Dit keer 1000. Overkomt me bijna elke dag wel een keer.quote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Afzakkende sneaker/enkel sokken moeten verboden worden
Ah zoquote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.
Nog maar vier dagen en dan is het weer zo ver.quote:Op maandag 12 december 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil gewoon weer weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker! Weet je ook al wat je gaat brouwen? Ik zag dat jullie een brut IPA hadden gemaakt. Als die in Ermelo te koop is (ik ga er komende week weer een keer heen), dan haal ik em voor ergens heel vroeg op nieuwjaarsochtendquote:Op maandag 12 december 2022 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Auto ligt vol met 100kilo moutwe kunnen veel bier brouwen deze vakantie.
Ja die is ook te koop daarquote:Op maandag 12 december 2022 16:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Weet je ook al wat je gaat brouwen? Ik zag dat jullie een brut IPA hadden gemaakt. Als die in Ermelo te koop is (ik ga er komende week weer een keer heen), dan haal ik em voor ergens heel vroeg op nieuwjaarsochtend
Dan neem ik em zeker mee! Vorig jaar had ik een grote fles van de Jopen Brut IPA gehaald. De halve straat proefde spontaan mee en zou ze dit jaar ook halen, omdat het toch lekkerder is dan champagne.quote:Op maandag 12 december 2022 17:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die is ook te koop daarideaal biertje voor dat moment
We gaan nu testbatches thuis brouwen. Meerdere weizens, blondjes en ook een paar stouts.
Als ze goed lukken dan gaan we ze volgend jaar professioneel brouwen.
Dat gaan we toevallig ook doenquote:Op maandag 12 december 2022 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan neem ik em zeker mee! Vorig jaar had ik een grote fles van de Jopen Brut IPA gehaald. De halve straat proefde spontaan mee en zou ze dit jaar ook halen, omdat het toch lekkerder is dan champagne.
Doe eens een keer wat chili peper in de stout, dat is - volgens mij - altijd een goede toevoeging
Prachtig kerstnummerquote:
Meteen weggooien!quote:Op maandag 12 december 2022 12:45 schreef AgnesGru het volgende:
Afzakkende sneaker/enkel sokken moeten verboden worden
Echt hè.quote:Op maandag 12 december 2022 18:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Godverdomme wat is het koud buiten.
Harrie is erg goed met zijn tekstenquote:
Ik vind het wel wat hebben! Dit is ten minste echt duidelijk winters weerquote:Op maandag 12 december 2022 18:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Godverdomme wat is het koud buiten.
Maar het is herfst. De wind hoort nu door de bomen te waaien.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben! Dit is ten minste echt duidelijk winters weer
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat is jammer.quote:Op maandag 12 december 2022 19:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.
Dat is maar net aan wie je het vraagt. Volgens de collega's van Momo is het al sinds 1 december winterquote:Op maandag 12 december 2022 19:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar het is herfst. De wind hoort nu door de bomen te waaien.
Als het nog een paar weken dit weer blijft gaat dat vast lukkenquote:Op maandag 12 december 2022 19:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, ik mis helaas alleen nog de sneeuw.
Kijk dan maar niet naar het weer van volgende week. Er komt dan wel neerslag, maar ook iets hogere temperaturen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nog een paar weken dit weer blijft gaat dat vast lukkenEn dan lekker wandelen door het besneeuwde landschap en glühwein als je weer thuis bent
+2 is zo erg nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijk dan maar niet naar het weer van volgende week. Er komt dan wel neerslag, maar ook iets hogere temperaturen.
Ja, volgens de stadsgenoten van Strani is het bij 15 graden al koudquote:Op maandag 12 december 2022 19:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is maar net aan wie je het vraagt. Volgens de collega's van Momo is het al sinds 1 december winter
Ik moet vier keer per dag met de hond eruit, dus ik heb het koud steeds, Tim.quote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Benji niet inmiddels oud en wijs genoeg om zichzelf uit te laten?quote:Op maandag 12 december 2022 19:29 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik moet vier keer per dag met de hond eruit, dus ik heb het koud steeds, Tim.
Oh okee dan is het goedquote:
Mijn auto is 's ochtends bevroren. Dat is niet leukquote:Op maandag 12 december 2022 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zijn de opties?quote:Op maandag 12 december 2022 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke film zal ik straks gaan kijken.
Harry Potter 7 deel 1quote:
Ik heb alleen HP gezien dus ik zou die kiezenquote:Op maandag 12 december 2022 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Harry Potter 7 deel 1
Out of Time
It's beginning to look a lot like Chirstmas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |