Ja ik heb dit ook best lang gedaan, een keer brulde een conducteur van de NS naar mij dat dat niet hoefde.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus behoorlijk vaak die toeslag betaald voor het stukje Breda-Rotterdam en kwam er pas begin dit jaar achter dat het dan niet hoeft
En de roverheid doet niks
Waarom heeft Feyenoord een hekel aan haar gezien de OP?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik heb dit ook best lang gedaan, een keer brulde een conducteur van de NS naar mij dat dat niet hoefde.
De laatste keer dat ik op het traject Schiphol-Rotterdam ben gecontroleerd is voor de zomer overigens. Die treinen zitten altijd te vol voor NS-conducteurs om erdoor te wandelen en te scannen. Ter info.
Oh daar kom ik zelden.quote:
Gevoelig punt hier, zo blijkt.quote:
Ik vermaak mij nergens maar overleef overal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gevoelig punt hier, zo blijkt.
Ik vermaak me eigenlijk overal wel.
Gelukkig geven je vogels je een beetje licht in het leven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vermaak mij nergens maar overleef overal.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
'Willen we meer of minder Feyenoord?!'
Geertpubliek.mp3
Klopt, dat maakt het nou juist zo leuk om naar te kijken.quote:
Gelukkig is @Drizzt er om hem te helpenquote:Op zondag 20 november 2022 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
D-Day voor hulpje @:coco vanaf vandaag moet hij er echt staan.
En die wedstrijden om 11 uur dan?quote:Op zondag 20 november 2022 09:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Drizzt er om hem te helpen
Ik vond ome Donald op twitter vooral ontzettend grappig, maar iedereen is zo boos tegenwoordigquote:Op zondag 20 november 2022 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Vondelll is met het verkeerde been uit bed gestapt @:afcniels
VBL ON TOURquote:Op zondag 20 november 2022 11:06 schreef Caland het volgende:
MED / FB en BUG samengevoegd
Nou en
Dood topic genot @:zipportal
quote:Op zondag 20 november 2022 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Vondelll is met het verkeerde been uit bed gestapt @:afcniels
Door dat soort tweets zit ik op twitterquote:Op zondag 20 november 2022 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zo zijn er meerdere patiënten op Twitter. Al zou dit ook zo op fok gepost kunnen worden daar niet van.
quote:Op zondag 20 november 2022 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Door dat soort tweets zit ik op twitter
Eens.quote:Op zondag 20 november 2022 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel een naar mannetje.
Eens.quote:Op zondag 20 november 2022 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel een naar mannetje.
Mwa al kan ik wel glimlachen om de gedachte dat er iemand met een tevreden hoofd dit heeft uitgetypt voor wat aandacht. Wat een topleven heb je dan.quote:Op zondag 20 november 2022 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Door dat soort tweets zit ik op twitter
Dit is wel net iets te infantiel inderdaadquote:Op zondag 20 november 2022 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa al kan ik wel glimlachen om de gedachte dat er iemand met een tevreden hoofd dit heeft uitgetypt voor wat aandacht. Wat een topleven heb je dan.
Een topleven idd, vast nooit ziekte of ellende in de familie gezien, waardoor je dit met gemak uit je toetsenbord krijgt.quote:Op zondag 20 november 2022 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa al kan ik wel glimlachen om de gedachte dat er iemand met een tevreden hoofd dit heeft uitgetypt voor wat aandacht. Wat een topleven heb je dan.
Alles aan het wk is verwerpelijk maar dit blijft gewoon heel leuk.quote:Op zondag 20 november 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kroaten ook al aangekomen in Qatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |