Het lijkt er niet in te zitten. Maar misschien komt er nog een Wout-momentje.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Redefine het volgende:
Nu toch nog even de 2 - 2 zou mooi zijn.
Wel afwachten of Teun Rice die bal dan goed geeft. De Portugezen snapten dat vanmiddag niet zo goed.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt er niet in te zitten. Maar misschien komt er nog een Wout-momentje.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ted Jan Bloemen maakte bij de wereldbeker in Canada even expres een vals startje, en loopt dan tegen een tweede valse start en een DQ aan.
Och TJ.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ted Jan Bloemen maakte bij de wereldbeker in Canada even expres een vals startje, en loopt dan tegen een tweede valse start en een DQ aan.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
Met zo'n naam moet je gewoon gelijk worden gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wie wurgt wie danquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou z'n eerst vijf kilometer zijn na z'n break/vaderschap.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]nog steeds een bijzondere gast dus.
Is TJ Flowers wel ok?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met zo'n naam moet je gewoon gelijk worden gediskwalificeerd.
Wutquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
@:H_T ik drink nu een biertje met de smaak van pittige tomaat. Het biertje is rood en er zit pulp in.
Het smaakt apart, maar ergens ook nog best lekker.
Wel goeie vrije trapplek nuquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Messi aankomende wedstrijd daar Petkovic wel van zal gaan beschuldigen.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n hoop is wel gevestigd op Frankrijk nu. De 3 andere ploegen zou ik het niet gunnen (nou ja, Kroatië ook wel een beetje).quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:59 schreef Em31 het volgende:
Stel je voor dat Frankrijk serieus weer gaat winnen. Dan is Mbappe op zijn 23ste gewoon twee keer Wereldkampioen![]()
Dan wint Frankrijk en krijgt Messi weer de gouden bal. Als een soort herhaling van 2014.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk-Argentinië zal het dan wel worden als finale.
Dan wordt dit gewoon waarheid, al zit Fred er een paar dagen naast:quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Arc de Triomphe ligt morgen in puin
Frankrijk - Kroatië is de enige finale waarbij ik kan leven met de winnaar. Waarbij ik dan wel meer voor de Kroaten ben. Bij elke andere variant is het te hopen dat de Kroaten of Fransen winnen. Aan een finale Argentinië - Marokko moet ik echt niet denkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
M'n hoop is wel gevestigd op Frankrijk nu. De 3 andere ploegen zou ik het niet gunnen (nou ja, Kroatië ook wel een beetje).
Johquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
@:H_T ik drink nu een biertje met de smaak van pittige tomaat. Het biertje is rood en er zit pulp in.
Het smaakt apart, maar ergens ook nog best lekker.
Nee, dat mag de troostfinale worden (die je mooi kan negeren).quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frankrijk - Kroatië is de enige finale waarbij ik kan leven met de winnaar. Waarbij ik dan wel meer voor de Kroaten ben. Bij elke andere variant is het te hopen dat de Kroaten of Fransen winnen. Aan een finale Argentinië - Marokko moet ik echt niet denken
Het zal de komende dagen in ieder geval steeds over een Messi-Mbappe finale gaan, dus zeker één van de twee zal die finale wel niet gaan halen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Dat zijn sowieso al mensonterende wedstrijden. Al was Nederland - Brazilië nog wel leuk om het toernooi nog positief af te sluiten. Waarschijnlijk was dat ook nog de beste wedstrijd van dat WK na de opening.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat mag de troostfinale worden (die je mooi kan negeren).
De NOS zal nog wel 73 Messi filmpjes klaar hebben staan. Die tonen ze zelfs als Oranje er door is uitgeschakeld en hij zich misdragen heeftquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zal de komende dagen in ieder geval steeds over een Messi-Mbappe finale gaan, dus zeker één van de twee zal die finale wel niet gaan halen.
Wtf was dat jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS zal nog wel 73 Messi filmpjes klaar hebben staan. Die tonen ze zelfs als Oranje er door is uitgeschakeld en hij zich misdragen heeft
Ze missen de beste spits ter wereldquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
Frankrijk mist ook gewoon nog een paar goede spelers, wat een team hebben die toch.
Die kunnen zo drie goede teams opstellen. Al zijn de reservekeepers wel wat minder.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
Frankrijk mist ook gewoon nog een paar goede spelers, wat een team hebben die toch.
En zijn vervanger is nou niet bepaald nutteloos.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze missen de beste spits ter wereldOm maar wat te noemen.
Ja, echt niet normaal wat een selectie.
Komt omdat ze wat Messi een beetje blind zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wtf was dat jaDat dan ook niemand denkt, laten we dit maar niet doen.
Inderdaad, wedstrijden voor andere eindklasseringen dan de winst zijn toch wat meer voor B-sporten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso al mensonterende wedstrijden. Al was Nederland - Brazilië nog wel leuk om het toernooi nog positief af te sluiten. Waarschijnlijk was dat ook nog de beste wedstrijd van dat WK na de opening.
Burg Bieren. Ik vind het eigenlijk best een lekker biertje.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
JohWaar heb je dat nou weer vandaan?
Ik ga niet eens kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Eens. Enige uitzondering als het de OS is, omdat je dan voor brons speelt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, wedstrijden voor andere eindklasseringen dan de winst zijn toch wat meer voor B-sporten.
Mevrouw van Zetten kent alleen Messi en Ronaldoquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat ze wat Messi een beetje blind zijn.
Nul goals op het vorige WKquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En zijn vervanger is nou niet bepaald nutteloos.
Met jezelf in discussie gaan en dan ook nog over iets anders werkt niet zo goed.quote:
Zelfs geen enkel schot tussen de palen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nul goals op het vorige WK
Nee inderdaad. Moet je voorstellen dat een Nadal ofzo nog moet komen opdraven voor de 3e plaats op Roland Garros ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Enige uitzondering als het de OS is, omdat je dan voor brons speelt.
En bij andere sporten heb je dan nog wel dat die extra wedstrijden nog nut hebben voor kwalificaties voor volgende toernooien. Maar dat heb je bij voetbal niet.
Precies. Ik zou het wel mooi vinden als we voor de 5de keer op rij een Europese winnaar krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frankrijk - Kroatië is de enige finale waarbij ik kan leven met de winnaar. Waarbij ik dan wel meer voor de Kroaten ben. Bij elke andere variant is het te hopen dat de Kroaten of Fransen winnen. Aan een finale Argentinië - Marokko moet ik echt niet denken
Die gedachte alleen al maakt wel hoe achterlijk het eigenlijk is ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Moet je voorstellen dat een Nadal ofzo nog moet komen opdraven voor de 3e plaats op Roland Garros ofzo
Ik heb tegenwoordig regelmatig dat FOK op de pagina heen en weer blijft springen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met jezelf in discussie gaan en dan ook nog over iets anders werkt niet zo goed.
Verversen werkt inderdaad vaak niet goed.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig regelmatig dat FOK op de pagina heen en weer blijft springen.
Ik wil toch nog even zeggen dat dit een ge-wel-di-ge jinx was, dank u zeer!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
Aan Kane kun je het wel overlaten om een penalty erin te schieten. Een van de beste nemers van deze generatie.
Mijn bankrekening is door te wedden op een misser ineens heel goed gevuld.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even zeggen dat dit een ge-wel-di-ge jinx was, dank u zeer!
Gefeliciteerd met de poet Redefixquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is door te wedden op een misser ineens heel goed gevuld.
Daar mogen ze Lahoz wel wat vragen over stellen ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Messi geen geel kreeg voor zijn hands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Portugezen die klagen over spelbederf.quote:Ik zeg niet dat ze partijdig waren, maar hoeveel minuten hebben we effectief gespeeld in de tweede helft? De doelman lag voortdurend op de grond, hij vertraagde continu het spel. En dan maar acht minuten blessuretijd? Bovendien gaf de ref enkel waarschuwing aan de Marokkanen wanneer ze van die kleine, vervelende overtredingen maakten.
Ploegen die zelf iets vervelends doen vinden het altijd extra erg als de tegenstander hun tactiek gebruikt. Dat zag je gisteren ook met de Argentijnen en klagen over provocaties.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Portugezen die klagen over spelbederf.
Ze weten wel beter dan iedereen hoe ze het moeten herkennen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Portugezen die klagen over spelbederf.
Actuele beelden van Makkelie.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:45 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze Makkelie Argentinië laten fluiten? Denk het niet zeker, of in ieder geval nog niet in de halve finale.
En Marokko met een aantal Nederlandse Marokkanen?
Dit wordt of naar huis of de finale denk ik
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Actuele beelden van Makkelie.
[ afbeelding ]
Veel plezier. Die ga ik morgen kijken.quote:
Een uitnodiging voor meer?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
Wat zit er in borrelnoten dat je er tóch nog een handje van neemt?
Volgens de verpakking smaken mijn noten naar kaas-mosterd, niet naar meerquote:
Dat is een truc, anders zou je ze laten staanquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de verpakking smaken mijn noten naar kaas-mosterd, niet naar meer
Beetje TMI wel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de verpakking smaken mijn noten naar kaas-mosterd, niet naar meer
Vooral zout en vermoedelijk wat msg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
Wat zit er in borrelnoten dat je er tóch nog een handje van neemt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Van sushi ga je gekke dingen doen.quote:
Moeten we wel nog eerst die hele week zien te overleven.quote:Op zondag 11 december 2022 01:03 schreef NailQueen het volgende:
Over precies 1 week weten we de eerste inzending van 2023.
Ach moet te doen zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeten we wel nog eerst die hele week zien te overleven.
Dat weet ik niet.quote:
Ja goed punt. Hoe gaan we dat doen?quote:Op zondag 11 december 2022 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Tot nu toe heb ik een goeie 1952 weken weten te overleven, maar dat blijft natuurlijk ook niet eeuwig goed gaan.
Als basis zou ik zeggen goed eten en voldoende drinken.quote:Op zondag 11 december 2022 01:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja goed punt. Hoe gaan we dat doen?
En niet naar Suzan en Freek luisteren.quote:Op zondag 11 december 2022 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als basis zou ik zeggen goed eten en voldoende drinken.
Proberen te voorkomen dat je met je ogen dicht een druk kruispunt oversteekt lijkt me ook handig.
Dat lijkt me altijd een goed advies, of je nu direct probeert te overleven of niet.quote:Op zondag 11 december 2022 02:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En niet naar Suzan en Freek luisteren.
Op naar week 2000!quote:Op zondag 11 december 2022 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Tot nu toe heb ik een goeie 1952 weken weten te overleven, maar dat blijft natuurlijk ook niet eeuwig goed gaan.
Herkenbaarquote:Op zondag 11 december 2022 05:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ben ik al wakker?
Mijn lichaam heeft zoiets van: nachtrust
Zit nu in de sportschool en vanmiddag bij familie op bezoek. Jij?quote:
Nog naar de supermarkt, want ik heb paprikamix nodig voor een recept uit de Picnic appquote:
Naar de Praxis om een decoupeerzaag te lenen en dan wat kattenluikjes maken in huis.quote:
Weinig. Sowieso naar de supermarkt om brood te kopen en ik zou eigenlijk wat huishouden moeten doen, maar daar heb ik niet zoveel zin inquote:Op zondag 11 december 2022 11:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zit nu in de sportschool en vanmiddag bij familie op bezoek. Jij?
Poeder of een stoplichtje?quote:Op zondag 11 december 2022 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog naar de supermarkt, want ik heb paprikamix nodig voor een recept uit de Picnic app
Ah joh, gewoon meteen een boerendeur doenquote:Op zondag 11 december 2022 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Naar de Praxis om een decoupeerzaag te lenen en dan wat kattenluikjes maken in huis.
En hopen dat onze grootste kat er door past
Stoplichtjequote:
Net 10km lopen te hardlopen en zometeen naar m’n ouders en daar wat spelletjes spelen en…. KAASFONDUEN.quote:
Ja, al hoop ik niet dat het daarbij blijft.quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 00:47 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Bohquote:Op zondag 11 december 2022 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Net 10km lopen te hardlopen en zometeen naar m’n ouders en daar wat spelletjes spelen en…. KAASFONDUEN.
Ha ik ook. High five!quote:Op zondag 11 december 2022 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is iedereen actief vandaag, ik heb tot 12 uur in m'n bed gelegen.
Vanmorgen wezen supporteren bij een Obstacle Run waar wat bekenden aan deelnamen. Daarnet pannekoeken gemaakt voor de lunch.quote:
Wij zijn onderweg naar huis en als we daar zijn kruip ik in mijn pyjama op de bank. Holtes in mijn gezicht ontstoken nuquote:
Wij hadden vorig jaar Tiramisu-viennetta en dat was me lekkerquote:Op zondag 11 december 2022 12:49 schreef H_T het volgende:
Omdat het in de aanbieding was heb ik net ouderwets een Viennetta gekocht
Die wil ik ook wel kopen, maar fijn dat die lekker is.quote:Op zondag 11 december 2022 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar Tiramisu-viennetta en dat was me lekker
Arme jijquote:Op zondag 11 december 2022 15:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn onderweg naar huis en als we daar zijn kruip ik in mijn pyjama op de bank. Holtes in mijn gezicht ontstoken nu
Die hadden ze niet, dus ik ben voor vanille gegaanquote:Op zondag 11 december 2022 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar Tiramisu-viennetta en dat was me lekker
Wat een leuk idee!quote:Op zondag 11 december 2022 15:25 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben een wandeling door de bossen rond het gekkenhuis een inrichting voor psychiatrische patiënten hier in de buurt gemaakt. In het zonnetje was dat wel lekker, maar later werd het bewolkt en begon het te motsneeuwen en toen was het toch wel fris. Als beloning hebben we hier thuis een chocolade letter soldaat gemaakt.
Ook altijd goedquote:Op zondag 11 december 2022 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Die hadden ze niet, dus ik ben voor vanille gegaan
Let's go let's goquote:Op zondag 11 december 2022 15:48 schreef Momo het volgende:
Over 10 minuten begint het junior songfestival
ESF / Junior Eurovision Song Contest 2022 #1
Als hoeveelste moet Nederland? Dan weet ik wanneer ik even moet zappen.quote:Op zondag 11 december 2022 15:48 schreef Momo het volgende:
Over 10 minuten begint het junior songfestival
ESF / Junior Eurovision Song Contest 2022 #1
Als eerste, dus meteen inschakelenquote:Op zondag 11 december 2022 15:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als hoeveelste moet Nederland? Dan weet ik wanneer ik even moet zappen.
Eerstequote:Op zondag 11 december 2022 15:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als hoeveelste moet Nederland? Dan weet ik wanneer ik even moet zappen.
Nou na een valse startquote:Op zondag 11 december 2022 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Naar de Praxis om een decoupeerzaag te lenen en dan wat kattenluikjes maken in huis.
En hopen dat onze grootste kat er door past
4?quote:Op zondag 11 december 2022 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou na een valse start![]()
![]()
![]()
Is het toch gelukt, we hebben 4 kattenluiken. Nu hopen dat de katten het snel snappen/niet meer bang voor zijn.
Back in the day zat er een Hans Anders in jouw winkelcentrum. Zit die er niet meer?quote:Op zondag 11 december 2022 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn bril zit scheef op mijn neus, dus morgenmiddag proberen naar een brillenzaak in de stad te fietsen
Allemaal in dezelfde deur?quote:Op zondag 11 december 2022 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou na een valse start![]()
![]()
![]()
Is het toch gelukt, we hebben 4 kattenluiken. Nu hopen dat de katten het snel snappen/niet meer bang voor zijn.
quote:
Niet allemaal in dezelfdequote:
Jawel, maar daar heb ik de bril niet gekocht en ik wil niet zomaar de neussteuntjes vervangen met die goedkope spul van zequote:Op zondag 11 december 2022 16:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Back in the day zat er een Hans Anders in jouw winkelcentrum. Zit die er niet meer?
Klinkt niet slechtquote:Op zondag 11 december 2022 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Per ongeluk kikkererwten in het gerecht gedaan, wat mais moest zijn. Nu zit er zowel mais als kikkererwten in het gerecht.
Ik wil ook wel weer kijken. Dit jaar met Andre van Duin, dus dat zal vast wel leuk zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 18:53 schreef H_T het volgende:
Vanavond is Scrooge Live, wat blijkbaar twee keer eerder is geweest maar waar ik nog nooit van gehoord had. Ik denk dat ik dat maar eens ga kijken
Het is in de mooiste stad van het land, dus het zal vast het bekijken waard zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 18:53 schreef H_T het volgende:
Vanavond is Scrooge Live, wat blijkbaar twee keer eerder is geweest maar waar ik nog nooit van gehoord had. Ik denk dat ik dat maar eens ga kijken
Oss, Almere of Zoetermeer?quote:Op zondag 11 december 2022 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is in de mooiste stad van het land, dus het zal vast het bekijken waard zijn.
Wel met je handen he!quote:Op zondag 11 december 2022 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een mislukte Bossche Bol eten.
quote:Op zondag 4 december 2022 20:45 schreef Meke het volgende:
Ik overrule jullie allemaal met de dorpsgenoot der dorpsgenotenWout Weghorst
Het is je bij deze vergeven omdat het een mislukte wasquote:Op zondag 11 december 2022 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een vork gebruikt.
quote:Op zondag 11 december 2022 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Net 10km lopen te hardlopen en zometeen naar m’n ouders en daar wat spelletjes spelen en…. KAASFONDUEN.
Ik vind het best leuk, maar die onderbrekingen voor het goede doel vind ik wel jammerquote:Op zondag 11 december 2022 20:34 schreef Fred_B het volgende:
Deze Hyacint Bouquet is nu al geen succes bij Scrooge.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2022 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk, maar die onderbrekingen voor het goede doel vind ik wel jammer
Dit is waardeloos inderdaad. Ondanks dat het amateurtoneel is, wil je toch een beetje in het verhaal komen.quote:Op zondag 11 december 2022 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk, maar die onderbrekingen voor het goede doel vind ik wel jammer
En dan is dit nog een verhaal dat ik al lang en breed kenquote:Op zondag 11 december 2022 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is waardeloos inderdaad. Ondanks dat het amateurtoneel is, wil je toch een beetje in het verhaal komen.
Ja, al met al heb ik het idee dat dit niet de allerbeste uitvoering was.quote:Op zondag 11 december 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan is dit nog een verhaal dat ik al lang en breed ken
Ik heb me wel vermaakt hoorquote:Op zondag 11 december 2022 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al met al heb ik het idee dat dit niet de allerbeste uitvoering was.
In 1 zin mijn woon en werkplaats en een stad waar ik vroeger wel eens naar de sauna gingquote:
ZIN ANquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:51 schreef H_T het volgende:
@:Meke Suzan en Freek krijgen een eigen Netflixdocu!
Mijn neefje dacht vandaag ook dat m'n oom Susan heette, het is een complotquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zij heet Freek en hij heet Suzan. We hebben ze al jaren verkeerd aangesproken.
Mag met het geluid uit ?quote:
Noooooo waaromquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:51 schreef H_T het volgende:
@:Meke Suzan en Freek krijgen een eigen Netflixdocu!
Ja hoor als je daar zelf blij van wordtquote:
Als het niet te lang duurt en we het niet te serieus hoeven te nemen welquote:
Daarna komt er een Suzan en Freek karaoke!quote:Op zondag 11 december 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het niet te lang duurt en we het niet te serieus hoeven te nemen wel
Meerdere edities! Een echte Suzan-en-Freeks!quote:Op zondag 11 december 2022 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarna komt er een Suzan en Freek karaoke!
Aaah, bonsai kittensquote:
quote:Op zondag 11 december 2022 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarna komt er een Suzan en Freek karaoke!
Sounds legit.quote:
Nee klopt. Geef mij dan maar liever stukjes toekomstquote:Op zondag 11 december 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet hebben als het avond is!
Ik ben hier op je blauwe dagquote:Op zondag 11 december 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee klopt. Geef mij dan maar liever stukjes toekomst
Ik word nog blijer met het beeld uitquote:Op zondag 11 december 2022 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoor als je daar zelf blij van wordt
Het weekend gaat altijd in Calgary snelheid, terwijl de werkweek op laagland ijs tempo gaat.quote:Op zondag 11 december 2022 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Het weekend weer om. Te snel toch weer.
Zo erg is verkering met mij nou ook weer nietquote:Op zondag 11 december 2022 23:38 schreef H_T het volgende:
@:Meke heb je je nieuwe verkering inmiddels kunnen troosten?
Kougenotquote:
Neequote:Op maandag 12 december 2022 07:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo erg is verkering met mij nou ook weer niet
Kattenquote:Op maandag 12 december 2022 10:31 schreef zorro28 het volgende:
De kat heeft een hyper moment, gaat ineens onder de bank, wil er weer onderuit en loopt vol tegen de tafelpoot aan![]()
Nee vanwege het voetbal natuurlijk!quote:Op maandag 12 december 2022 07:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo erg is verkering met mij nou ook weer niet
Dat is wel heel vroeg in de weekquote:Op maandag 12 december 2022 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze week. Ja, nu al.
quote:Op maandag 12 december 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
Ziekgemeld. Mijn rechter-hoofd-helft doet van boven tot onder pijn en heb verhoging. Al die holtes zijn ontstoken. Ik ben driftig in de weer met neusspray en paracetamol maar nog zonder effect
Heel irritant is dat! Ik heb er met die sokken ook veel meer last van dan met normale. Gelukkig draag ik ze bijna nooitquote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Afzakkende sneaker/enkel sokken moeten verboden worden
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.quote:Op maandag 12 december 2022 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg in de weekIs er iets loos?
Dit keer 1000. Overkomt me bijna elke dag wel een keer.quote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ah zoquote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.
Nog maar vier dagen en dan is het weer zo ver.quote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker! Weet je ook al wat je gaat brouwen? Ik zag dat jullie een brut IPA hadden gemaakt. Als die in Ermelo te koop is (ik ga er komende week weer een keer heen), dan haal ik em voor ergens heel vroeg op nieuwjaarsochtendquote:Op maandag 12 december 2022 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Auto ligt vol met 100kilo moutwe kunnen veel bier brouwen deze vakantie.
Ja die is ook te koop daarquote:Op maandag 12 december 2022 16:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Weet je ook al wat je gaat brouwen? Ik zag dat jullie een brut IPA hadden gemaakt. Als die in Ermelo te koop is (ik ga er komende week weer een keer heen), dan haal ik em voor ergens heel vroeg op nieuwjaarsochtend
Dan neem ik em zeker mee! Vorig jaar had ik een grote fles van de Jopen Brut IPA gehaald. De halve straat proefde spontaan mee en zou ze dit jaar ook halen, omdat het toch lekkerder is dan champagne.quote:Op maandag 12 december 2022 17:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die is ook te koop daarideaal biertje voor dat moment
We gaan nu testbatches thuis brouwen. Meerdere weizens, blondjes en ook een paar stouts.
Als ze goed lukken dan gaan we ze volgend jaar professioneel brouwen.
Dat gaan we toevallig ook doenquote:Op maandag 12 december 2022 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan neem ik em zeker mee! Vorig jaar had ik een grote fles van de Jopen Brut IPA gehaald. De halve straat proefde spontaan mee en zou ze dit jaar ook halen, omdat het toch lekkerder is dan champagne.
Doe eens een keer wat chili peper in de stout, dat is - volgens mij - altijd een goede toevoeging
Prachtig kerstnummerquote:
Meteen weggooien!quote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Echt hè.quote:Op maandag 12 december 2022 18:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Godverdomme wat is het koud buiten.
Harrie is erg goed met zijn tekstenquote:
Ik vind het wel wat hebben! Dit is ten minste echt duidelijk winters weerquote:Op maandag 12 december 2022 18:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Godverdomme wat is het koud buiten.
Maar het is herfst. De wind hoort nu door de bomen te waaien.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben! Dit is ten minste echt duidelijk winters weer
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat is jammer.quote:Op maandag 12 december 2022 19:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.
Dat is maar net aan wie je het vraagt. Volgens de collega's van Momo is het al sinds 1 december winterquote:Op maandag 12 december 2022 19:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar het is herfst. De wind hoort nu door de bomen te waaien.
Als het nog een paar weken dit weer blijft gaat dat vast lukkenquote:Op maandag 12 december 2022 19:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.
Kijk dan maar niet naar het weer van volgende week. Er komt dan wel neerslag, maar ook iets hogere temperaturen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nog een paar weken dit weer blijft gaat dat vast lukkenEn dan lekker wandelen door het besneeuwde landschap en glühwein als je weer thuis bent
+2 is zo erg nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijk dan maar niet naar het weer van volgende week. Er komt dan wel neerslag, maar ook iets hogere temperaturen.
Ja, volgens de stadsgenoten van Strani is het bij 15 graden al koudquote:Op maandag 12 december 2022 19:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is maar net aan wie je het vraagt. Volgens de collega's van Momo is het al sinds 1 december winter
Ik moet vier keer per dag met de hond eruit, dus ik heb het koud steeds, Tim.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Benji niet inmiddels oud en wijs genoeg om zichzelf uit te laten?quote:Op maandag 12 december 2022 19:29 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik moet vier keer per dag met de hond eruit, dus ik heb het koud steeds, Tim.
Oh okee dan is het goedquote:
Mijn auto is 's ochtends bevroren. Dat is niet leukquote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zijn de opties?quote:Op maandag 12 december 2022 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke film zal ik straks gaan kijken.
Harry Potter 7 deel 1quote:
Ik heb alleen HP gezien dus ik zou die kiezenquote:Op maandag 12 december 2022 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Harry Potter 7 deel 1
Out of Time
It's beginning to look a lot like Chirstmas
Dat is ook de enige die ik heb gezien van die drie.quote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb alleen HP gezien dus ik zou die kiezen![]()
Gisteren heb ik voor het eerst in maanden weer een film gezien: Weird: The Al Yankovic Story.
Dat zeg ik ook steeds tegen hem, maar hij vindt het blijkbaar gezellig als ik mee loop of zo.quote:Op maandag 12 december 2022 19:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Benji niet inmiddels oud en wijs genoeg om zichzelf uit te laten?
Ik ben zó blij dat onze kat niets liever doet dan voor de kachel zittenquote:Op maandag 12 december 2022 20:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds tegen hem, maar hij vindt het blijkbaar gezellig als ik mee loop of zo.
Dat wel ja.quote:Op maandag 12 december 2022 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat onze kat niets liever doet dan voor de kachel zitten![]()
Maar Benji is wel heel cute
Waar is die te zien?quote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb alleen HP gezien dus ik zou die kiezen![]()
Gisteren heb ik voor het eerst in maanden weer een film gezien: Weird: The Al Yankovic Story.
Clingy hoorquote:Op maandag 12 december 2022 20:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds tegen hem, maar hij vindt het blijkbaar gezellig als ik mee loop of zo.
Ah, dan heb ik niets gemistquote:Op maandag 12 december 2022 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Via legale kanalen volgens mij nog niet
dat vind ik echt wel fijnquote:
Arghh eerst die boom eens opzetten. Ik stel het steeds uit. Kerst kan ik niet uitstellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al plannen gemaakt voor de kerst?
Spannende niet. Eerste kerst diner bij mijn broer en zijn vriendin. En tweede kerst lunchen met vrienden bij twee van hen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Arghh eerst die boom eens opzetten. Ik stel het steeds uit. Kerst kan ik niet uitstellen natuurlijk.
Ik ga met mijn zusje en zwager ergens tapas eten. Ze is dan net een dag ervoor terug van vakantie en niemand heeft zin een maaltijd te maken.
Jij spannende plannen?
owj dat klinkt niet verkeerd. Kun je op de derde en vierde kerstdag de maaltijden er weer af "werken"quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spannende niet. Eerste kerst diner bij mijn broer en zijn vriendin. En tweede kerst lunchen met vrienden bij twee van hen.
En dan derde (en als het goed is ook vierde) kerst een badmintontoernooi.
Precies. Dat is een beetje het idee.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj dat klinkt niet verkeerd. Kun je op de derde en vierde kerstdag de maaltijden er weer af "werken"
Goed nieuwsquote:
Ah, Ziggo Dome, dat vind ik net te ver weg.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:01 schreef NailQueen het volgende:
Suzan en Freek staan volgend jaar in het Ziggo Dome. Wie gaat er heen?
Niet mijn voorkeursmanier van zelfkastijding.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:01 schreef NailQueen het volgende:
Suzan en Freek staan volgend jaar in het Ziggo Dome. Wie gaat er heen?
Dat is zo'n irritante mama appelsap die mijn ouders hilarisch vindenquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Waar is toch dat zebrahondje voor"
Sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is zo'n irritante mama appelsap die mijn ouders hilarisch vinden![]()
Gewoon met zonder jas naar buiten, kan prima!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
Denk je dat het met deze temperatuur slim is om m'n winterjas uit de kast te halen?
Hangt ie daar niet goed dan?quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
Denk je dat het met deze temperatuur slim is om m'n winterjas uit de kast te halen?
Ik heb in de winter wel vaak m'n jas nog open, en m'n winterjas wordt amper gebruikt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon met zonder jas naar buiten, kan prima!
Alleen als je naar buiten gaat, anders zou ik hem lekker laten hangen!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
Looking good!quote:
Balenquote:
Geen idee. Het gaat nu wel weer beter trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen![]()
Iets verkeerds gegeten ofzo?
Ik luister ook de Top4000. Veel leuke muziek hoor
Wauw wat mooi, zoiets zou mij nooit lukkenquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:57 schreef Sarabi het volgende:
@:NailQueen
Zoals beloofd zou ik mijn nieuwe nagels posten
[ afbeelding ]
Ikzelf kan het ook nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wauw wat mooi, zoiets zou mij nooit lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Jeetje je hebt echt goed te pakken dan! Beterschapjes!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen als je naar buiten gaat, anders zou ik hem lekker laten hangen!
Ik voel me weer wat beter, voor het eerst sinds zaterdag doet mijn hoofd niet meer zoveel pijn. Heb wel nog 11 uur geslapen vannacht.
Als het net wat vochtiger was geweest had er nog wat rijp op de bomen gestaan. Had het plaatje compleet gemaakt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:37 schreef Em31 het volgende:
Mooi buiten, winter met blauwe lucht en zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |