echt?quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel liefhebbend kijken.
Eensquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Straks krijgen we net als op school iedere vrijdagmiddag weeksluiting, mag iedereen een toneelstukje of dansje uitvoerenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
aaah een balletvoorstelling wordt het
2 x muziek om te trainen
muziek uit de film Chocolat
pffffffquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks krijgen we net als op school iedere vrijdagmiddag weeksluiting, mag iedereen een toneelstukje of dansje uitvoeren![]()
Ja vond ik juist een keer mooi om te zien. Dat hij dus wel echt die gevoelens heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel, alleen is 'in zijn milieu' de man/vrouw verhouding wat 'ouderwets'quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja vond ik juist een keer mooi om te zien. Dat hij dus wel echt die gevoelens heeft.
hou op met me hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks krijgen we net als op school iedere vrijdagmiddag weeksluiting, mag iedereen een toneelstukje of dansje uitvoeren![]()
Daar begint het wel op te lijken ja. En wij zijn dan die sufferds die braaf op komen draven om te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het lijken moetjesquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken ja. En wij zijn dan die sufferds die braaf op komen draven om te kijken
Hij is trots lijkt welquote:
ja ik weet dat jij dat verafschuwtquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:14 schreef D. het volgende:
JW zegt 'euries', zijn er nog steeds mensen die dat doen?
Volgens mij bijna iedereen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij dat verafschuwt![]()
Maar geen conference meer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hou op met me hoor
hier hadden de kids weekopening en weeksluiting
wat een ellende was dat
en dan hebben we ook nog het kersttoneel
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij dat verafschuwt![]()
quote:
Ik denk dat JW de hoofdprijs straks in guldens laat uitbetalenquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:14 schreef D. het volgende:
JW zegt 'euries', zijn er nog steeds mensen die dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |