Ja ik denk het wel.. heel soms hoor ik iemand iets zeggen erover...'quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat dat door? Ik hoor er niemand over
Wel raar dat ze haar hele gezicht laat verbouwen, maar op een natuurlijke manier iets aan haar lichaam doen is kennelijk teveel moeitequote:Op zaterdag 10 december 2022 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch sneu, zo'n jonge vrouw en dan zo'n vormeloos lichaam gepropt in iets wat duidelijk te klein is (Zoe)
de papegaai van Moraimaquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is lorrie? En zegt ze echt mastruberen?
En die iemand schrijft ook de teksten?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.. heel soms hoor ik iemand iets zeggen erover...'
waarom moet dat ineens?quote:
Ja Zoe zat bij Isaac om het door te spreken of ze nog wat nodig had. Hoorde haar volgens mij zeggen dat er wel minder mensen mee doen dan in eerste instantiequote:Op zaterdag 10 december 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.. heel soms hoor ik iemand iets zeggen erover...'
Ik heb het niet gezien dus maar ik hoor het haar vertellenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
de papegaai van Moraima![]()
![]()
en ja hij mastrubeert zelf
zo zei ze het
niet masturbeert
Als er weinig animo is kunnen ze het beter schrappen..quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja Zoe zat bij Isaac om het door te spreken of ze nog wat nodig had. Hoorde haar volgens mij zeggen dat er wel minder mensen mee doen dan in eerste instantie
Had ik al gemaild aan Isaac, maar hij heeft nog niet gereageerd…quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als er weinig animo is kunnen ze het beter schrappen..
hij krijgt ook zoveel post in zijn inbox.. kan ff durenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Had ik al gemaild aan Isaac, maar hij heeft nog niet gereageerd…
Hij heeft een aardig volle inbox klopt kloptquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij krijgt ook zoveel post in zijn inbox.. kan ff duren
We gaan speurenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
Kim D denkt dat de man van Eunice een bekende NL-er is
Ik wilde dit net gaan typen, maar nu laat ik dat maar zittenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
Kim D denkt dat de man van Eunice een bekende NL-er is
Ik bedoel dat doorzagen over het feit dat ze de modeshow heeft gewonnen en dat haar moeder dat ook altijd deed, kleding maken, en dat ze zooooo bliiijij is en trots dat ze haar vrouwelijke kant heeft ontdekt en blablablaquote:
ex manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |