Wederom geen alert van de mention.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wederom geen alert van de mention.
Krijg ze wel van @de_boswachter helaas. Maar dank voor de tip, zet 'm in mijn 'later bekijken' lijstje.quote:
FB / Mention lijkt stukquote:Op zondag 20 november 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg ze wel van @:de_boswachter helaas. Maar dank voor de tip, zet 'm in mijn 'later bekijken' lijstje.
Dit vraagt om een gifjequote:Op zondag 20 november 2022 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Vondelll is met het verkeerde been uit bed gestapt @:afcniels
Dit wisselt nogal, soms vind ik hem wel scherp, andere keren vind ik hem een grote zeikerd of idioot. Heeft hij iets bijzonders gedaan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind je van Hugo Borst @:AFCNiels
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.quote:
Dit interesseert niemand.quote:Op zondag 20 november 2022 13:09 schreef Nober het volgende:
Robben en Wennemars weer aan het lopen nu in Nijmegen (Zevenheuvelenloop).
@:kingroland
Alle Europese landen zijn maar zo, zo. Brazilië dan maar echt geen zin in de Messi berichtgeving mocht het Argentine worden.quote:Op zondag 20 november 2022 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.
Ik dacht dat die linker Gordon was.quote:Op zondag 20 november 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kroaten ook al aangekomen in Qatar
Jammer voor het kijkplezier, ja.quote:Op zondag 20 november 2022 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond die Fransen wel goed, maar ze missen nu wel heel veel spelers.
Dit lijken mij ook wel de 2 grote favorieten.quote:Op zondag 20 november 2022 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle Europese landen zijn maar zo, zo. Brazilië dan maar echt geen zin in de Messi berichtgeving mocht het Argentine worden.
Matig gesnipperd zeg, daardoor een 8/10.quote:Op zondag 20 november 2022 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch heb je deze weleens gegeten?
[ twitter ]
quote:
Wat Bram Ladage erbij zou het wel afmaken.quote:Op zondag 20 november 2022 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch heb je deze weleens gegeten?
[ twitter ]
Dat was ook wel het plan.quote:
Het verbaast mij dat 2.2 miljoen mensen gisteren live naar Qatar - Ecuador hebben zitten kijken.quote:Op maandag 21 november 2022 09:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat was ook wel het plan.
Qatar is een gedrocht. Maar nog los daarvan heb ik ook gewoon oprecht geen enkele zin om te kijken (om het even welke wedstrijd eigenlijk)
Misschien join ik een random potje Gehaktbal
Dat kijk je toch ook niet voor je plezier johquote:Op maandag 21 november 2022 10:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat 2.2 miljoen mensen gisteren live naar Qatar - Ecuador hebben zitten kijken.
Men hoopte op omkooppraktijken.quote:Op maandag 21 november 2022 10:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat 2.2 miljoen mensen gisteren live naar Qatar - Ecuador hebben zitten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |