Ik vind het zo grappig dat je zo'n heel serieus en gedetailleerd antwoord geeft...quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt me dat dit iets is wat gewoon naast het normale werk in kamer 5 zal bestaan. Zo vaak hoeft google niet geraadpleegd te worden op 1 dag om daar een apart iemand voor aan te nemen.
Net al Kim die in de douche stond.. Lijkt me sterk dat ze nu weer hetzelfde principe doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
Kom op Febo ff een nummertje voor iemand uit de hottube
Iedere keer als ik hottube lees dan denk ik dat men op een site met 'vieze' filmpjes doeltquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
Kom op Febo ff een nummertje voor iemand uit de hottube
Slappe hap ... 25¤ is niks voor een leuk shotquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Net al Kim die in de douche stond.. Lijkt me sterk dat ze nu weer hetzelfde principe doen
Die bak stonk toch ook , had GJ gezegdquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hottube lees dan denk ik dat men op een site met 'vieze' filmpjes doelt
Ja zei hij vanavond toen hij hem opendeedquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bak stonk toch ook , had GJ gezegd
Beetje luchten helptquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zei hij vanavond toen hij hem opendeed
Na het modderworstelen is dat wel gebeurt .. doen ze best wel regelmatigquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Schoonmaken ook, maar dat zal wel teveel moeite geweest zijn
wel slim... blond zekerquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
#reepGate.
KimK : Hoeveel repen heb jij gepakt?
Djedi : 1
KimK : Hoeveel lagen er?
Djedi : 3
KimK : Dan is er 1 weg.....
Mag eigenlijk na iedere avond dat het gebruikt is welquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Na het modderworstelen is dat wel gebeurt .. doen ze best wel regelmatig
nee hoor zit gewoon een filtersysteem inquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mag eigenlijk na iedere avond dat het gebruikt is wel
dan zijn er 2 weg toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ok. wellicht moet ik het verduidelijken ... NOG 1 weg
nu welquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Het geluid bij de hottub is wel echt heel goed in vergelijking met de hottub bij BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |