maastricht?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
de ouders van Babbel wonen 3 uur rijden van de loods??
1,5 heen, 1,5 uur terugquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
de ouders van Babbel wonen 3 uur rijden van de loods??
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, Spuit11 lorrie de squirtende amazone papagaai
nee ze had het over 3 uur heen en 3 uur terugquote:
Haar vader rijdt niet zo snelquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze had het over 3 uur heen en 3 uur terug
maastricht is iets meer dan 2 uur
irriteer me sowieso aan GJquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zegt Gj Vvvvout ipv ffffout... irriteert me mateloos
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij krijgt ook zoveel post in zijn inbox.. kan ff duren
En ik ook en ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
uiteraard verwees ik daar net al naar
Wel benieuwd wat Zoe met de afstand tussen Amsterdam en Maastricht wil doen, en waarom anderen haar die info niet gevenquote:
Heeft Mirthe al een trui besteld bij Isaac?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel nu in en zie mirthe slijmen bij isaac hoeveel fijner hij is als manager en hoe goed isaac het doet vergeleken met jeff.... oh stream wisselt al fijnnnnn
Denk niet dat hij bekend is .. hij werkt volgens mij bij ASML.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
er is iets met de ex man van Eunice aldus Kim D
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel nu in en zie mirthe slijmen bij isaac hoeveel fijner hij is als manager en hoe goed isaac het doet vergeleken met jeff.... oh stream wisselt al fijnnnnn
quote:
Ik voel een deja vuquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat Zoe met de afstand tussen Amsterdam en Maastricht wil doen, en waarom anderen haar die info niet geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |