quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het een heel leuke opdr.
Idd knapquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het gehaald. Toch knap, zo onder de douche vandaan
Ik word er oprecht vrolijk van, de loods doet leuk mee, echt goed bedacht.quote:
vannacht elk uur 1 ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik word er oprecht vrolijk van, de loods doet leuk mee, echt goed bedacht.
Al hoop ik ook op een nachtelijke kerstklok, wat niet is kan nog komen
we hebben Moraima nog niet gehadquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Wel vermakelijk om straks een lijst te maken van de leuksten waarbij Erik sowieso niet meer overtroffen kan worden
Voor mij Janet... maar dat komt gewoon omdat ik een zwak voor die vrouw hebquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Wel vermakelijk om straks een lijst te maken van de leuksten waarbij Erik sowieso niet meer overtroffen kan worden
Ze heeft toch gewoon een punt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:55 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice kan wel doorzagen , ze moet ee s met Bern gaan praten met haar wollige taalgebruik
Eunice is wel een heilig boontje jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:55 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice kan wel doorzagen , ze moet ee s met Bern gaan praten met haar wollige taalgebruik
Het scherm met daarop wie de meeste stemmen tonen ze niet maar vervolgens wel degene met de meeste stemmenquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
Hottub streams
vogens GJ worden de eliminaties niet getoond op de livestreams
dat wist je nog nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het scherm met daarop wie de meeste stemmen tonen ze niet maar vervolgens wel degene met de meeste stemmen
Klopt wel, we zien ze op het scherm drukken, maar niet op wiequote:Op zaterdag 10 december 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
Hottub streams
vogens GJ worden de eliminaties niet getoond op de livestreams
GJ zou Pakistan niet geweten hebben hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wist je nog niet
maar GJ weet alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
hij bedoelt dat we niks zienquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt wel, we zien ze op het scherm drukken, maar niet op wie
Wie 'de leuksten' zijn is natuurlijk voor iedereen verschillendquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ zou Pakistan niet geweten hebben hoorik vind het een zwaar vermoeiende manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en denk dat ik echt wel woorden met hem had gekregenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |