Want?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je oh oh cherso nog maar eens terugkijken
ik moest nu ook harder lachen om de reacties dan je goede garpquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij mijn laatste viral filmpje over de keeper van nec kreeg ik een week lang boze reacties over mijn haargroei
Verschrikkelijk gelachen
Ok.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je moet het doen met deze hint!
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier worden alleen dickpics verstuurd.
@:scrummie
@:charz
@:Drizzt
Leuk nog wel!quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.
Deze post verdient een dikke likequote:Op zaterdag 17 december 2022 16:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je oh oh cherso nog maar eens terugkijken
Alleen Marc Overmars verstuurd dickpics met zijn hoofd erop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk mits een leuk koppie erboven.
Niet erop, maar dat je het hoofd erbij kent.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen Marc Overmars verstuurd dickpics met zijn hoofd erop.
Wie gaat er morgen winnen? @tong80quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
Om half negen eens naar het Belgische WK-programma kijken voor de Oranje-Winter begint.
Normaal doe ik graag aan voorspellingen. Ik heb nu echt geen idee. Laten we het op verlengingen houden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie gaat er morgen winnen? @:tong80
Zeg dan gewoon een gelijkspelquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal doe ik graag aan voorspellingen. Ik heb nu echt geen idee. Laten we het op verlengingen houden.
Maak jij dat uitquote:
Leuk programma. Veel beter dan in Nederland. Echte mannelijke experts en ex-voetballers. Geen woke gedoe.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef tong80 het volgende:
Om half negen eens naar het Belgische WK-programma kijken voor de Oranje-Winter begint.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week voor de feestdagen ga ik naar mijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |