Eindelijk weer wat kwaliteit op dit forumquote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
hee vrienden, daar ben ik weer
iets eerder dan verwacht
mooiste drie weken van mijn levenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk weer wat kwaliteit op dit forum
WK heeft zijn kwaliteitsmoderater gemist.
quote:Op donderdag 15 december 2022 18:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat vinden jullie van FOK!babe @:chipszak. ?
genotquote:Op donderdag 15 december 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even Hearthstone battlegrounds spelen hoor. Jij snapt dit soort passies tenminste.
welkom terugquote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef aTypisch het volgende:
hee vrienden, daar ben ik weer
iets eerder dan verwacht
Wat is er gebeurd in die drie weken dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 18:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooiste drie weken van mijn leven
De titel leek me een fijne shooter, dat was een koude kermis bij m’n rondje Google.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even Hearthstone battlegrounds spelen hoor. Jij snapt dit soort passies tenminste.
Want shooters zijn wel leuk?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De titel leek me een fijne shooter, dat was een koude kermis bij m’n rondje Google.
Ik game nooit meer, maar vond dat altijd wel een leuk genre.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want shooters zijn wel leuk?
ja godver, moet ik het nog uitleggen ookquote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd in die drie weken dan?
wie is ditquote:Op donderdag 15 december 2022 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De titel leek me een fijne shooter, dat was een koude kermis bij m’n rondje Google.
geen ideequote:Op donderdag 15 december 2022 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare vraag, wie ben jij?
Al is die houding jegens battlegrounds inderdaad zeer verwerpelijk.
Oké, dan maar weer dat potje Mario Kart.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Al is die houding jegens battlegrounds inderdaad zeer verwerpelijk.
Sorry kerel. Dit is totaal te wijten aan mijn gebrek aan historisch besef.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja godver, moet ik het nog uitleggen ook
het was een quote van wout weghorst, en ik was denk ik een weekje of 3 mod tijdens het wk van 2010
omdat ik maar een paar keer was ingelogd, en als ik het mij goed herinner alleen tonggod een note heb gegeven
kan gebeurenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Sorry kerel. Dit is totaal te wijten aan mijn gebrek aan historisch besef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |