e zoeken elkaar wel steeds opquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik Jan Willem was zou ik hard wegrennen van Esther
`JW komt ook bij haar zitten, alhoewel ik hem vandaag veel met andere gezien heb.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know, maar ze is zo'n zwaan kleef aan, echt creepy
Janet heeft na 3+ maanden ook eindelijk 'mini-Martin' gezien ?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Janet heeft na 3+ maanden ook eindelijk 'mini-Martin' gezien ?
Ja en hij mag er blijkbaar niet teveel over klagen, want het geluid staat uitquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Berend is alleen maar de put in gepraat door de psycholoog
`heb soundlook op 1 2 hoor ik welquote:
Ja, hij had het er met Isaac over hoe hij bezig is met afvallenquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`heb soundlook op 1 2 hoor ik wel
Goed dat ie er niet meer naar toe wilquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en hij mag er blijkbaar niet teveel over klagen, want het geluid staat uit
[..]
Naja, die lui kunnen nuttig zijn, maar het moet niet deprimerend zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Goed dat ie er niet meer naar toe wil
[..]
`ja hij is best veel afgevallen had hij het van de week ook al een keertje overquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, hij had het er met Isaac over hoe hij bezig is met afvallen
Bijna dertig kilo geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`ja hij is best veel afgevallen had hij het van de week ook al een keertje over
Ja knap hoor en hij doet trouw bewegen iedere dag, wandelen en fietsenquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bijna dertig kilo geloof ik
Hij was met Jeff een beetje buitenbeeld, maar elke keer als ik hem hoor vind ik hem tof. Zoals nuquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja knap hoor en hij doet trouw bewegen iedere dag, wandelen en fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |