WK / [Groep G 24-11 11:00] Zwitserland - Kameroenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg vreemd dat user @:mexicanobakker nog geen topic heeft geopend voor deze topper.
Nou, gelukkig hebben we @Coco als mod en niet jou danquote:Op donderdag 24 november 2022 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop met een half oog aan te kunnen haken.
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg vreemd dat user @:mexicanobakker nog geen topic heeft geopend voor deze topper.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hebben we @:Coco als mod en niet jou dan
Zwi - Kam en Uru - ZKo mogen wat mij betreft ook gewoon schriftelijk afgedaan wordenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.
Brazili - Servi is wel een toffe.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken, maar die is er wel hoor. Alleen was niemand geinteresseerd in de potjes van vandaag, dus alles is weggezakt.
Zwitserland tegen Kameroen is nog wel een geinig affiche, maar kan ook wel het risico hebben dat het uitdraait op allebei willen niet verliezen. Vooral voor Kameroen is een punt winst.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Brazili - Servi is wel een toffe.
De andere drie kunnen geinig worden maar niet meer dan dat.
Zwitserland - Kameroen wordt een schopfestijn.
Want ze zijn allemaal WOKE?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:16 schreef alpeko het volgende:
Ik kan dus met mijn jongere collega's niet over het WK praten... wat is dat voor kut generatie zeg.
Nee niet eensquote:Op donderdag 24 november 2022 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Want ze zijn allemaal WOKE?
Morgen weer een kans!quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 524 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟨🟩🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 320 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
🟨⬛🟩⬛🟩⬛
🟨🟨🟩🟩🟩🟩
Uiteraard
Goedemorgen
Jij bent nu af.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 524 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟨🟩🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 320 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
🟨⬛🟩⬛🟩⬛
🟨🟨🟩🟩🟩🟩
Uiteraard
Goedemorgen
Zo is dat.quote:
Gingers een kutventje?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gingers een kutventje?
Voorbeeldige prof, welbespraakt in interviews. Bravoure, maar altijd respectvol. Ook in het veld gewoon netjes. Jij bent gewoon bevooroordeeld tot op het racistische af en je toont het keer op keer. Rot toch eens op met de rooie drek joh.
Ja, doe dit maar niet meer. Het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gingers een kutventje?
Voorbeeldige prof, welbespraakt in interviews. Bravoure, maar altijd respectvol. Ook in het veld gewoon netjes. Jij bent gewoon bevooroordeeld tot op het racistische af en je toont het keer op keer. Rot toch eens op met de rooie drek joh.
Eet smakelijk ouwe dibbes. Is er nog wat leuks te melden over Artemis? Zijn er al mooie 8k beelden opgedoken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
neequote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kan dit? @:afciels @:onlogisch @:coco
Komeet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gooi er maar een kernbom op Vlad
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zijn dit niet gewoon false flags om de westerse samenleving in een kwaad daglicht te stellen? #DTV 🧐quote:
@DombohetOlifantje1 ik zou maar eens snel gaan kijken!quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mijn post in het wales iran topic gaat viraal
Komende 10 jaar kan niemand dat algoritme van tiktok stoppen, niet normaal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 524 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟨🟩🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 320 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
🟨⬛🟩⬛🟩⬛
🟨🟨🟩🟩🟩🟩
Uiteraard
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dikverdiende like gegeven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mijn post in het wales iran topic gaat viraal
Durf ik dit aan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 ik zou maar eens snel gaan kijken!
Wanneer gaat Junior eens in een goed team voetballen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
De topper van het weekend (1 vs 2) helaas met 6-2 verloren @:Lange_lans
Onlo jr. wel een goal gemaakt, 0 assists.
Kampioenschap weggegooid.
Ik ben bang pas over 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanneer gaat Junior eens in een goed team voetballen?
Spijtig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang pas over 1,5 jaar.
Wat een sof. Wij spelen vanmiddag pas. Zou een makkie moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
En dankzij jou ook nog voor Feyenoord dus zal hij nog vaker mee gaan maken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
6-2?quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dankzij jou ook nog voor Feyenoord dus zal hij nog vaker mee gaan maken.
Hey Elan!quote:
Wat is een WK zonder Tongquote:
@Schmoopy ?quote:Op zondag 27 november 2022 08:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Gisteren heerlijk geneukt. Niet de mooiste vrouw. Maar ze was geweldig in bed, Vandaag Belgi Marokko. Hopen dat ze allebei verliezen.
200 euro en pzc?quote:Op zondag 27 november 2022 08:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Gisteren heerlijk geneukt. Niet de mooiste vrouw. Maar ze was geweldig in bed, Vandaag Belgi Marokko. Hopen dat ze allebei verliezen.
Hier 2x geen Woordle gehaald.quote:Op zondag 27 november 2022 09:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 526 3/6
🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟨🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 322 5/6
⬛⬛🟩⬛🟨🟨
⬛⬛🟩🟩🟨⬛
⬛⬛🟩🟩⬛🟩
⬛🟨🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
We halen @Neef_Wuppie erbij.quote:Op zondag 27 november 2022 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier 2x geen Woordle gehaald.Je zou bijna denken dat ik met een punthoofd heb zitten rammen op de letters.
@GGMMquote:
Die is nu weer een tennisracket kapot aan het beuken.quote:Op zondag 27 november 2022 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
LennyGod wordt gefileerd
Babolat proleetquote:Op zondag 27 november 2022 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is nu weer een tennisracket kapot aan het beuken.
Erg jammer dat Lenny zich hier niet meer laat zien.quote:Op zondag 27 november 2022 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
LennyGod wordt gefileerd
Zo zijn er velen spoorloos.quote:Op zondag 27 november 2022 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg jammer dat Lenny zich hier niet meer laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |