zijn de lapjes die ervoor zorgen dat je tepels niet zichtbaar zijn een eigen leven gaan leiden ?quote:
Hadden ze het over jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy: Hij heeft niet door dat mensen hem door hebben.
Ik denk dat ze het over Martin hebben....
I am shocked .. SHOCKEDquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
kamer 5 bemoeit zich met de eliminatie?
hiezo?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
is al de 2de keer vandaag dat het wordt gezegdquote:
wie ze er uit willen stemmen en of de FEBO dat ok vindtquote:
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie ze er uit willen stemmen en of de FEBO dat ok vindt
Dat was met Maddy wel duidelijk en ook de opdracht die ze moest doen, die was zo goed als onmogelijk om te halenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
De Febo let niet altijd goed opquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?
dat eliminatie wordt besproken met kamer 5quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?
Die hebben rookpauzequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De Febo let niet altijd goed op
dan zien ze geen streamquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahja en dan mogen ze niet praten
en ook niet op knopjes drukken, want buitenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahja en dan mogen ze niet praten
Ik meende dat de homofobe GJ voor Rupert ging?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy: Hij heeft niet door dat mensen hem door hebben.
Ik denk dat ze het over Martin hebben.... In dat geval gaat GJ hem eruit stemmen als hij een eliminatie wint.
net al gedaan toen Kim onder de douche stond.. zyllen ze denk ik niet nog een keer doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef Sestra666 het volgende:
nou kom op met die kerstbellennnnnnnn.. vanuit de hottub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |