Wederom geen alert van de mention.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wederom geen alert van de mention.
Krijg ze wel van @de_boswachter helaas. Maar dank voor de tip, zet 'm in mijn 'later bekijken' lijstje.quote:
FB / Mention lijkt stukquote:Op zondag 20 november 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg ze wel van @:de_boswachter helaas. Maar dank voor de tip, zet 'm in mijn 'later bekijken' lijstje.
Dit vraagt om een gifjequote:Op zondag 20 november 2022 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Vondelll is met het verkeerde been uit bed gestapt @:afcniels
Dit wisselt nogal, soms vind ik hem wel scherp, andere keren vind ik hem een grote zeikerd of idioot. Heeft hij iets bijzonders gedaan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind je van Hugo Borst @:AFCNiels
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.quote:
Dit interesseert niemand.quote:Op zondag 20 november 2022 13:09 schreef Nober het volgende:
Robben en Wennemars weer aan het lopen nu in Nijmegen (Zevenheuvelenloop).
@:kingroland
Alle Europese landen zijn maar zo, zo. Brazilië dan maar echt geen zin in de Messi berichtgeving mocht het Argentine worden.quote:Op zondag 20 november 2022 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.
Ik dacht dat die linker Gordon was.quote:Op zondag 20 november 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kroaten ook al aangekomen in Qatar
Jammer voor het kijkplezier, ja.quote:Op zondag 20 november 2022 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.
Dit lijken mij ook wel de 2 grote favorieten.quote:Op zondag 20 november 2022 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle Europese landen zijn maar zo, zo. Brazilië dan maar echt geen zin in de Messi berichtgeving mocht het Argentine worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |