Kattenquote:Op maandag 12 december 2022 10:31 schreef zorro28 het volgende:
De kat heeft een hyper moment, gaat ineens onder de bank, wil er weer onderuit en loopt vol tegen de tafelpoot aan![]()
Nee vanwege het voetbal natuurlijk!quote:Op maandag 12 december 2022 07:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo erg is verkering met mij nou ook weer niet
Dat is wel heel vroeg in de weekquote:Op maandag 12 december 2022 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben wel klaar met deze week. Ja, nu al.
quote:Op maandag 12 december 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
Ziekgemeld. Mijn rechter-hoofd-helft doet van boven tot onder pijn en heb verhoging. Al die holtes zijn ontstoken. Ik ben driftig in de weer met neusspray en paracetamol maar nog zonder effect
Heel irritant is dat! Ik heb er met die sokken ook veel meer last van dan met normale. Gelukkig draag ik ze bijna nooitquote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Afzakkende sneaker/enkel sokken moeten verboden worden
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.quote:Op maandag 12 december 2022 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg in de weekIs er iets loos?
Dit keer 1000. Overkomt me bijna elke dag wel een keer.quote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ah zoquote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.
Nog maar vier dagen en dan is het weer zo ver.quote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker! Weet je ook al wat je gaat brouwen? Ik zag dat jullie een brut IPA hadden gemaakt. Als die in Ermelo te koop is (ik ga er komende week weer een keer heen), dan haal ik em voor ergens heel vroeg op nieuwjaarsochtendquote:Op maandag 12 december 2022 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Auto ligt vol met 100kilo moutwe kunnen veel bier brouwen deze vakantie.
Ja die is ook te koop daarquote:Op maandag 12 december 2022 16:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Weet je ook al wat je gaat brouwen? Ik zag dat jullie een brut IPA hadden gemaakt. Als die in Ermelo te koop is (ik ga er komende week weer een keer heen), dan haal ik em voor ergens heel vroeg op nieuwjaarsochtend
Dan neem ik em zeker mee! Vorig jaar had ik een grote fles van de Jopen Brut IPA gehaald. De halve straat proefde spontaan mee en zou ze dit jaar ook halen, omdat het toch lekkerder is dan champagne.quote:Op maandag 12 december 2022 17:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die is ook te koop daarideaal biertje voor dat moment
We gaan nu testbatches thuis brouwen. Meerdere weizens, blondjes en ook een paar stouts.
Als ze goed lukken dan gaan we ze volgend jaar professioneel brouwen.
Dat gaan we toevallig ook doenquote:Op maandag 12 december 2022 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan neem ik em zeker mee! Vorig jaar had ik een grote fles van de Jopen Brut IPA gehaald. De halve straat proefde spontaan mee en zou ze dit jaar ook halen, omdat het toch lekkerder is dan champagne.
Doe eens een keer wat chili peper in de stout, dat is - volgens mij - altijd een goede toevoeging
Prachtig kerstnummerquote:
Meteen weggooien!quote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |