En mensen met twee Twitter accounts?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:19 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die op twitter zitten en daar tijd voor opofferen hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Bestaan dat soort wezens?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En mensen met twee Twitter accounts?
Dat ging maar net goedquote:Op donderdag 15 december 2022 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 544 6/6
⬜🟨🟨⬜⬜
🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟩⬜
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ah bij mij is het altijd max 2 keerquote:Op donderdag 15 december 2022 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga er meestal pas voor zitten tijdens de zesde beurt
Link?quote:Op donderdag 15 december 2022 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah bij mij is het altijd max 2 keer
Hoop voor mevrouw scrupuleus dat dat niet met alles zo is.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga er meestal pas voor zitten tijdens de zesde beurt
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 december 2022 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
@:sked zegt juist altijd de waarheid
Dan ligt mijn hoofd vrij snel tussen haar benen, als er een vrouw scrupuleus is.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop voor mevrouw scrupuleus dat dat niet met alles zo is.
Pas na het huwelijk mag ik hopen met je ordinaire praat.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan ligt mijn hoofd vrij snel tussen haar benen, als er een vrouw scrupuleus is.
Het liefste binnen 24u na de eerste ontmoetingquote:Op donderdag 15 december 2022 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas na het huwelijk mag ik hopen met je ordinaire praat.
De hype was er ook toen al gewoon en als je maar van iedereen een topic maakt...quote:Op donderdag 15 december 2022 17:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wss is het al lang een keertje genoemd, maar ik zat giisteren wat oude topics te lezen en zo, en toen vond ik deze:
VBL / Xavi Simons; met Oranje op WK 2022?
Uit 2017. Op FOK! zitten ook echt louter kenners.
Oh jammer dat je geen godskind bent @KingRolandquote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het liefste binnen 24u na de eerste ontmoeting
Was nog niet genoemd!quote:Op donderdag 15 december 2022 17:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wss is het al lang een keertje genoemd, maar ik zat giisteren wat oude topics te lezen en zo, en toen vond ik deze:
VBL / Xavi Simons; met Oranje op WK 2022?
Uit 2017. Op FOK! zitten ook echt louter kenners.
Zal wel wat AirPods kosten dan zo op jaarbasis.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het liefste binnen 24u na de eerste ontmoeting
Ja wees maar niet bang, ik dacht niet echt dat dit een meesterlijke vooruitziende blik was.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De hype was er ook toen al gewoon en als je maar van iedereen een topic maakt...
Iets met een klok die 2 maal per dag en zo.
We zijn toch allemaal een kind van God?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jammer dat je geen godskind bent @:kingroland
Er zijn users die Messi nog altijd claimen dus moet streng zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja wees maar niet bang, ik dacht niet echt dat dit een meesterlijke vooruitziende blik was.
Als je hem niet erkend ben je dan een kind van God? Of ben je dan als een adoptiekind wat nog niet is gezegd dat papa niet zijn biologische vader is?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal een kind van God?
Dit vind ik wel om te lachenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel wat AirPods kosten dan zo op jaarbasis.
Wat jij zegt.quote:
Like de post dan??? En de aandacht maar op jezelf leggen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel om te lachen
Ik ben wel heel benieuwd op welke partij je trouwens stemt. Mag ook via DM.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je hem niet erkend ben je dan een kind van God? Of ben je dan als een adoptiekind wat nog niet is gezegd dat papa niet zijn biologische vader is?
Ik ben hier te moe voor.
Dan is iemand zoals Nouri niet zijn favoriete kind denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal een kind van God?
Die Nourigrapjes vind ik nog steeds niet om te lachenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dan is iemand zoals Nouri niet zijn favoriete kind denk ik.
@Caland zou nu zeggen dat Nouri er zelf ook niet om kan lachen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Nourigrapjes vind ik nog steeds niet om te lachen
De humor van @Caland is soms dan ook wat bedenkelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland zou nu zeggen dat Nouri er zelf ook niet om kan lachen.
O je bent terugquote:Op donderdag 15 december 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt. Blijkbaar mag je je ongezouten mening over sommige moderators niet meer laten doorschemeren.
Erg jammer vind ik dat.
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd op welke partij je trouwens stemt. Mag ook via DM.
@Calandquote:Op donderdag 15 december 2022 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel wat AirPods kosten dan zo op jaarbasis.
Humor wordt gruwelijk overschat.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
De humor van @:Caland is soms dan ook wat bedenkelijk.
Daar denkt je zus anders over.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:caland![]()
Ik neuk verder alleen als er liefde is.
Doe niet aan airpods ook.
Dit lijkt me een verstandige keuze!quote:Op donderdag 15 december 2022 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?
Maar ik ben politiek dood en kan mij er oprecht niet druk om maken. Vaak besluit ik last-minute toch nog te stemmen maar meestal gebaseerd op helemaal niks, Splinter@:afcniels
Zo danquote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neuk verder alleen als er liefde is.
Doe niet aan airpods ook.
Mijn zin betekende dat ik ook te moe ben. Wel scherp blijven, hè.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat ik te moe ben en vervolgens begin je over mijn politieke oriëntatie?
Bloemkool vind ik op zich prima te doenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd lekker.
@:Sked liked niet.
alleen rauw, gekookt vind ik het echt niksquote:Op donderdag 15 december 2022 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Bloemkool vind ik op zich prima te doen
Rauw is ook lekker, ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen rauw, gekookt vind ik het echt niks
Gaf toch ook gewoon antwoord? Meest nutteloze antwoord ooit maar toch.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn zin betekende dat ik ook te moe ben. Wel scherp blijven, hè.
Tegenvaller.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
hee vrienden, daar ben ik weer
iets eerder dan verwacht
aTypisch Godquote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
hee vrienden, daar ben ik weer
iets eerder dan verwacht
Zo nu en danquote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
aTypisch God
Nog btc gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |