CUL / Nasi a la Johannesquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij hem eet.
Ik maak nasi, bak een kippetje en maak wat satesaus. Paar loempiatjes erbij, beetje pittige kroepoek en gaan.
Alles wel zonder pakjes en zakjes, behalve de kroepoek want dat vind ik te hard stinken als je het zelf maakt.
knutgodquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
Alleen jammer dat de plaatjes het niet meer doen
Mag toch hopen van wel.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:45 schreef aTypisch het volgende:
van snelle kantoorjongen op de racefiets naar op kosten van NL voor je gezondheid in azië vertoeven
knutgod
Voor zijn "gezondheid" naar Thailand met een uitkering?quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:45 schreef aTypisch het volgende:
van snelle kantoorjongen op de racefiets naar op kosten van NL voor je gezondheid in azië vertoeven
knutgod
Ik wil niet roddelen maar onze vriend is allang weer terug en draagt hard bij aan de samenleving in de vorm van loonbelasting.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor zijn "gezondheid" naar Thailand met een uitkering?
nee, gezondheid zonder aanhalingstekensquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor zijn "gezondheid" naar Thailand met een uitkering?
Merelgodinquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We zijn op het punt gekomen dat wappienederland echt overal een complot in ziet he?
de entiteiten die wonen in de holle aarde laten weer van zich horenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We zijn op het punt gekomen dat wappienederland echt overal een complot in ziet he?
Hebben jullie ook een laag vet op je rug ter bescherming van je spieren?quote:Man die huisgenoot in zijn rug stak krijgt 140 dagen celstraf
Er ontstaat een worsteling en het slachtoffer wordt op een gegeven moment in zijn rug gestoken. In het ziekenhuis moet de wond gehecht worden, het slachtoffer loopt verder geen schade op aan onderliggende spieren.
nog nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een laag vet op je rug ter bescherming van je spieren?
Sommige mensen houden van hobbyprojectjes en/of willen zichzelf bewijzen dat ze zuinig kunnen zijn/vindingrijk kunnen besparen. Niet zozeer echt om het geld lijkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:45 schreef aTypisch het volgende:
Digi2 in NWS / Nederlandse gasopslag aangesproken: gasverbruik schiet omhoog
is dit topic satire, zitten er mensen echt in de knoop daar of wat is dit?
ik zit heel de dag met het raam openquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van hobbyprojectjes en/of willen zichzelf bewijzen dat ze zuinig kunnen zijn/vindingrijk kunnen besparen. Niet zozeer echt om het geld lijkt me.
Jo braddaquote:
Someone you love and respect. A brother doesn't have to be a blood-related sibling.quote:
Nice Josephquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Someone you love and respect. A brother doesn't have to be a blood-related sibling.
Coming from a guys perspective in the Midwest, it is not often when a friend, relative or acquaintance calls me "brother", "bro" "brotha" or "broseph". Calling someone any of the those words is exactly like saying "I have positive feelings for you, and I love you, man." In a heterosexual, your-my friend-and-I-respect-you way.
For example, over the past year, the only time I called an acquaintance "brother, "bro" or "brotha" was when when I liked them, and thought of them as somebody pretty much love (for who they are)
Seth: "Happy birthday, brother."
Jared: "Thanks"
Seth referred to Jared as "brother" because he loves him like a brother, even though they are not related.
Gelijke voet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de footballseizoenen gekeken, beter?
Ik had je de loftrompet al gegeven voordat het populair was.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100049013_1888c976
Top 3 van de dumpert dag top 5 gehaald
@:ggmm @:rensajacied @:littlerabbit @:afcniels @:coco @:yvonne
Waarom dan zo weinig likes op twitter zelfquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
Mr bigstarquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
hier kan fok als nationale humorkweekvijver erg trots op zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
Tijd voor een echte foto.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:52 schreef aTypisch het volgende:
de reaguurders denken dat die foto hem echt is
erg mooi
Ik zag 'm zojuist voorbij komenquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
Facebookpost van Dumpert van je tweet tikt bijna de 5000 likes aan @:caland
Ja bij mijn laatste viral filmpje over de keeper van nec kreeg ik een week lang boze reacties over mijn haargroeiquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:52 schreef aTypisch het volgende:
de reaguurders denken dat die foto hem echt is
erg mooi
Want?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je oh oh cherso nog maar eens terugkijken
ik moest nu ook harder lachen om de reacties dan je goede garpquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij mijn laatste viral filmpje over de keeper van nec kreeg ik een week lang boze reacties over mijn haargroei
Verschrikkelijk gelachen
Ok.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je moet het doen met deze hint!
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier worden alleen dickpics verstuurd.
@:scrummie
@:charz
@:Drizzt
Leuk nog wel!quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.
Deze post verdient een dikke likequote:Op zaterdag 17 december 2022 16:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je oh oh cherso nog maar eens terugkijken
Alleen Marc Overmars verstuurd dickpics met zijn hoofd erop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.
Niet erop, maar dat je het hoofd erbij kent.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen Marc Overmars verstuurd dickpics met zijn hoofd erop.
Wie gaat er morgen winnen? @tong80quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
Om half negen eens naar het Belgische WK-programma kijken voor de Oranje-Winter begint.
Normaal doe ik graag aan voorspellingen. Ik heb nu echt geen idee. Laten we het op verlengingen houden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie gaat er morgen winnen? @:tong80
Zeg dan gewoon een gelijkspelquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal doe ik graag aan voorspellingen. Ik heb nu echt geen idee. Laten we het op verlengingen houden.
Maak jij dat uitquote:
Leuk programma. Veel beter dan in Nederland. Echte mannelijke experts en ex-voetballers. Geen woke gedoe.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
Om half negen eens naar het Belgische WK-programma kijken voor de Oranje-Winter begint.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week voor de feestdagen ga ik naar mijn moeder
Woordle 547 4/6quote:Op zondag 18 december 2022 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 547 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 343 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:anneloos
Lekker druk tijdens het WK. Niks mis mee.quote:Op zondag 18 december 2022 10:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoor liever eerst de mening van @:tong80 hierover
Ja.quote:Op zondag 18 december 2022 10:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een FOK! meet geweest?
Heb je eentje op het oog?quote:Op zondag 18 december 2022 10:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een FOK! meet geweest?
Met Doc, Kamagurka, Treinhomo, Golfer, Bluezz en Mark gemeet. Ierse pub, bandjes en Ajax. Erg leuk.quote:
Thanks.quote:Op zondag 18 december 2022 10:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me anders best leuk om samen een rosétje te doen.
Ga nou niet ineens doen alsof jij dat wel doetquote:
Onder een kloon op jezelf reagerenquote:Op zondag 18 december 2022 10:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga nou niet ineens doen alsof jij dat wel doet. Je dacht ook maanden dat ik een trol was. Tot je
me zag
Toen wist 'ie het zeker?quote:Op zondag 18 december 2022 10:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga nou niet ineens doen alsof jij dat wel doet. Je dacht ook maanden dat ik een trol was. Tot je
me zag
Ik dacht dat het juist warmer zou worden, maar het lijkt hier wel de Noordpool.quote:Op zondag 18 december 2022 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
Eind van de middag code oranje. Jammer dat Nederland niet present is in de WK finale, zou toepasselijk geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |