Ja ik heb dit ook best lang gedaan, een keer brulde een conducteur van de NS naar mij dat dat niet hoefde.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus behoorlijk vaak die toeslag betaald voor het stukje Breda-Rotterdam en kwam er pas begin dit jaar achter dat het dan niet hoeft
En de roverheid doet niks
Waarom heeft Feyenoord een hekel aan haar gezien de OP?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik heb dit ook best lang gedaan, een keer brulde een conducteur van de NS naar mij dat dat niet hoefde.
De laatste keer dat ik op het traject Schiphol-Rotterdam ben gecontroleerd is voor de zomer overigens. Die treinen zitten altijd te vol voor NS-conducteurs om erdoor te wandelen en te scannen. Ter info.
Oh daar kom ik zelden.quote:
Gevoelig punt hier, zo blijkt.quote:
Ik vermaak mij nergens maar overleef overal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gevoelig punt hier, zo blijkt.
Ik vermaak me eigenlijk overal wel.
Gelukkig geven je vogels je een beetje licht in het leven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vermaak mij nergens maar overleef overal.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
'Willen we meer of minder Feyenoord?!'
Geertpubliek.mp3
Klopt, dat maakt het nou juist zo leuk om naar te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |