Treesome kiss samen met Courtois.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Oriente het volgende:
Jan Vertonghen overweegt om Eden Hazard voor de aftrap van België’s WK-ouverture een kus te geven. Omdat het dragen van de OneLove-aanvoerdersband op het WK door de FIFA verboden is, willen zij op een andere manier een statement maken voor gelijkheid en inclusiviteit. Het idee werd geopperd door een Belgische tv-presentatrice.
Dit is geil.
@:RamboDirk
Ik vond Vertonghen altijd al een flikkertje eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Oriente het volgende:
Jan Vertonghen overweegt om Eden Hazard voor de aftrap van België’s WK-ouverture een kus te geven. Omdat het dragen van de OneLove-aanvoerdersband op het WK door de FIFA verboden is, willen zij op een andere manier een statement maken voor gelijkheid en inclusiviteit. Het idee werd geopperd door een Belgische tv-presentatrice.
Dit is geil.
Ronaldo & Dybala ook al.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen altijd al een flikkertje eerlijk gezegd.
En als ze de cup winnen gaat die hem pijpen? xDquote:Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Oriente het volgende:
Dit is geil.
xDquote:Op woensdag 23 november 2022 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als ze de cup winnen gaat die hem pijpen? xD
Acne genotquote:Op woensdag 23 november 2022 10:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Treesome kiss samen met Courtois.
[ afbeelding ]
Al die closet gay booslims over de rooien. Zou een mooi statement zijn.
Lekker tongen met Vertonghen@:tong80
Vies dikquote:Op woensdag 23 november 2022 17:00 schreef KingRoland het volgende:
20 hot wings voor 10 euro
@:caland @:wereldgozer @:jr-style-93 @:zipportal
voor mij te duur, zag het op reclamebord.quote:
230 miljard kilo kipquote:Op woensdag 23 november 2022 17:00 schreef KingRoland het volgende:
20 hot wings voor 10 euro
@:caland @:wereldgozer @:jr-style-93 @:zipportal
Nou vooruit.....quote:Op woensdag 23 november 2022 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
we wachten nog op de woordle score van user @:speedfight
Het lijkt dat hier een gevoelige snaar is geraakt.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen altijd al een flikkertje eerlijk gezegd.
Een beetje druk helaas. Ik heb bijna alleen stukjes van de avondwedstrijden gezien.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Hallo @:AFCNiels
Hoe is de leef makker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |