abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 20 november 2022 @ 09:01:33 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206742631
Omdat veel mensen toch al bugs en dergelijke in FB meldden en het voor ons wel net zo makkelijk is om beiden in één forum te hebben hebben we besloten dat we BUG en FB samenvoegen. Vanaf nu kun je dus je bugmeldingen, feature-requests etc ook gewoon kwijt in Feedback.

Relevante lopende topics zullen worden verplaatst naar FB.

De komende dagen zullen overigens meer wijzigingen worden doorgevoerd. Daarover later meer :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin maandag 21 november 2022 @ 09:02:26 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206756925
De categorie 'Tijdelijke Fora' is opgeheven. Tijdelijke- en themafora zullen voortaan gewoon in de categorie verschijnen waar ze het best in passen.
Daarnaast is de categorie 'Tecniek en Computers' verdwenen. De forums die daar stonden (DIG, GAM), zijn verhuisd naar de 'Hobbies' categorie, die nu 'Hobbies, Computers en Vrije Tijd' heet.
Een nieuwe categorie is toegevoegd: 'Complotten en Mysteries'. Hier zijn BNW en TRU ondergebracht

Het kan dus even zoeken zijn om bepaalde forums terug te vinden als je veel gebruik maakte van de forumindex of het forumgrid (want ook het kleurtje kan zijn veranderd!)
Dit geldt ook voor een aantal andere forums die mogelijk van plek zijn veranderd.

Qua naamgeving van de forums zijn ook wat wijzigingen doorgevoerd.
'[MEN] Mens Erger je Niet' heet vanaf nu '[SPL] Forum-, topic- en userspellen'
Dit omdat overige spellen zoals bord- en gezelschapsspellen binnenkort een eigen forum krijgen en eea anders - vooral voor nieuwe gebruikers - verwarrend zou kunnen zijn.

Games & Consoles is hernoemd naar 'Gaming'

[SOP] Soppen en Huishouden is verdwenen en ondergebracht in K&W, dat nu Klussen, Wonen en Huishouden heet.

Er volgen nog een aantal wijzigingen waarvan je op de hoogte gehouden zult worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 21-11-2022 09:16:55 ]
  Admin maandag 21 november 2022 @ 09:21:48 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206757104
'Festivals' is opgeheven. De posts zijn ondergebracht in MUZ, dat nu 'Muziek & Festivals' heet.
  Admin maandag 21 november 2022 @ 09:32:11 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206757222
Het forum HOB - Hobbies en Vrije Tijd is geopend. Hierin kan alles over diverse hobbies die elders geen plekje hebben.
bordspellen, gezelschapsspellen, kaartspellen, modelbouw, verzamelen etc.
  Admin maandag 21 november 2022 @ 09:53:54 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206757398
School en Studie is hernoemd naar School, Studie en Onderwijs zodat ook zaken als stufi, studentenverenigingen en alle andere zaken gerelateerd aan onderwijs aan bod kunnen komen.

Fotografie is hernoemd naar Fotografie en Digital Art. Ook AI art, digitaal tekenen, fotobewerking, photoshop etc kan hier nu aan bod komen.
  Admin dinsdag 22 november 2022 @ 08:56:59 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206772123
MLN (Memory Lane) is gesloten. De topics zijn ondergebracht in 40+, dat nu 40+ - Memory Lane heet. Dus naast als je sores over ouder worden, midlife crisisgedoe etc kun je in 40+ nu ook losgaan op nostalgie. En je mag natuurlijk ook gewoon jonger zijn dan 40 :Y
  Admin dinsdag 22 november 2022 @ 08:58:48 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206772135
AEX is samengevoegd met WGR. In WGR kun je nu dus ook alles plaatsen over de beurs, je aan/verkopen, tips, nieuws over de AEX, Dow Jones etc. WGR heet nu 'Werk, Geldzaken, Recht en de beurs'
  Admin woensdag 23 november 2022 @ 09:52:10 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206786288
RLS is opgeheven. De topics staan nu in TV
Tegelijk is de naam van SHO veranderd van Soaps, Showbizz en Sterren naar Showbizz, Celebs en Gossip
Ook de normale soaps gaan verkassen - voor zover dat niet al gebeurd is, naar TV
  Admin woensdag 23 november 2022 @ 10:03:40 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206786391
DEF - Defensie is opgeheven.
Oorlog Rusland-Oekraïne is omgedoopt tot OOR - Oorlog en Defensie

Daarin kan dus alles over de Rusland-Oekraïne oorlog, maar ook over andere oorlogen en internationale (militaire) conflicten en alles wat met defensie te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')