Veel plezier. Die ga ik morgen kijken.quote:
Een uitnodiging voor meer?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
Wat zit er in borrelnoten dat je er tóch nog een handje van neemt?
Volgens de verpakking smaken mijn noten naar kaas-mosterd, niet naar meerquote:
Dat is een truc, anders zou je ze laten staanquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de verpakking smaken mijn noten naar kaas-mosterd, niet naar meer
Beetje TMI wel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de verpakking smaken mijn noten naar kaas-mosterd, niet naar meer
Vooral zout en vermoedelijk wat msg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
Wat zit er in borrelnoten dat je er tóch nog een handje van neemt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Van sushi ga je gekke dingen doen.quote:
Moeten we wel nog eerst die hele week zien te overleven.quote:Op zondag 11 december 2022 01:03 schreef NailQueen het volgende:
Over precies 1 week weten we de eerste inzending van 2023.
Ach moet te doen zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeten we wel nog eerst die hele week zien te overleven.
Dat weet ik niet.quote:
Ja goed punt. Hoe gaan we dat doen?quote:Op zondag 11 december 2022 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Tot nu toe heb ik een goeie 1952 weken weten te overleven, maar dat blijft natuurlijk ook niet eeuwig goed gaan.
Als basis zou ik zeggen goed eten en voldoende drinken.quote:Op zondag 11 december 2022 01:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja goed punt. Hoe gaan we dat doen?
En niet naar Suzan en Freek luisteren.quote:Op zondag 11 december 2022 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als basis zou ik zeggen goed eten en voldoende drinken.
Proberen te voorkomen dat je met je ogen dicht een druk kruispunt oversteekt lijkt me ook handig.
Dat lijkt me altijd een goed advies, of je nu direct probeert te overleven of niet.quote:Op zondag 11 december 2022 02:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En niet naar Suzan en Freek luisteren.
Op naar week 2000!quote:Op zondag 11 december 2022 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Tot nu toe heb ik een goeie 1952 weken weten te overleven, maar dat blijft natuurlijk ook niet eeuwig goed gaan.
Herkenbaarquote:Op zondag 11 december 2022 05:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ben ik al wakker?
Mijn lichaam heeft zoiets van: nachtrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |