Vind hem ook niet onaardig. Maar wel saaiquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij was met Jeff een beetje buitenbeeld, maar elke keer als ik hem hoor vind ik hem tof. Zoals nuVerstandige vent
Toch wel eten. Dacht dat ze niets hadden.quote:
Oh, nee ik vind hem wel humor hebben en sympathiek. Gelukkig verschillen smaken. Ik ben hier geloof ik ook de enige die Bern wel magquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem ook niet onaardig. Maar wel saai
\Heb ik ook niets op tegen eigenlijk. Berend zit onderuit gezakt op de bankquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, nee ik vind hem wel humor hebben en sympathiek. Gelukkig verschillen smaken. Ik ben hier geloof ik ook de enige die Bern wel mag
100%quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat Erik straks ook de saus van zijn bord likken?
Haar spieren doen zeerquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Was sasha niet lekker? Omdat bern vroeg naar haar pijn?
Die kunnen ze daar gewoon aanvragen lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens haar helpt alleen diclofonac
Ja, maar dan is ze niet meer interessantquote:Op zaterdag 10 december 2022 19:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die kunnen ze daar gewoon aanvragen lijkt me.
Hij vindt het wel prima hoor, iemand die hem voorziet van koekjes/ luistert/ dingen voor hem pakt..quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik Jan Willem was zou ik hard wegrennen van Esther
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |