Like de post dan??? En de aandacht maar op jezelf leggen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel om te lachen
Ik ben wel heel benieuwd op welke partij je trouwens stemt. Mag ook via DM.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je hem niet erkend ben je dan een kind van God? Of ben je dan als een adoptiekind wat nog niet is gezegd dat papa niet zijn biologische vader is?
Ik ben hier te moe voor.
Dan is iemand zoals Nouri niet zijn favoriete kind denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal een kind van God?
Die Nourigrapjes vind ik nog steeds niet om te lachenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dan is iemand zoals Nouri niet zijn favoriete kind denk ik.
@Caland zou nu zeggen dat Nouri er zelf ook niet om kan lachen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Nourigrapjes vind ik nog steeds niet om te lachen
De humor van @Caland is soms dan ook wat bedenkelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland zou nu zeggen dat Nouri er zelf ook niet om kan lachen.
O je bent terugquote:Op donderdag 15 december 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt. Blijkbaar mag je je ongezouten mening over sommige moderators niet meer laten doorschemeren.
Erg jammer vind ik dat.
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd op welke partij je trouwens stemt. Mag ook via DM.
@Calandquote:Op donderdag 15 december 2022 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel wat AirPods kosten dan zo op jaarbasis.
Humor wordt gruwelijk overschat.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
De humor van @:Caland is soms dan ook wat bedenkelijk.
Daar denkt je zus anders over.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:caland![]()
Ik neuk verder alleen als er liefde is.
Doe niet aan airpods ook.
Dit lijkt me een verstandige keuze!quote:Op donderdag 15 december 2022 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?
Maar ik ben politiek dood en kan mij er oprecht niet druk om maken. Vaak besluit ik last-minute toch nog te stemmen maar meestal gebaseerd op helemaal niks, Splinter@:afcniels
Zo danquote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neuk verder alleen als er liefde is.
Doe niet aan airpods ook.
Mijn zin betekende dat ik ook te moe ben. Wel scherp blijven, hè.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?
Bloemkool vind ik op zich prima te doenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd lekker.
@:Sked liked niet.
alleen rauw, gekookt vind ik het echt niksquote:Op donderdag 15 december 2022 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Bloemkool vind ik op zich prima te doen
Rauw is ook lekker, ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen rauw, gekookt vind ik het echt niks
Gaf toch ook gewoon antwoord? Meest nutteloze antwoord ooit maar toch.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn zin betekende dat ik ook te moe ben. Wel scherp blijven, hè.
Tegenvaller.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
hee vrienden, daar ben ik weer
iets eerder dan verwacht
aTypisch Godquote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
hee vrienden, daar ben ik weer
iets eerder dan verwacht
Zo nu en danquote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
aTypisch God
Nog btc gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |