?
Al is die houding jegens battlegrounds inderdaad zeer verwerpelijk.
Oké, dan maar weer dat potje Mario Kart.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Al is die houding jegens battlegrounds inderdaad zeer verwerpelijk.
Sorry kerel. Dit is totaal te wijten aan mijn gebrek aan historisch besef.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja godver, moet ik het nog uitleggen ook
het was een quote van wout weghorst, en ik was denk ik een weekje of 3 mod tijdens het wk van 2010
omdat ik maar een paar keer was ingelogd, en als ik het mij goed herinner alleen tonggod een note heb gegeven
kan gebeurenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Sorry kerel. Dit is totaal te wijten aan mijn gebrek aan historisch besef.
Stondquote:Op donderdag 15 december 2022 22:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan gebeuren
we zaten niet allemaal achter het doel
Ik heb alleen de footballseizoenen gekeken, beter?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Last chance U basketball S2 (Netflix) - 8,5/10
@:caland
Lekkere Duitse trein tweet hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de footballseizoenen gekeken, beter?
Voor het eerst dit jaar dat ik een kantoorbaan ambieer.quote:
Kom je die bevroren grond nog in, maat?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekkere Duitse trein tweet hoor.
[..]
Voor het eerst dit jaar dat ik een kantoorbaan ambieer.
Begint pittig te worden zit niet voor niks op fokquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom je die bevroren grond nog in, maat?
quote:Roosendaler Omar E., die op 2 september betrokken was bij een ongeluk met vier doden in het Brabantse Oud Gastel, stond vandaag voor de rechter. Hij reed 155 kilometer per uur waar hij 50 mocht. Maar hij had voorrang, bepleitte zijn advocaat.
Omdat E. voorrang had, zou hij vrij moeten komen, zei de advocaat tijdens een inleidende zitting.
Wat voor een werk deed jij ook alweer precies?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begint pittig te worden zit niet voor niks op fok
Ze kijken maar even.
Omar, ach.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zo kansloos dat het bijna grappig wordt.
Bijna he.
Succes vandaag.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begint pittig te worden zit niet voor niks op fok
Ze kijken maar even.
Hij boort in de grond om te testen op zuiverheid.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is @:littlerabbit een grondwerker?
Wat cool.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij boort in de grond om te testen op zuiverheid.
Ik heb hier ernstige bezwaren tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al begonnen met de lunch @:Scrummie
Vreetzakquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al begonnen met de lunch @:Scrummie
wiequote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
We roddelen hier alsnog niet:
@:Darktower (dat is dezelfde)
wtfquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Dinsdag kunnen we weer in t-shirt en korte broek naar buiten broquote:
Ik ging thee zetten en binnen 5 min koudquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dinsdag kunnen we weer in t-shirt en korte broek naar buiten bro
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Die Kisten Verdel deed eerder nog de mailorder van de Osdorp Posse. Totdat ze de mailinglist ging gebruiken om de Osdorp fans op te roepen om op haar te stemmen voor de tweede kamer.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:50 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Die Kisten Verdel deed eerder nog de mailorder van de Osdorp Posse. Totdat ze de mailinglist ging gebruiken om de Osdorp fans op te roepen om op haar te stemmen voor de tweede kamer.
Erg gezellig! En jazeker. Ik heb een gourmet pakket gekregen, een grill met pizza oven, allerlei ingrediënten om een pizza te maken, en een schaal met hapjes.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie hoe was de kerstborrel gisteren?Heb je ook je kerstpakket gehad? Zo ja, wat zit erin?
Ik heb een cadeaubon gehad! @:zipportal
Doe niet zo hip met je 'bro'quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dinsdag kunnen we weer in t-shirt en korte broek naar buiten bro
Waarom heeft Kirsten een profielfoto waarop het lijkt alsof ze enige tijd later een gangbang gaat hebben?quote:
Hier heb je wat fantasie bij nodigquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom heeft Kirsten een profielfoto waarop het lijkt alsof ze enige tijd later een gangbang gaat hebben?
We sturen deze vraag door naar @darktower (misschien heeft ze een BBC fetisj)quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom heeft Kirsten een profielfoto waarop het lijkt alsof ze enige tijd later een gangbang gaat hebben?
@RamboDirk heeft een eindeloze fantasiequote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier heb je wat fantasie bij nodig
Graag pics van je pizza straksquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg gezellig! En jazeker. Ik heb een gourmet pakket gekregen, een grill met pizza oven, allerlei ingrediënten om een pizza te maken, en een schaal met hapjes.
Hoe was de jouwe? Wat ga je van je cadeaubon kopen?
Van welke winkel heb je een cadeaubon gekregen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:07 schreef GGMM het volgende:
Oh en die cadeaubon ja daar ga ik eerst even een half jaar goed over nadenken.
Die heb ik van m'n werk gekregenquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Van welke winkel heb je een cadeaubon gekregen?
Uitstekende keuze lijkt me dat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:09 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is grappig omdat je wilde weten waar ik hem kan uitgeven.
(Het is van cadeaubonnen.nl, dus ik mag zelf kiezen welke winkel, maar ik denk dat ik voor coolblue ga @:zipportal)
Nounounounounouquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:09 schreef Sked het volgende:
[..]
En bij welke winkel kan je de bon uitgeven?
(godverdomme kut autist)
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier heb je wat fantasie bij nodig
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We sturen deze vraag door naar @:darktower (misschien heeft ze een BBC fetisj)
Mochten er beelden of een sekstape van deze betreffende gangbang zijn. Dan zou ik die overigens overslaan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Sked het volgende:
[..]
@:RamboDirk heeft een eindeloze fantasie
Nasi.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ook!quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
erwtensoep uit de vriezerquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Risotto, salade.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeker.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee hoe hij hem eet.quote:
#BehoorlijkBeastedquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij hem eet.
Ik maak nasi, bak een kippetje en maak wat satesaus. Paar loempiatjes erbij, beetje pittige kroepoek en gaan.
Alles wel zonder pakjes en zakjes, behalve de kroepoek want dat vind ik te hard stinken als je het zelf maakt.
CUL / Nasi a la Johannesquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij hem eet.
Ik maak nasi, bak een kippetje en maak wat satesaus. Paar loempiatjes erbij, beetje pittige kroepoek en gaan.
Alles wel zonder pakjes en zakjes, behalve de kroepoek want dat vind ik te hard stinken als je het zelf maakt.
knutgodquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
Alleen jammer dat de plaatjes het niet meer doen
Mag toch hopen van wel.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:45 schreef aTypisch het volgende:
van snelle kantoorjongen op de racefiets naar op kosten van NL voor je gezondheid in azië vertoeven
knutgod
Voor zijn "gezondheid" naar Thailand met een uitkering?quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:45 schreef aTypisch het volgende:
van snelle kantoorjongen op de racefiets naar op kosten van NL voor je gezondheid in azië vertoeven
knutgod
Ik wil niet roddelen maar onze vriend is allang weer terug en draagt hard bij aan de samenleving in de vorm van loonbelasting.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor zijn "gezondheid" naar Thailand met een uitkering?
nee, gezondheid zonder aanhalingstekensquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor zijn "gezondheid" naar Thailand met een uitkering?
Merelgodinquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We zijn op het punt gekomen dat wappienederland echt overal een complot in ziet he?
de entiteiten die wonen in de holle aarde laten weer van zich horenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We zijn op het punt gekomen dat wappienederland echt overal een complot in ziet he?
Hebben jullie ook een laag vet op je rug ter bescherming van je spieren?quote:Man die huisgenoot in zijn rug stak krijgt 140 dagen celstraf
Er ontstaat een worsteling en het slachtoffer wordt op een gegeven moment in zijn rug gestoken. In het ziekenhuis moet de wond gehecht worden, het slachtoffer loopt verder geen schade op aan onderliggende spieren.
nog nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een laag vet op je rug ter bescherming van je spieren?
Sommige mensen houden van hobbyprojectjes en/of willen zichzelf bewijzen dat ze zuinig kunnen zijn/vindingrijk kunnen besparen. Niet zozeer echt om het geld lijkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:45 schreef aTypisch het volgende:
Digi2 in NWS / Nederlandse gasopslag aangesproken: gasverbruik schiet omhoog
is dit topic satire, zitten er mensen echt in de knoop daar of wat is dit?
ik zit heel de dag met het raam openquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van hobbyprojectjes en/of willen zichzelf bewijzen dat ze zuinig kunnen zijn/vindingrijk kunnen besparen. Niet zozeer echt om het geld lijkt me.
Jo braddaquote:
Someone you love and respect. A brother doesn't have to be a blood-related sibling.quote:
Nice Josephquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Someone you love and respect. A brother doesn't have to be a blood-related sibling.
Coming from a guys perspective in the Midwest, it is not often when a friend, relative or acquaintance calls me "brother", "bro" "brotha" or "broseph". Calling someone any of the those words is exactly like saying "I have positive feelings for you, and I love you, man." In a heterosexual, your-my friend-and-I-respect-you way.
For example, over the past year, the only time I called an acquaintance "brother, "bro" or "brotha" was when when I liked them, and thought of them as somebody pretty much love (for who they are)
Seth: "Happy birthday, brother."
Jared: "Thanks"
Seth referred to Jared as "brother" because he loves him like a brother, even though they are not related.
Gelijke voet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de footballseizoenen gekeken, beter?
Ik had je de loftrompet al gegeven voordat het populair was.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100049013_1888c976
Top 3 van de dumpert dag top 5 gehaald
@:ggmm @:rensajacied @:littlerabbit @:afcniels @:coco @:yvonne
Waarom dan zo weinig likes op twitter zelfquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
Mr bigstarquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
hier kan fok als nationale humorkweekvijver erg trots op zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
Tijd voor een echte foto.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:52 schreef aTypisch het volgende:
de reaguurders denken dat die foto hem echt is
erg mooi
Ik zag 'm zojuist voorbij komenquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Facebookpost van Dumpert van je tweet tikt bijna de 5000 likes aan @:caland
Ja bij mijn laatste viral filmpje over de keeper van nec kreeg ik een week lang boze reacties over mijn haargroeiquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:52 schreef aTypisch het volgende:
de reaguurders denken dat die foto hem echt is
erg mooi
Want?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je oh oh cherso nog maar eens terugkijken
ik moest nu ook harder lachen om de reacties dan je goede garpquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij mijn laatste viral filmpje over de keeper van nec kreeg ik een week lang boze reacties over mijn haargroei
Verschrikkelijk gelachen
Ok.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je moet het doen met deze hint!
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier worden alleen dickpics verstuurd.
@:scrummie
@:charz
@:Drizzt
Leuk nog wel!quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.
Deze post verdient een dikke likequote:Op zaterdag 17 december 2022 16:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je oh oh cherso nog maar eens terugkijken
Alleen Marc Overmars verstuurd dickpics met zijn hoofd erop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.
Niet erop, maar dat je het hoofd erbij kent.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen Marc Overmars verstuurd dickpics met zijn hoofd erop.
Wie gaat er morgen winnen? @tong80quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
Om half negen eens naar het Belgische WK-programma kijken voor de Oranje-Winter begint.
Normaal doe ik graag aan voorspellingen. Ik heb nu echt geen idee. Laten we het op verlengingen houden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie gaat er morgen winnen? @:tong80
Zeg dan gewoon een gelijkspelquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal doe ik graag aan voorspellingen. Ik heb nu echt geen idee. Laten we het op verlengingen houden.
Maak jij dat uitquote:
Leuk programma. Veel beter dan in Nederland. Echte mannelijke experts en ex-voetballers. Geen woke gedoe.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
Om half negen eens naar het Belgische WK-programma kijken voor de Oranje-Winter begint.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week voor de feestdagen ga ik naar mijn moeder
Woordle 547 4/6quote:Op zondag 18 december 2022 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 547 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 343 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:anneloos
Lekker druk tijdens het WK. Niks mis mee.quote:Op zondag 18 december 2022 10:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoor liever eerst de mening van @:tong80 hierover
Ja.quote:Op zondag 18 december 2022 10:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een FOK! meet geweest?
Heb je eentje op het oog?quote:Op zondag 18 december 2022 10:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een FOK! meet geweest?
Met Doc, Kamagurka, Treinhomo, Golfer, Bluezz en Mark gemeet. Ierse pub, bandjes en Ajax. Erg leuk.quote:
Thanks.quote:Op zondag 18 december 2022 10:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me anders best leuk om samen een rosétje te doen.
Ga nou niet ineens doen alsof jij dat wel doetquote:
Onder een kloon op jezelf reagerenquote:Op zondag 18 december 2022 10:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga nou niet ineens doen alsof jij dat wel doet. Je dacht ook maanden dat ik een trol was. Tot je
me zag
Toen wist 'ie het zeker?quote:Op zondag 18 december 2022 10:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga nou niet ineens doen alsof jij dat wel doet. Je dacht ook maanden dat ik een trol was. Tot je
me zag
Ik dacht dat het juist warmer zou worden, maar het lijkt hier wel de Noordpool.quote:Op zondag 18 december 2022 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
Eind van de middag code oranje. Jammer dat Nederland niet present is in de WK finale, zou toepasselijk geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |