ik kan me voorstellen dat dit voor Mirthe zo voelt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:37 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel nu in en zie mirthe slijmen bij isaac hoeveel fijner hij is als manager en hoe goed isaac het doet vergeleken met jeff.... oh stream wisselt al fijnnnnn
ze bouwt het rustig opquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft Mirthe al een trui besteld bij Isaac?
En, wat was de uitkomst?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit hebben wij vandaag al eens behandeld inderdaad
wilde ze weten voor een verrassing voor de verjaardag van babbelquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik stuur je vanavond je nieuwe meningen, via de mail
Dank, ik kijk er, voor nu meningloos, naar uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik stuur je vanavond je nieuwe meningen, via de mail
210,5 km.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Over het waarom Zoe dat wilde weten bedoelde ik
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dank, ik kijk er, voor nu meningloos, naar uit
Er zijn diverse antwoorden door mensen uit de loods gegeven. Zo rond de 210-220 km Edoch is de vraag gesteld. Er is nog geen antwoord en ik heb Zoe horen klagen over: Wat stooom, waaaaroooom nieieieiet?quote:
Ow, Happy dacht misschien afstand Babbel woonplaats en Zoe woonplaatsquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Over het waarom Zoe dat wilde weten bedoelde ik
het lijkt me dat dit iets is wat gewoon naast het normale werk in kamer 5 zal bestaan. Zo vaak hoeft google niet geraadpleegd te worden op 1 dag om daar een apart iemand voor aan te nemen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het wel fantastisch dat het iemand zijn baan is om in kamer 5 real live google te spelen via de mail
Nieuwe informatiequote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde ze weten voor een verrassing voor de verjaardag van babbel
Dus we hebben geen flauw idee. Ik was er niet bij toen Zoë het hierover had. Ik vind het wel geweldig dat ze die vraag dan gewoon mailen..quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ow, Happy dacht misschien afstand Babbel woonplaats en Zoe woonplaats
Diverse Cossers vonden dat een goede suggestie, maar wij weten dit niet zeker
Erik, is this you?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt me dat dit iets is wat gewoon naast het normale werk in kamer 5 zal bestaan. Zo vaak hoeft google niet geraadpleegd te worden op 1 dag om daar een apart iemand voor aan te nemen.
Zo van "kijk eens wat ik van buiten heb geleerd!"?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde ze weten voor een verrassing voor de verjaardag van babbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |