Vreetzakquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al begonnen met de lunch @:Scrummie
wiequote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
We roddelen hier alsnog niet:
@:Darktower (dat is dezelfde)
wtfquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Dinsdag kunnen we weer in t-shirt en korte broek naar buiten broquote:
Ik ging thee zetten en binnen 5 min koudquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dinsdag kunnen we weer in t-shirt en korte broek naar buiten bro
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Die Kisten Verdel deed eerder nog de mailorder van de Osdorp Posse. Totdat ze de mailinglist ging gebruiken om de Osdorp fans op te roepen om op haar te stemmen voor de tweede kamer.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:50 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Die Kisten Verdel deed eerder nog de mailorder van de Osdorp Posse. Totdat ze de mailinglist ging gebruiken om de Osdorp fans op te roepen om op haar te stemmen voor de tweede kamer.
Erg gezellig! En jazeker. Ik heb een gourmet pakket gekregen, een grill met pizza oven, allerlei ingrediënten om een pizza te maken, en een schaal met hapjes.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie hoe was de kerstborrel gisteren?Heb je ook je kerstpakket gehad? Zo ja, wat zit erin?
Ik heb een cadeaubon gehad! @:zipportal
Doe niet zo hip met je 'bro'quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dinsdag kunnen we weer in t-shirt en korte broek naar buiten bro
Waarom heeft Kirsten een profielfoto waarop het lijkt alsof ze enige tijd later een gangbang gaat hebben?quote:
Hier heb je wat fantasie bij nodigquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom heeft Kirsten een profielfoto waarop het lijkt alsof ze enige tijd later een gangbang gaat hebben?
We sturen deze vraag door naar @darktower (misschien heeft ze een BBC fetisj)quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom heeft Kirsten een profielfoto waarop het lijkt alsof ze enige tijd later een gangbang gaat hebben?
@RamboDirk heeft een eindeloze fantasiequote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier heb je wat fantasie bij nodig
Graag pics van je pizza straksquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg gezellig! En jazeker. Ik heb een gourmet pakket gekregen, een grill met pizza oven, allerlei ingrediënten om een pizza te maken, en een schaal met hapjes.
Hoe was de jouwe? Wat ga je van je cadeaubon kopen?
Van welke winkel heb je een cadeaubon gekregen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:07 schreef GGMM het volgende:
Oh en die cadeaubon ja daar ga ik eerst even een half jaar goed over nadenken.
Die heb ik van m'n werk gekregenquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Van welke winkel heb je een cadeaubon gekregen?
Uitstekende keuze lijkt me dat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:09 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is grappig omdat je wilde weten waar ik hem kan uitgeven.
(Het is van cadeaubonnen.nl, dus ik mag zelf kiezen welke winkel, maar ik denk dat ik voor coolblue ga @:zipportal)
Nounounounounouquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:09 schreef Sked het volgende:
[..]
En bij welke winkel kan je de bon uitgeven?
(godverdomme kut autist)
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier heb je wat fantasie bij nodig
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We sturen deze vraag door naar @:darktower (misschien heeft ze een BBC fetisj)
Mochten er beelden of een sekstape van deze betreffende gangbang zijn. Dan zou ik die overigens overslaan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Sked het volgende:
[..]
@:RamboDirk heeft een eindeloze fantasie
Nasi.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ook!quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
erwtensoep uit de vriezerquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Risotto, salade.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeker.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee hoe hij hem eet.quote:
#BehoorlijkBeastedquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij hem eet.
Ik maak nasi, bak een kippetje en maak wat satesaus. Paar loempiatjes erbij, beetje pittige kroepoek en gaan.
Alles wel zonder pakjes en zakjes, behalve de kroepoek want dat vind ik te hard stinken als je het zelf maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |