Ik vind het zo grappig dat je zo'n heel serieus en gedetailleerd antwoord geeft...quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt me dat dit iets is wat gewoon naast het normale werk in kamer 5 zal bestaan. Zo vaak hoeft google niet geraadpleegd te worden op 1 dag om daar een apart iemand voor aan te nemen.
Net al Kim die in de douche stond.. Lijkt me sterk dat ze nu weer hetzelfde principe doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
Kom op Febo ff een nummertje voor iemand uit de hottube
Iedere keer als ik hottube lees dan denk ik dat men op een site met 'vieze' filmpjes doeltquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
Kom op Febo ff een nummertje voor iemand uit de hottube
Slappe hap ... 25¤ is niks voor een leuk shotquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Net al Kim die in de douche stond.. Lijkt me sterk dat ze nu weer hetzelfde principe doen
Die bak stonk toch ook , had GJ gezegdquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hottube lees dan denk ik dat men op een site met 'vieze' filmpjes doelt
Ja zei hij vanavond toen hij hem opendeedquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bak stonk toch ook , had GJ gezegd
Beetje luchten helptquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zei hij vanavond toen hij hem opendeed
Na het modderworstelen is dat wel gebeurt .. doen ze best wel regelmatigquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Schoonmaken ook, maar dat zal wel teveel moeite geweest zijn
wel slim... blond zekerquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
#reepGate.
KimK : Hoeveel repen heb jij gepakt?
Djedi : 1
KimK : Hoeveel lagen er?
Djedi : 3
KimK : Dan is er 1 weg.....
Mag eigenlijk na iedere avond dat het gebruikt is welquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Na het modderworstelen is dat wel gebeurt .. doen ze best wel regelmatig
nee hoor zit gewoon een filtersysteem inquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mag eigenlijk na iedere avond dat het gebruikt is wel
dan zijn er 2 weg toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ok. wellicht moet ik het verduidelijken ... NOG 1 weg
nu welquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Het geluid bij de hottub is wel echt heel goed in vergelijking met de hottub bij BB.
Stond KimD toch anders.quote:
zijn de lapjes die ervoor zorgen dat je tepels niet zichtbaar zijn een eigen leven gaan leiden ?quote:
Hadden ze het over jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy: Hij heeft niet door dat mensen hem door hebben.
Ik denk dat ze het over Martin hebben....
I am shocked .. SHOCKEDquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
kamer 5 bemoeit zich met de eliminatie?
hiezo?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
is al de 2de keer vandaag dat het wordt gezegdquote:
wie ze er uit willen stemmen en of de FEBO dat ok vindtquote:
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie ze er uit willen stemmen en of de FEBO dat ok vindt
Dat was met Maddy wel duidelijk en ook de opdracht die ze moest doen, die was zo goed als onmogelijk om te halenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
De Febo let niet altijd goed opquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?
dat eliminatie wordt besproken met kamer 5quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zitten ze te bespreken zonder SL?
Die hebben rookpauzequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De Febo let niet altijd goed op
dan zien ze geen streamquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahja en dan mogen ze niet praten
en ook niet op knopjes drukken, want buitenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahja en dan mogen ze niet praten
Ik meende dat de homofobe GJ voor Rupert ging?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy: Hij heeft niet door dat mensen hem door hebben.
Ik denk dat ze het over Martin hebben.... In dat geval gaat GJ hem eruit stemmen als hij een eliminatie wint.
net al gedaan toen Kim onder de douche stond.. zyllen ze denk ik niet nog een keer doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:08 schreef Sestra666 het volgende:
nou kom op met die kerstbellennnnnnnn.. vanuit de hottub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |