Nee vanwege het voetbal natuurlijk!quote:Op maandag 12 december 2022 07:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo erg is verkering met mij nou ook weer niet
Dat is wel heel vroeg in de weekquote:Op maandag 12 december 2022 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze week. Ja, nu al.
quote:Op maandag 12 december 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
Ziekgemeld. Mijn rechter-hoofd-helft doet van boven tot onder pijn en heb verhoging. Al die holtes zijn ontstoken. Ik ben driftig in de weer met neusspray en paracetamol maar nog zonder effect
Heel irritant is dat! Ik heb er met die sokken ook veel meer last van dan met normale. Gelukkig draag ik ze bijna nooitquote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Afzakkende sneaker/enkel sokken moeten verboden worden
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.quote:Op maandag 12 december 2022 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg in de weekIs er iets loos?
Dit keer 1000. Overkomt me bijna elke dag wel een keer.quote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ah zoquote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.
Nog maar vier dagen en dan is het weer zo ver.quote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker! Weet je ook al wat je gaat brouwen? Ik zag dat jullie een brut IPA hadden gemaakt. Als die in Ermelo te koop is (ik ga er komende week weer een keer heen), dan haal ik em voor ergens heel vroeg op nieuwjaarsochtendquote:Op maandag 12 december 2022 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Auto ligt vol met 100kilo moutwe kunnen veel bier brouwen deze vakantie.
Ja die is ook te koop daarquote:Op maandag 12 december 2022 16:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Weet je ook al wat je gaat brouwen? Ik zag dat jullie een brut IPA hadden gemaakt. Als die in Ermelo te koop is (ik ga er komende week weer een keer heen), dan haal ik em voor ergens heel vroeg op nieuwjaarsochtend
Dan neem ik em zeker mee! Vorig jaar had ik een grote fles van de Jopen Brut IPA gehaald. De halve straat proefde spontaan mee en zou ze dit jaar ook halen, omdat het toch lekkerder is dan champagne.quote:Op maandag 12 december 2022 17:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die is ook te koop daarideaal biertje voor dat moment
We gaan nu testbatches thuis brouwen. Meerdere weizens, blondjes en ook een paar stouts.
Als ze goed lukken dan gaan we ze volgend jaar professioneel brouwen.
Dat gaan we toevallig ook doenquote:Op maandag 12 december 2022 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan neem ik em zeker mee! Vorig jaar had ik een grote fles van de Jopen Brut IPA gehaald. De halve straat proefde spontaan mee en zou ze dit jaar ook halen, omdat het toch lekkerder is dan champagne.
Doe eens een keer wat chili peper in de stout, dat is - volgens mij - altijd een goede toevoeging
Prachtig kerstnummerquote:
Meteen weggooien!quote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Echt hč.quote:Op maandag 12 december 2022 18:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Godverdomme wat is het koud buiten.
Harrie is erg goed met zijn tekstenquote:
Ik vind het wel wat hebben! Dit is ten minste echt duidelijk winters weerquote:Op maandag 12 december 2022 18:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Godverdomme wat is het koud buiten.
Maar het is herfst. De wind hoort nu door de bomen te waaien.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben! Dit is ten minste echt duidelijk winters weer
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat is jammer.quote:Op maandag 12 december 2022 19:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.
Dat is maar net aan wie je het vraagt. Volgens de collega's van Momo is het al sinds 1 december winterquote:Op maandag 12 december 2022 19:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar het is herfst. De wind hoort nu door de bomen te waaien.
Als het nog een paar weken dit weer blijft gaat dat vast lukkenquote:Op maandag 12 december 2022 19:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.
Kijk dan maar niet naar het weer van volgende week. Er komt dan wel neerslag, maar ook iets hogere temperaturen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nog een paar weken dit weer blijft gaat dat vast lukkenEn dan lekker wandelen door het besneeuwde landschap en glühwein als je weer thuis bent
+2 is zo erg nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijk dan maar niet naar het weer van volgende week. Er komt dan wel neerslag, maar ook iets hogere temperaturen.
Ja, volgens de stadsgenoten van Strani is het bij 15 graden al koudquote:Op maandag 12 december 2022 19:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is maar net aan wie je het vraagt. Volgens de collega's van Momo is het al sinds 1 december winter
Ik moet vier keer per dag met de hond eruit, dus ik heb het koud steeds, Tim.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Benji niet inmiddels oud en wijs genoeg om zichzelf uit te laten?quote:Op maandag 12 december 2022 19:29 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik moet vier keer per dag met de hond eruit, dus ik heb het koud steeds, Tim.
Oh okee dan is het goedquote:
Mijn auto is 's ochtends bevroren. Dat is niet leukquote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zijn de opties?quote:Op maandag 12 december 2022 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke film zal ik straks gaan kijken.
Harry Potter 7 deel 1quote:
Ik heb alleen HP gezien dus ik zou die kiezenquote:Op maandag 12 december 2022 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Harry Potter 7 deel 1
Out of Time
It's beginning to look a lot like Chirstmas
Dat is ook de enige die ik heb gezien van die drie.quote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb alleen HP gezien dus ik zou die kiezen![]()
Gisteren heb ik voor het eerst in maanden weer een film gezien: Weird: The Al Yankovic Story.
Dat zeg ik ook steeds tegen hem, maar hij vindt het blijkbaar gezellig als ik mee loop of zo.quote:Op maandag 12 december 2022 19:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Benji niet inmiddels oud en wijs genoeg om zichzelf uit te laten?
Ik ben zó blij dat onze kat niets liever doet dan voor de kachel zittenquote:Op maandag 12 december 2022 20:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds tegen hem, maar hij vindt het blijkbaar gezellig als ik mee loop of zo.
Dat wel ja.quote:Op maandag 12 december 2022 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat onze kat niets liever doet dan voor de kachel zitten![]()
Maar Benji is wel heel cute
Waar is die te zien?quote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb alleen HP gezien dus ik zou die kiezen![]()
Gisteren heb ik voor het eerst in maanden weer een film gezien: Weird: The Al Yankovic Story.
Clingy hoorquote:Op maandag 12 december 2022 20:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds tegen hem, maar hij vindt het blijkbaar gezellig als ik mee loop of zo.
Ah, dan heb ik niets gemistquote:Op maandag 12 december 2022 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Via legale kanalen volgens mij nog niet
dat vind ik echt wel fijnquote:
Arghh eerst die boom eens opzetten. Ik stel het steeds uit. Kerst kan ik niet uitstellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al plannen gemaakt voor de kerst?
Spannende niet. Eerste kerst diner bij mijn broer en zijn vriendin. En tweede kerst lunchen met vrienden bij twee van hen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Arghh eerst die boom eens opzetten. Ik stel het steeds uit. Kerst kan ik niet uitstellen natuurlijk.
Ik ga met mijn zusje en zwager ergens tapas eten. Ze is dan net een dag ervoor terug van vakantie en niemand heeft zin een maaltijd te maken.
Jij spannende plannen?
owj dat klinkt niet verkeerd. Kun je op de derde en vierde kerstdag de maaltijden er weer af "werken"quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spannende niet. Eerste kerst diner bij mijn broer en zijn vriendin. En tweede kerst lunchen met vrienden bij twee van hen.
En dan derde (en als het goed is ook vierde) kerst een badmintontoernooi.
Precies. Dat is een beetje het idee.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj dat klinkt niet verkeerd. Kun je op de derde en vierde kerstdag de maaltijden er weer af "werken"
Goed nieuwsquote:
Ah, Ziggo Dome, dat vind ik net te ver weg.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:01 schreef NailQueen het volgende:
Suzan en Freek staan volgend jaar in het Ziggo Dome. Wie gaat er heen?
Niet mijn voorkeursmanier van zelfkastijding.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:01 schreef NailQueen het volgende:
Suzan en Freek staan volgend jaar in het Ziggo Dome. Wie gaat er heen?
Dat is zo'n irritante mama appelsap die mijn ouders hilarisch vindenquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Waar is toch dat zebrahondje voor"
Sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is zo'n irritante mama appelsap die mijn ouders hilarisch vinden![]()
Gewoon met zonder jas naar buiten, kan prima!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
Denk je dat het met deze temperatuur slim is om m'n winterjas uit de kast te halen?
Hangt ie daar niet goed dan?quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
Denk je dat het met deze temperatuur slim is om m'n winterjas uit de kast te halen?
Ik heb in de winter wel vaak m'n jas nog open, en m'n winterjas wordt amper gebruikt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon met zonder jas naar buiten, kan prima!
Alleen als je naar buiten gaat, anders zou ik hem lekker laten hangen!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
Looking good!quote:
Geen idee. Het gaat nu wel weer beter trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen![]()
Iets verkeerds gegeten ofzo?
Ik luister ook de Top4000. Veel leuke muziek hoor
Wauw wat mooi, zoiets zou mij nooit lukkenquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:57 schreef Sarabi het volgende:
@:NailQueen
Zoals beloofd zou ik mijn nieuwe nagels posten
[ afbeelding ]
Ikzelf kan het ook nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wauw wat mooi, zoiets zou mij nooit lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Jeetje je hebt echt goed te pakken dan! Beterschapjes!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen als je naar buiten gaat, anders zou ik hem lekker laten hangen!
Ik voel me weer wat beter, voor het eerst sinds zaterdag doet mijn hoofd niet meer zoveel pijn. Heb wel nog 11 uur geslapen vannacht.
Als het net wat vochtiger was geweest had er nog wat rijp op de bomen gestaan. Had het plaatje compleet gemaakt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:37 schreef Em31 het volgende:
Mooi buiten, winter met blauwe lucht en zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |