Stondquote:Op donderdag 15 december 2022 22:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan gebeuren
we zaten niet allemaal achter het doel
Ik heb alleen de footballseizoenen gekeken, beter?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Last chance U basketball S2 (Netflix) - 8,5/10
@:caland
Lekkere Duitse trein tweet hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de footballseizoenen gekeken, beter?
Voor het eerst dit jaar dat ik een kantoorbaan ambieer.quote:
Kom je die bevroren grond nog in, maat?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekkere Duitse trein tweet hoor.
[..]
Voor het eerst dit jaar dat ik een kantoorbaan ambieer.
Begint pittig te worden zit niet voor niks op fokquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom je die bevroren grond nog in, maat?
quote:Roosendaler Omar E., die op 2 september betrokken was bij een ongeluk met vier doden in het Brabantse Oud Gastel, stond vandaag voor de rechter. Hij reed 155 kilometer per uur waar hij 50 mocht. Maar hij had voorrang, bepleitte zijn advocaat.
Omdat E. voorrang had, zou hij vrij moeten komen, zei de advocaat tijdens een inleidende zitting.
Wat voor een werk deed jij ook alweer precies?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begint pittig te worden zit niet voor niks op fok
Ze kijken maar even.
Omar, ach.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zo kansloos dat het bijna grappig wordt.
Bijna he.
Succes vandaag.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begint pittig te worden zit niet voor niks op fok
Ze kijken maar even.
Hij boort in de grond om te testen op zuiverheid.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is @:littlerabbit een grondwerker?
Wat cool.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij boort in de grond om te testen op zuiverheid.
Ik heb hier ernstige bezwaren tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al begonnen met de lunch @:Scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |