e zoeken elkaar wel steeds opquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik Jan Willem was zou ik hard wegrennen van Esther
`JW komt ook bij haar zitten, alhoewel ik hem vandaag veel met andere gezien heb.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know, maar ze is zo'n zwaan kleef aan, echt creepy
Janet heeft na 3+ maanden ook eindelijk 'mini-Martin' gezien ?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Janet heeft na 3+ maanden ook eindelijk 'mini-Martin' gezien ?
Ja en hij mag er blijkbaar niet teveel over klagen, want het geluid staat uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Berend is alleen maar de put in gepraat door de psycholoog
`heb soundlook op 1 2 hoor ik welquote:
Ja, hij had het er met Isaac over hoe hij bezig is met afvallenquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`heb soundlook op 1 2 hoor ik wel
Goed dat ie er niet meer naar toe wilquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en hij mag er blijkbaar niet teveel over klagen, want het geluid staat uit
[..]
Naja, die lui kunnen nuttig zijn, maar het moet niet deprimerend zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Goed dat ie er niet meer naar toe wil
[..]
`ja hij is best veel afgevallen had hij het van de week ook al een keertje overquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, hij had het er met Isaac over hoe hij bezig is met afvallen
Bijna dertig kilo geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`ja hij is best veel afgevallen had hij het van de week ook al een keertje over
Ja knap hoor en hij doet trouw bewegen iedere dag, wandelen en fietsenquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bijna dertig kilo geloof ik
Hij was met Jeff een beetje buitenbeeld, maar elke keer als ik hem hoor vind ik hem tof. Zoals nuquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja knap hoor en hij doet trouw bewegen iedere dag, wandelen en fietsen
Vind hem ook niet onaardig. Maar wel saaiquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij was met Jeff een beetje buitenbeeld, maar elke keer als ik hem hoor vind ik hem tof. Zoals nuVerstandige vent
Toch wel eten. Dacht dat ze niets hadden.quote:
Oh, nee ik vind hem wel humor hebben en sympathiek. Gelukkig verschillen smaken. Ik ben hier geloof ik ook de enige die Bern wel magquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem ook niet onaardig. Maar wel saai
\Heb ik ook niets op tegen eigenlijk. Berend zit onderuit gezakt op de bankquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, nee ik vind hem wel humor hebben en sympathiek. Gelukkig verschillen smaken. Ik ben hier geloof ik ook de enige die Bern wel mag
100%quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat Erik straks ook de saus van zijn bord likken?
Haar spieren doen zeerquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Was sasha niet lekker? Omdat bern vroeg naar haar pijn?
Die kunnen ze daar gewoon aanvragen lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens haar helpt alleen diclofonac
Ja, maar dan is ze niet meer interessantquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die kunnen ze daar gewoon aanvragen lijkt me.
Hij vindt het wel prima hoor, iemand die hem voorziet van koekjes/ luistert/ dingen voor hem pakt..quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik Jan Willem was zou ik hard wegrennen van Esther
Oh dat hoorde ik niet. Wel dat ze het echt niks vond.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:24 schreef Aggie46 het volgende:
KimK vond het eten niet te vreten (letterlijke tekst, ik zou het woordje "vreten"nooit gebruiken)
Echt waar. Valt me op, die taal die ze daar bezigen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh dat hoorde ik niet. Wel dat ze het echt niks vond.
Afspiegeling van de maatschappij dus ook genoeg mongolenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt waar. Valt me op, die taal die ze daar bezigen.
Heb ik weer: val ik buiten de maatschappijquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Afspiegeling van de maatschappij dus ook genoeg mongolen
nee hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb ik weer: val ik buiten de maatschappij
Genoeg zei ik dus ook genoeg nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb ik weer: val ik buiten de maatschappij
Gelukkig was daar de badjasquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Ze moet gaan zingen kleddernat van het douchen![]()
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
3quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
hoeveel hebben er gezongen vandaag
Dit is de derde. Kenzi Janet en nu kimquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
hoeveel hebben er gezongen vandaag
Harig beestje welquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:42 schreef Flow3r het volgende:
ze was net haar poes aan het scheren![]()
[ afbeelding ]
quote:
We zitten op 150¤ in 1.5 dag .. FEBO is zuinigquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is de derde. Kenzi Janet en nu kim
Ik hou er wel van maar smaken verschillen zeggen we maar (:quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
er is er maar 1 met zo.n kinderlijk stemmetje
ze kan wel heeeel hoog zingenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik hou er wel van maar smaken verschillen zeggen we maar (:
En ik probeerde een foto van mijn kat te maken: die zat naar die sneeuwvlokken te kijken terwijl KimK zong.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag allemaal lachende gezichten
Ja ze zijn er zuinig mee vandaag. Maaquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
We zitten op 150¤ in 1.5 dag .. FEBO is zuinig
quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En ik probeerde een foto van mijn kat te maken: die zat naar die sneeuwvlokken te kijken terwijl KimK zong.![]()
Kat zit altijd voor het scherm![]()
Foto mislukt
Dank je welquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:45 schreef spapaars het volgende:
Kim mag
video
https://streamable.com/iciyi0
[ afbeelding ]
Was ze te laat?quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:38 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ze hebben een hele weekquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn er zuinig mee vandaag. Maa
Nee, ze heeft het gehaald. Toch knap, zo onder de douche vandaanquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het een heel leuke opdr.
Idd knapquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het gehaald. Toch knap, zo onder de douche vandaan
Ik word er oprecht vrolijk van, de loods doet leuk mee, echt goed bedacht.quote:
vannacht elk uur 1 ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik word er oprecht vrolijk van, de loods doet leuk mee, echt goed bedacht.
Al hoop ik ook op een nachtelijke kerstklok, wat niet is kan nog komen
we hebben Moraima nog niet gehadquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Wel vermakelijk om straks een lijst te maken van de leuksten waarbij Erik sowieso niet meer overtroffen kan worden
Voor mij Janet... maar dat komt gewoon omdat ik een zwak voor die vrouw hebquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Wel vermakelijk om straks een lijst te maken van de leuksten waarbij Erik sowieso niet meer overtroffen kan worden
Ze heeft toch gewoon een punt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:55 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice kan wel doorzagen , ze moet ee s met Bern gaan praten met haar wollige taalgebruik
Eunice is wel een heilig boontje jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:55 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice kan wel doorzagen , ze moet ee s met Bern gaan praten met haar wollige taalgebruik
Het scherm met daarop wie de meeste stemmen tonen ze niet maar vervolgens wel degene met de meeste stemmenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
Hottub streams
vogens GJ worden de eliminaties niet getoond op de livestreams
dat wist je nog nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het scherm met daarop wie de meeste stemmen tonen ze niet maar vervolgens wel degene met de meeste stemmen
Klopt wel, we zien ze op het scherm drukken, maar niet op wiequote:Op zaterdag 10 december 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
Hottub streams
vogens GJ worden de eliminaties niet getoond op de livestreams
GJ zou Pakistan niet geweten hebben hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wist je nog niet
maar GJ weet alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
hij bedoelt dat we niks zienquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt wel, we zien ze op het scherm drukken, maar niet op wie
Wie 'de leuksten' zijn is natuurlijk voor iedereen verschillendquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ zou Pakistan niet geweten hebben hoorik vind het een zwaar vermoeiende manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en denk dat ik echt wel woorden met hem had gekregenThinking is difficult, that’s why most people judge
echt?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel liefhebbend kijken.
Eensquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Straks krijgen we net als op school iedere vrijdagmiddag weeksluiting, mag iedereen een toneelstukje of dansje uitvoerenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
aaah een balletvoorstelling wordt het
2 x muziek om te trainen
muziek uit de film Chocolat
pffffffquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks krijgen we net als op school iedere vrijdagmiddag weeksluiting, mag iedereen een toneelstukje of dansje uitvoeren![]()
Ja vond ik juist een keer mooi om te zien. Dat hij dus wel echt die gevoelens heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel, alleen is 'in zijn milieu' de man/vrouw verhouding wat 'ouderwets'quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja vond ik juist een keer mooi om te zien. Dat hij dus wel echt die gevoelens heeft.
hou op met me hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks krijgen we net als op school iedere vrijdagmiddag weeksluiting, mag iedereen een toneelstukje of dansje uitvoeren![]()
Daar begint het wel op te lijken ja. En wij zijn dan die sufferds die braaf op komen draven om te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het lijken moetjesquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken ja. En wij zijn dan die sufferds die braaf op komen draven om te kijken
Hij is trots lijkt welquote:
ja ik weet dat jij dat verafschuwtquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:14 schreef D. het volgende:
JW zegt 'euries', zijn er nog steeds mensen die dat doen?
Volgens mij bijna iedereen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij dat verafschuwt![]()
Maar geen conference meer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hou op met me hoor
hier hadden de kids weekopening en weeksluiting
wat een ellende was dat
en dan hebben we ook nog het kersttoneel
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij dat verafschuwt![]()
Ik denk dat JW de hoofdprijs straks in guldens laat uitbetalenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:14 schreef D. het volgende:
JW zegt 'euries', zijn er nog steeds mensen die dat doen?
Maddy zou dat doen.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk dat JW de hoofdprijs straks in guldens laat uitbetalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Oeps.quote:
Ik krijg dan zin om mijn BH te verbranden (ook ouderwets)quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel, alleen is 'in zijn milieu' de man/vrouw verhouding wat 'ouderwets'
ze zijn nu het vuurtje aan het opstokenquote:
Idd, weg daarmeequote:Op zaterdag 10 december 2022 20:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik krijg dan zin om mijn BH te verbranden (ook ouderwets)
jij wil Esther en Janet graag zonder BH zien?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, weg daarmee
Maar goed, laten we on-topic blijven
Bbrrrr alsof het zomer isquote:
Ik hoef toch niet te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wil Esther en Janet graag zonder BH zien?
of Moraima??
Dat is toch sneu, zo'n jonge vrouw en dan zo'n vormeloos lichaam gepropt in iets wat duidelijk te klein is (Zoe)quote:
#doesliefquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch sneu, zo'n jonge vrouw en dan zo'n vormeloos lichaam gepropt in iets wat duidelijk te klein is (Zoe)
Ik zou dat nu heerlijk vinden idd. Verder lekker stil buiten. Apart sfeertje met die mistquote:
Ja ik denk het wel.. heel soms hoor ik iemand iets zeggen erover...'quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat dat door? Ik hoor er niemand over
Wel raar dat ze haar hele gezicht laat verbouwen, maar op een natuurlijke manier iets aan haar lichaam doen is kennelijk teveel moeitequote:Op zaterdag 10 december 2022 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch sneu, zo'n jonge vrouw en dan zo'n vormeloos lichaam gepropt in iets wat duidelijk te klein is (Zoe)
de papegaai van Moraimaquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is lorrie? En zegt ze echt mastruberen?
En die iemand schrijft ook de teksten?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.. heel soms hoor ik iemand iets zeggen erover...'
waarom moet dat ineens?quote:
Ja Zoe zat bij Isaac om het door te spreken of ze nog wat nodig had. Hoorde haar volgens mij zeggen dat er wel minder mensen mee doen dan in eerste instantiequote:Op zaterdag 10 december 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.. heel soms hoor ik iemand iets zeggen erover...'
Ik heb het niet gezien dus maar ik hoor het haar vertellenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
de papegaai van Moraima![]()
![]()
en ja hij mastrubeert zelf
zo zei ze het
niet masturbeert
Als er weinig animo is kunnen ze het beter schrappen..quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja Zoe zat bij Isaac om het door te spreken of ze nog wat nodig had. Hoorde haar volgens mij zeggen dat er wel minder mensen mee doen dan in eerste instantie
Had ik al gemaild aan Isaac, maar hij heeft nog niet gereageerd…quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als er weinig animo is kunnen ze het beter schrappen..
hij krijgt ook zoveel post in zijn inbox.. kan ff durenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Had ik al gemaild aan Isaac, maar hij heeft nog niet gereageerd…
Hij heeft een aardig volle inbox klopt kloptquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij krijgt ook zoveel post in zijn inbox.. kan ff duren
We gaan speurenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
Kim D denkt dat de man van Eunice een bekende NL-er is
Ik wilde dit net gaan typen, maar nu laat ik dat maar zittenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
Kim D denkt dat de man van Eunice een bekende NL-er is
Ik bedoel dat doorzagen over het feit dat ze de modeshow heeft gewonnen en dat haar moeder dat ook altijd deed, kleding maken, en dat ze zooooo bliiijij is en trots dat ze haar vrouwelijke kant heeft ontdekt en blablablaquote:
maastricht?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
de ouders van Babbel wonen 3 uur rijden van de loods??
1,5 heen, 1,5 uur terugquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
de ouders van Babbel wonen 3 uur rijden van de loods??
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, Spuit11 lorrie de squirtende amazone papagaai
nee ze had het over 3 uur heen en 3 uur terugquote:
Haar vader rijdt niet zo snelquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze had het over 3 uur heen en 3 uur terug
maastricht is iets meer dan 2 uur
irriteer me sowieso aan GJquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zegt Gj Vvvvout ipv ffffout... irriteert me mateloos
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij krijgt ook zoveel post in zijn inbox.. kan ff duren
En ik ook en ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
uiteraard verwees ik daar net al naar
Wel benieuwd wat Zoe met de afstand tussen Amsterdam en Maastricht wil doen, en waarom anderen haar die info niet gevenquote:
Heeft Mirthe al een trui besteld bij Isaac?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel nu in en zie mirthe slijmen bij isaac hoeveel fijner hij is als manager en hoe goed isaac het doet vergeleken met jeff.... oh stream wisselt al fijnnnnn
Denk niet dat hij bekend is .. hij werkt volgens mij bij ASML.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
er is iets met de ex man van Eunice aldus Kim D
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel nu in en zie mirthe slijmen bij isaac hoeveel fijner hij is als manager en hoe goed isaac het doet vergeleken met jeff.... oh stream wisselt al fijnnnnn
quote:
Ik voel een deja vuquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat Zoe met de afstand tussen Amsterdam en Maastricht wil doen, en waarom anderen haar die info niet geven
ik kan me voorstellen dat dit voor Mirthe zo voelt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef Poesjuh het volgende:
ze bouwt het rustig opquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft Mirthe al een trui besteld bij Isaac?
En, wat was de uitkomst?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit hebben wij vandaag al eens behandeld inderdaad
wilde ze weten voor een verrassing voor de verjaardag van babbelquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik stuur je vanavond je nieuwe meningen, via de mail
Dank, ik kijk er, voor nu meningloos, naar uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik stuur je vanavond je nieuwe meningen, via de mail
210,5 km.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Over het waarom Zoe dat wilde weten bedoelde ik
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dank, ik kijk er, voor nu meningloos, naar uit
Er zijn diverse antwoorden door mensen uit de loods gegeven. Zo rond de 210-220 km Edoch is de vraag gesteld. Er is nog geen antwoord en ik heb Zoe horen klagen over: Wat stooom, waaaaroooom nieieieiet?quote:
Ow, Happy dacht misschien afstand Babbel woonplaats en Zoe woonplaatsquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Over het waarom Zoe dat wilde weten bedoelde ik
het lijkt me dat dit iets is wat gewoon naast het normale werk in kamer 5 zal bestaan. Zo vaak hoeft google niet geraadpleegd te worden op 1 dag om daar een apart iemand voor aan te nemen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het wel fantastisch dat het iemand zijn baan is om in kamer 5 real live google te spelen via de mail
Nieuwe informatiequote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde ze weten voor een verrassing voor de verjaardag van babbel
Dus we hebben geen flauw idee. Ik was er niet bij toen Zoë het hierover had. Ik vind het wel geweldig dat ze die vraag dan gewoon mailen..quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ow, Happy dacht misschien afstand Babbel woonplaats en Zoe woonplaats
Diverse Cossers vonden dat een goede suggestie, maar wij weten dit niet zeker
Erik, is this you?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt me dat dit iets is wat gewoon naast het normale werk in kamer 5 zal bestaan. Zo vaak hoeft google niet geraadpleegd te worden op 1 dag om daar een apart iemand voor aan te nemen.
Zo van "kijk eens wat ik van buiten heb geleerd!"?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde ze weten voor een verrassing voor de verjaardag van babbel
Ik vind het zo grappig dat je zo'n heel serieus en gedetailleerd antwoord geeft...quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt me dat dit iets is wat gewoon naast het normale werk in kamer 5 zal bestaan. Zo vaak hoeft google niet geraadpleegd te worden op 1 dag om daar een apart iemand voor aan te nemen.
Net al Kim die in de douche stond.. Lijkt me sterk dat ze nu weer hetzelfde principe doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
Kom op Febo ff een nummertje voor iemand uit de hottube
Iedere keer als ik hottube lees dan denk ik dat men op een site met 'vieze' filmpjes doeltquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
Kom op Febo ff een nummertje voor iemand uit de hottube
Slappe hap ... 25¤ is niks voor een leuk shotquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Net al Kim die in de douche stond.. Lijkt me sterk dat ze nu weer hetzelfde principe doen
Die bak stonk toch ook , had GJ gezegdquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hottube lees dan denk ik dat men op een site met 'vieze' filmpjes doelt
Ja zei hij vanavond toen hij hem opendeedquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bak stonk toch ook , had GJ gezegd
Beetje luchten helptquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zei hij vanavond toen hij hem opendeed
Na het modderworstelen is dat wel gebeurt .. doen ze best wel regelmatigquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Schoonmaken ook, maar dat zal wel teveel moeite geweest zijn
wel slim... blond zekerquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
#reepGate.
KimK : Hoeveel repen heb jij gepakt?
Djedi : 1
KimK : Hoeveel lagen er?
Djedi : 3
KimK : Dan is er 1 weg.....
Mag eigenlijk na iedere avond dat het gebruikt is welquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Na het modderworstelen is dat wel gebeurt .. doen ze best wel regelmatig
nee hoor zit gewoon een filtersysteem inquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mag eigenlijk na iedere avond dat het gebruikt is wel
dan zijn er 2 weg toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ok. wellicht moet ik het verduidelijken ... NOG 1 weg
nu welquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Het geluid bij de hottub is wel echt heel goed in vergelijking met de hottub bij BB.
Stond KimD toch anders.quote:
zijn de lapjes die ervoor zorgen dat je tepels niet zichtbaar zijn een eigen leven gaan leiden ?quote:
Hadden ze het over jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy: Hij heeft niet door dat mensen hem door hebben.
Ik denk dat ze het over Martin hebben....
I am shocked .. SHOCKEDquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
kamer 5 bemoeit zich met de eliminatie?
hiezo?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
is al de 2de keer vandaag dat het wordt gezegdquote:
wie ze er uit willen stemmen en of de FEBO dat ok vindtquote:
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie ze er uit willen stemmen en of de FEBO dat ok vindt
Dat was met Maddy wel duidelijk en ook de opdracht die ze moest doen, die was zo goed als onmogelijk om te halenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
De Febo let niet altijd goed opquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?
dat eliminatie wordt besproken met kamer 5quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?
Die hebben rookpauzequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De Febo let niet altijd goed op
dan zien ze geen streamquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahja en dan mogen ze niet praten
en ook niet op knopjes drukken, want buitenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahja en dan mogen ze niet praten
Ik meende dat de homofobe GJ voor Rupert ging?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy: Hij heeft niet door dat mensen hem door hebben.
Ik denk dat ze het over Martin hebben.... In dat geval gaat GJ hem eruit stemmen als hij een eliminatie wint.
net al gedaan toen Kim onder de douche stond.. zyllen ze denk ik niet nog een keer doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef Sestra666 het volgende:
nou kom op met die kerstbellennnnnnnn.. vanuit de hottub
Sja.. wat doe je eraan .. c'est la vie...quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
helemaal niks mis met tatoeages
maar hoeveel mensen hebben daar cést la vie op hun lijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |