Ja ik heb dit ook best lang gedaan, een keer brulde een conducteur van de NS naar mij dat dat niet hoefde.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus behoorlijk vaak die toeslag betaald voor het stukje Breda-Rotterdam en kwam er pas begin dit jaar achter dat het dan niet hoeft
En de roverheid doet niks
Waarom heeft Feyenoord een hekel aan haar gezien de OP?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik heb dit ook best lang gedaan, een keer brulde een conducteur van de NS naar mij dat dat niet hoefde.
De laatste keer dat ik op het traject Schiphol-Rotterdam ben gecontroleerd is voor de zomer overigens. Die treinen zitten altijd te vol voor NS-conducteurs om erdoor te wandelen en te scannen. Ter info.
Oh daar kom ik zelden.quote:
Gevoelig punt hier, zo blijkt.quote:
Ik vermaak mij nergens maar overleef overal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gevoelig punt hier, zo blijkt.
Ik vermaak me eigenlijk overal wel.
Gelukkig geven je vogels je een beetje licht in het leven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vermaak mij nergens maar overleef overal.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
'Willen we meer of minder Feyenoord?!'
Geertpubliek.mp3
Klopt, dat maakt het nou juist zo leuk om naar te kijken.quote:
Gelukkig is @Drizzt er om hem te helpenquote:Op zondag 20 november 2022 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
D-Day voor hulpje @:coco vanaf vandaag moet hij er echt staan.
En die wedstrijden om 11 uur dan?quote:Op zondag 20 november 2022 09:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Drizzt er om hem te helpen
Ik vond ome Donald op twitter vooral ontzettend grappig, maar iedereen is zo boos tegenwoordigquote:Op zondag 20 november 2022 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Vondelll is met het verkeerde been uit bed gestapt @:afcniels
VBL ON TOURquote:Op zondag 20 november 2022 11:06 schreef Caland het volgende:
MED / FB en BUG samengevoegd
Nou en
Dood topic genot @:zipportal
quote:Op zondag 20 november 2022 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Door dat soort tweets zit ik op twitterquote:Op zondag 20 november 2022 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zo zijn er meerdere patiënten op Twitter. Al zou dit ook zo op fok gepost kunnen worden daar niet van.
quote:Op zondag 20 november 2022 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Door dat soort tweets zit ik op twitter
Eens.quote:Op zondag 20 november 2022 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel een naar mannetje.
Eens.quote:Op zondag 20 november 2022 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel een naar mannetje.
Mwa al kan ik wel glimlachen om de gedachte dat er iemand met een tevreden hoofd dit heeft uitgetypt voor wat aandacht. Wat een topleven heb je dan.quote:Op zondag 20 november 2022 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Door dat soort tweets zit ik op twitter
Dit is wel net iets te infantiel inderdaadquote:Op zondag 20 november 2022 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa al kan ik wel glimlachen om de gedachte dat er iemand met een tevreden hoofd dit heeft uitgetypt voor wat aandacht. Wat een topleven heb je dan.
Een topleven idd, vast nooit ziekte of ellende in de familie gezien, waardoor je dit met gemak uit je toetsenbord krijgt.quote:Op zondag 20 november 2022 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa al kan ik wel glimlachen om de gedachte dat er iemand met een tevreden hoofd dit heeft uitgetypt voor wat aandacht. Wat een topleven heb je dan.
Alles aan het wk is verwerpelijk maar dit blijft gewoon heel leuk.quote:Op zondag 20 november 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kroaten ook al aangekomen in Qatar
Wederom geen alert van de mention.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wederom geen alert van de mention.
Krijg ze wel van @de_boswachter helaas. Maar dank voor de tip, zet 'm in mijn 'later bekijken' lijstje.quote:
FB / Mention lijkt stukquote:Op zondag 20 november 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg ze wel van @:de_boswachter helaas. Maar dank voor de tip, zet 'm in mijn 'later bekijken' lijstje.
Dit vraagt om een gifjequote:Op zondag 20 november 2022 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dit wisselt nogal, soms vind ik hem wel scherp, andere keren vind ik hem een grote zeikerd of idioot. Heeft hij iets bijzonders gedaan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind je van Hugo Borst @:AFCNiels
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.quote:
Dit interesseert niemand.quote:Op zondag 20 november 2022 13:09 schreef Nober het volgende:
Robben en Wennemars weer aan het lopen nu in Nijmegen (Zevenheuvelenloop).
@:kingroland
Alle Europese landen zijn maar zo, zo. Brazilië dan maar echt geen zin in de Messi berichtgeving mocht het Argentine worden.quote:Op zondag 20 november 2022 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.
Ik dacht dat die linker Gordon was.quote:Op zondag 20 november 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kroaten ook al aangekomen in Qatar
Jammer voor het kijkplezier, ja.quote:Op zondag 20 november 2022 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.
Dit lijken mij ook wel de 2 grote favorieten.quote:Op zondag 20 november 2022 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle Europese landen zijn maar zo, zo. Brazilië dan maar echt geen zin in de Messi berichtgeving mocht het Argentine worden.
Matig gesnipperd zeg, daardoor een 8/10.quote:Op zondag 20 november 2022 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch heb je deze weleens gegeten?
[ twitter ]
quote:
Wat Bram Ladage erbij zou het wel afmaken.quote:Op zondag 20 november 2022 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch heb je deze weleens gegeten?
[ twitter ]
Dat was ook wel het plan.quote:
Het verbaast mij dat 2.2 miljoen mensen gisteren live naar Qatar - Ecuador hebben zitten kijken.quote:Op maandag 21 november 2022 09:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat was ook wel het plan.
Qatar is een gedrocht. Maar nog los daarvan heb ik ook gewoon oprecht geen enkele zin om te kijken (om het even welke wedstrijd eigenlijk)
Misschien join ik een random potje Gehaktbal
Dat kijk je toch ook niet voor je plezier johquote:Op maandag 21 november 2022 10:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat 2.2 miljoen mensen gisteren live naar Qatar - Ecuador hebben zitten kijken.
Men hoopte op omkooppraktijken.quote:Op maandag 21 november 2022 10:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat 2.2 miljoen mensen gisteren live naar Qatar - Ecuador hebben zitten kijken.
Hoorde gister bij viaplay F1 pas dat die trainer was in Schotland. En dan nu al ontslagenquote:
Volkoren afbakbollen met ossenworst.quote:
Nee, ik weet toch niks van voetbal, joh.quote:Op maandag 21 november 2022 12:08 schreef Maanvis het volgende:
https://isdirkkuytalontslagen.nl/ heb jij deze gemaakt @:tijn
Waarom vliegt ie zo 'langzaam'? 1100 km/u.quote:
Ik denk omdat ze via de zwaartekracht van de maan weer terug willen. Die 'escape velocity' is bij de maan natuurlijk wat lager (/5 of /6 geloof ik) en dan zouden ze op die snelheid er misschien voorbij schieten? En ze willen natuurlijk alle camera's gebruiken voor onderzoek, dus dan is langzamer ook beter.quote:Op maandag 21 november 2022 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vliegt ie zo 'langzaam'? 1100 km/u.
Om aan de zwaartekracht van de aarde te ontsnappen is een snelheid van 28.000 km/u nodig. Waarom remmen ze zo af onderweg naar de maan?
Dat zal het zijn ja. Wel genot hoor. Ben benieuwd naar de foto's/filmpjes.quote:Op maandag 21 november 2022 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze via de zwaartekracht van de maan weer terug willen. Die 'escape velocity' is bij de maan natuurlijk wat lager (/5 of /6 geloof ik) en dan zouden ze op die snelheid er misschien voorbij schieten? En ze willen natuurlijk alle camera's gebruiken voor onderzoek, dus dan is langzamer ook beter.
Ja ik ook, volgens mij waren er ook hele dure camera's mee van National Geographic voor een docu, dat gaat weer top vermaak worden net als die van de Apollo 11.quote:Op maandag 21 november 2022 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Wel genot hoor. Ben benieuwd naar de foto's filmpjes.
Wel La Liga potjes kijken maar geen WK... vreemde manier van voetballiefhebben.quote:Op maandag 21 november 2022 09:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat was ook wel het plan.
Qatar is een gedrocht. Maar nog los daarvan heb ik ook gewoon oprecht geen enkele zin om te kijken (om het even welke wedstrijd eigenlijk)
Misschien join ik een random potje Gehaktbal
Het niveau van La Liga ligt wel een stukje hoger dan een Qatar vs Ecuador of een Japan - Costa Ricaquote:Op maandag 21 november 2022 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel La Liga potjes kijken maar geen WK... vreemde manier van voetballiefhebben.
Een wedstrijd tussen twee mindere landen is wat anders dan het hele WK niet kijken. Tevens draagt die mindere wedstrijden een beetje meekrijgen wel bij tot een mooiere ervaring van het WK als geheel.quote:Op maandag 21 november 2022 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het niveau van La Liga ligt wel een stukje hoger dan een Qatar vs Ecuador of een Japan - Costa Rica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef ik het een 8.5.graag op anoniem
De trommels vullen de leegte op.quote:Op maandag 21 november 2022 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me wel een sfeerloze boel in die WK-stadions.
Zal wel een BUG zijn dan.quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Huh een quote alert van @:GGMM maar de post is weg.
Met alles eens @Wereldgozerquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 521 6/6
Dit is geen woord
Woordle6 317 3/6
Ook twijfelachtig
quote:Op dinsdag 22 november 2022 05:48 schreef scrupuleus het volgende:
Hallo ik ben jarig
35 alweer
Woordle 521 4/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:39 schreef Oriente het volgende:
Woordle 521 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟨
⬛⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is geen woord gek.
Woordle6 317 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Een mongolische voetballer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treesome kiss samen met Courtois.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Oriente het volgende:
Jan Vertonghen overweegt om Eden Hazard voor de aftrap van België’s WK-ouverture een kus te geven. Omdat het dragen van de OneLove-aanvoerdersband op het WK door de FIFA verboden is, willen zij op een andere manier een statement maken voor gelijkheid en inclusiviteit. Het idee werd geopperd door een Belgische tv-presentatrice.
Dit is geil.
@:RamboDirk
Ik vond Vertonghen altijd al een flikkertje eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Oriente het volgende:
Jan Vertonghen overweegt om Eden Hazard voor de aftrap van België’s WK-ouverture een kus te geven. Omdat het dragen van de OneLove-aanvoerdersband op het WK door de FIFA verboden is, willen zij op een andere manier een statement maken voor gelijkheid en inclusiviteit. Het idee werd geopperd door een Belgische tv-presentatrice.
Dit is geil.
Ronaldo & Dybala ook al.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen altijd al een flikkertje eerlijk gezegd.
En als ze de cup winnen gaat die hem pijpen? xDquote:Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Oriente het volgende:
Dit is geil.
xDquote:Op woensdag 23 november 2022 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als ze de cup winnen gaat die hem pijpen? xD
Acne genotquote:Op woensdag 23 november 2022 10:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Treesome kiss samen met Courtois.
[ afbeelding ]
Al die closet gay booslims over de rooien. Zou een mooi statement zijn.
Lekker tongen met Vertonghen@:tong80
Vies dikquote:Op woensdag 23 november 2022 17:00 schreef KingRoland het volgende:
20 hot wings voor 10 euro
@:caland @:wereldgozer @:jr-style-93 @:zipportal
voor mij te duur, zag het op reclamebord.quote:
230 miljard kilo kipquote:Op woensdag 23 november 2022 17:00 schreef KingRoland het volgende:
20 hot wings voor 10 euro
@:caland @:wereldgozer @:jr-style-93 @:zipportal
Nou vooruit.....quote:Op woensdag 23 november 2022 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
we wachten nog op de woordle score van user @:speedfight
Het lijkt dat hier een gevoelige snaar is geraakt.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen altijd al een flikkertje eerlijk gezegd.
Een beetje druk helaas. Ik heb bijna alleen stukjes van de avondwedstrijden gezien.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Hallo @:AFCNiels
Hoe is de leef makker?
Beetje voetbal kijken hé. Verder prima.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje druk helaas. Ik heb bijna alleen stukjes van de avondwedstrijden gezien.
En in huize onlo?
We stellen het op prijs als je uit jezelf weer eens komt posten.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou vooruit.....
Maak jullie borst maar weer nat....
Woordle 522 4/6
⬛⬛🟨⬛🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 318 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
En de Engelse:
Wordle 522 3/6
🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrupuleus
En die andere?quote:Op donderdag 24 november 2022 08:29 schreef Oriente het volgende:
Woordle6 319 3/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
EZ
Ja ik ben altijd prematuur.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vroegtijdig afhaken genoteerd @:Oriente
Gemis tijdens dit WK.quote:
Ik hoop met een half oog aan te kunnen haken.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:00 schreef Oriente het volgende:
Zwitserland - Kameroen kijken straks? @:Pisces29
Erg vreemd dat user @Mexicanobakker nog geen topic heeft geopend voor deze topper.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:00 schreef Oriente het volgende:
Zwitserland - Kameroen kijken straks? @:Pisces29
WK / [Groep G 24-11 11:00] Zwitserland - Kameroenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg vreemd dat user @:mexicanobakker nog geen topic heeft geopend voor deze topper.
Nou, gelukkig hebben we @Coco als mod en niet jou danquote:Op donderdag 24 november 2022 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop met een half oog aan te kunnen haken.
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg vreemd dat user @:mexicanobakker nog geen topic heeft geopend voor deze topper.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hebben we @:Coco als mod en niet jou dan
Zwi - Kam en Uru - ZKo mogen wat mij betreft ook gewoon schriftelijk afgedaan wordenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.
Brazilië - Servië is wel een toffe.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.
Zwitserland tegen Kameroen is nog wel een geinig affiche, maar kan ook wel het risico hebben dat het uitdraait op allebei willen niet verliezen. Vooral voor Kameroen is een punt winst.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Brazilië - Servië is wel een toffe.
De andere drie kunnen geinig worden maar niet meer dan dat.
Zwitserland - Kameroen wordt een schopfestijn.
Want ze zijn allemaal WOKE?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:16 schreef alpeko het volgende:
Ik kan dus met mijn jongere collega's niet over het WK praten... wat is dat voor kut generatie zeg.
Nee niet eensquote:Op donderdag 24 november 2022 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Want ze zijn allemaal WOKE?
Morgen weer een kans!quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 524 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟨🟩🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 320 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
🟨⬛🟩⬛🟩⬛
🟨🟨🟩🟩🟩🟩
Uiteraard
Goedemorgen
Jij bent nu af.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 524 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟨🟩🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 320 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
🟨⬛🟩⬛🟩⬛
🟨🟨🟩🟩🟩🟩
Uiteraard
Goedemorgen
Zo is dat.quote:
Gingers een kutventje?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gingers een kutventje?
Voorbeeldige prof, welbespraakt in interviews. Bravoure, maar altijd respectvol. Ook in het veld gewoon netjes. Jij bent gewoon bevooroordeeld tot op het racistische af en je toont het keer op keer. Rot toch eens op met de rooie drek joh.
Ja, doe dit maar niet meer. Het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gingers een kutventje?
Voorbeeldige prof, welbespraakt in interviews. Bravoure, maar altijd respectvol. Ook in het veld gewoon netjes. Jij bent gewoon bevooroordeeld tot op het racistische af en je toont het keer op keer. Rot toch eens op met de rooie drek joh.
Eet smakelijk ouwe dibbes. Is er nog wat leuks te melden over Artemis? Zijn er al mooie 8k beelden opgedoken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
neequote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kan dit? @:afciels @:onlogisch @:coco
Komeet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gooi er maar een kernbom op Vlad
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zijn dit niet gewoon false flags om de westerse samenleving in een kwaad daglicht te stellen? #DTV 🧐quote:
@DombohetOlifantje1 ik zou maar eens snel gaan kijken!quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mijn post in het wales iran topic gaat viraal
Komende 10 jaar kan niemand dat algoritme van tiktok stoppen, niet normaal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 524 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟨🟩🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 320 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
🟨⬛🟩⬛🟩⬛
🟨🟨🟩🟩🟩🟩
Uiteraard
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dikverdiende like gegeven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mijn post in het wales iran topic gaat viraal
Durf ik dit aan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 ik zou maar eens snel gaan kijken!
Wanneer gaat Junior eens in een goed team voetballen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
De topper van het weekend (1 vs 2) helaas met 6-2 verloren @:Lange_lans
Onlo jr. wel een goal gemaakt, 0 assists.
Kampioenschap weggegooid.
Ik ben bang pas over 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanneer gaat Junior eens in een goed team voetballen?
Spijtig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang pas over 1,5 jaar.
Wat een sof. Wij spelen vanmiddag pas. Zou een makkie moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
En dankzij jou ook nog voor Feyenoord dus zal hij nog vaker mee gaan maken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
6-2?quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dankzij jou ook nog voor Feyenoord dus zal hij nog vaker mee gaan maken.
Hey Elan!quote:
Wat is een WK zonder Tongquote:
@Schmoopy ?quote:Op zondag 27 november 2022 08:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Gisteren heerlijk geneukt. Niet de mooiste vrouw. Maar ze was geweldig in bed, Vandaag België Marokko. Hopen dat ze allebei verliezen.
200 euro en pzc?quote:Op zondag 27 november 2022 08:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Gisteren heerlijk geneukt. Niet de mooiste vrouw. Maar ze was geweldig in bed, Vandaag België Marokko. Hopen dat ze allebei verliezen.
Hier 2x geen Woordle gehaald.quote:Op zondag 27 november 2022 09:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 526 3/6
🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟨🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 322 5/6
⬛⬛🟩⬛🟨🟨
⬛⬛🟩🟩🟨⬛
⬛⬛🟩🟩⬛🟩
⬛🟨🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
We halen @Neef_Wuppie erbij.quote:Op zondag 27 november 2022 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier 2x geen Woordle gehaald.Je zou bijna denken dat ik met een punthoofd heb zitten rammen op de letters.
@GGMMquote:
Die is nu weer een tennisracket kapot aan het beuken.quote:Op zondag 27 november 2022 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
LennyGod wordt gefileerd
Babolat proleetquote:Op zondag 27 november 2022 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is nu weer een tennisracket kapot aan het beuken.
Erg jammer dat Lenny zich hier niet meer laat zien.quote:Op zondag 27 november 2022 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
LennyGod wordt gefileerd
Zo zijn er velen spoorloos.quote:Op zondag 27 november 2022 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg jammer dat Lenny zich hier niet meer laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |