Het lijkt er niet in te zitten. Maar misschien komt er nog een Wout-momentje.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Redefine het volgende:
Nu toch nog even de 2 - 2 zou mooi zijn.
Wel afwachten of Teun Rice die bal dan goed geeft. De Portugezen snapten dat vanmiddag niet zo goed.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt er niet in te zitten. Maar misschien komt er nog een Wout-momentje.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ted Jan Bloemen maakte bij de wereldbeker in Canada even expres een vals startje, en loopt dan tegen een tweede valse start en een DQ aan.
Och TJ.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ted Jan Bloemen maakte bij de wereldbeker in Canada even expres een vals startje, en loopt dan tegen een tweede valse start en een DQ aan.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
Met zo'n naam moet je gewoon gelijk worden gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wie wurgt wie danquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou z'n eerst vijf kilometer zijn na z'n break/vaderschap.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]nog steeds een bijzondere gast dus.
Is TJ Flowers wel ok?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met zo'n naam moet je gewoon gelijk worden gediskwalificeerd.
Wutquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
@:H_T ik drink nu een biertje met de smaak van pittige tomaat. Het biertje is rood en er zit pulp in.
Het smaakt apart, maar ergens ook nog best lekker.
Wel goeie vrije trapplek nuquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Messi aankomende wedstrijd daar Petkovic wel van zal gaan beschuldigen.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n hoop is wel gevestigd op Frankrijk nu. De 3 andere ploegen zou ik het niet gunnen (nou ja, Kroatië ook wel een beetje).quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:59 schreef Em31 het volgende:
Stel je voor dat Frankrijk serieus weer gaat winnen. Dan is Mbappe op zijn 23ste gewoon twee keer Wereldkampioen![]()
Dan wint Frankrijk en krijgt Messi weer de gouden bal. Als een soort herhaling van 2014.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk-Argentinië zal het dan wel worden als finale.
Dan wordt dit gewoon waarheid, al zit Fred er een paar dagen naast:quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Arc de Triomphe ligt morgen in puin
Frankrijk - Kroatië is de enige finale waarbij ik kan leven met de winnaar. Waarbij ik dan wel meer voor de Kroaten ben. Bij elke andere variant is het te hopen dat de Kroaten of Fransen winnen. Aan een finale Argentinië - Marokko moet ik echt niet denkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
M'n hoop is wel gevestigd op Frankrijk nu. De 3 andere ploegen zou ik het niet gunnen (nou ja, Kroatië ook wel een beetje).
Johquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
@:H_T ik drink nu een biertje met de smaak van pittige tomaat. Het biertje is rood en er zit pulp in.
Het smaakt apart, maar ergens ook nog best lekker.
Nee, dat mag de troostfinale worden (die je mooi kan negeren).quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frankrijk - Kroatië is de enige finale waarbij ik kan leven met de winnaar. Waarbij ik dan wel meer voor de Kroaten ben. Bij elke andere variant is het te hopen dat de Kroaten of Fransen winnen. Aan een finale Argentinië - Marokko moet ik echt niet denken
Het zal de komende dagen in ieder geval steeds over een Messi-Mbappe finale gaan, dus zeker één van de twee zal die finale wel niet gaan halen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Dat zijn sowieso al mensonterende wedstrijden. Al was Nederland - Brazilië nog wel leuk om het toernooi nog positief af te sluiten. Waarschijnlijk was dat ook nog de beste wedstrijd van dat WK na de opening.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat mag de troostfinale worden (die je mooi kan negeren).
De NOS zal nog wel 73 Messi filmpjes klaar hebben staan. Die tonen ze zelfs als Oranje er door is uitgeschakeld en hij zich misdragen heeftquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zal de komende dagen in ieder geval steeds over een Messi-Mbappe finale gaan, dus zeker één van de twee zal die finale wel niet gaan halen.
Wtf was dat jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS zal nog wel 73 Messi filmpjes klaar hebben staan. Die tonen ze zelfs als Oranje er door is uitgeschakeld en hij zich misdragen heeft
Ze missen de beste spits ter wereldquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
Frankrijk mist ook gewoon nog een paar goede spelers, wat een team hebben die toch.
Die kunnen zo drie goede teams opstellen. Al zijn de reservekeepers wel wat minder.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
Frankrijk mist ook gewoon nog een paar goede spelers, wat een team hebben die toch.
En zijn vervanger is nou niet bepaald nutteloos.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze missen de beste spits ter wereldOm maar wat te noemen.
Ja, echt niet normaal wat een selectie.
Komt omdat ze wat Messi een beetje blind zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wtf was dat jaDat dan ook niemand denkt, laten we dit maar niet doen.
Inderdaad, wedstrijden voor andere eindklasseringen dan de winst zijn toch wat meer voor B-sporten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso al mensonterende wedstrijden. Al was Nederland - Brazilië nog wel leuk om het toernooi nog positief af te sluiten. Waarschijnlijk was dat ook nog de beste wedstrijd van dat WK na de opening.
Burg Bieren. Ik vind het eigenlijk best een lekker biertje.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
JohWaar heb je dat nou weer vandaan?
Ik ga niet eens kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Eens. Enige uitzondering als het de OS is, omdat je dan voor brons speelt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, wedstrijden voor andere eindklasseringen dan de winst zijn toch wat meer voor B-sporten.
Mevrouw van Zetten kent alleen Messi en Ronaldoquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat ze wat Messi een beetje blind zijn.
Nul goals op het vorige WKquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En zijn vervanger is nou niet bepaald nutteloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |