Hoorde gister bij viaplay F1 pas dat die trainer was in Schotland. En dan nu al ontslagenquote:
Volkoren afbakbollen met ossenworst.quote:
Nee, ik weet toch niks van voetbal, joh.quote:Op maandag 21 november 2022 12:08 schreef Maanvis het volgende:
https://isdirkkuytalontslagen.nl/ heb jij deze gemaakt @:tijn
Waarom vliegt ie zo 'langzaam'? 1100 km/u.quote:
Ik denk omdat ze via de zwaartekracht van de maan weer terug willen. Die 'escape velocity' is bij de maan natuurlijk wat lager (/5 of /6 geloof ik) en dan zouden ze op die snelheid er misschien voorbij schieten? En ze willen natuurlijk alle camera's gebruiken voor onderzoek, dus dan is langzamer ook beter.quote:Op maandag 21 november 2022 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vliegt ie zo 'langzaam'? 1100 km/u.
Om aan de zwaartekracht van de aarde te ontsnappen is een snelheid van 28.000 km/u nodig. Waarom remmen ze zo af onderweg naar de maan?
Dat zal het zijn ja. Wel genot hoor. Ben benieuwd naar de foto's/filmpjes.quote:Op maandag 21 november 2022 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze via de zwaartekracht van de maan weer terug willen. Die 'escape velocity' is bij de maan natuurlijk wat lager (/5 of /6 geloof ik) en dan zouden ze op die snelheid er misschien voorbij schieten? En ze willen natuurlijk alle camera's gebruiken voor onderzoek, dus dan is langzamer ook beter.
Ja ik ook, volgens mij waren er ook hele dure camera's mee van National Geographic voor een docu, dat gaat weer top vermaak worden net als die van de Apollo 11.quote:Op maandag 21 november 2022 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Wel genot hoor. Ben benieuwd naar de foto's filmpjes.
Wel La Liga potjes kijken maar geen WK... vreemde manier van voetballiefhebben.quote:Op maandag 21 november 2022 09:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat was ook wel het plan.
Qatar is een gedrocht. Maar nog los daarvan heb ik ook gewoon oprecht geen enkele zin om te kijken (om het even welke wedstrijd eigenlijk)
Misschien join ik een random potje Gehaktbal
Het niveau van La Liga ligt wel een stukje hoger dan een Qatar vs Ecuador of een Japan - Costa Ricaquote:Op maandag 21 november 2022 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel La Liga potjes kijken maar geen WK... vreemde manier van voetballiefhebben.
Een wedstrijd tussen twee mindere landen is wat anders dan het hele WK niet kijken. Tevens draagt die mindere wedstrijden een beetje meekrijgen wel bij tot een mooiere ervaring van het WK als geheel.quote:Op maandag 21 november 2022 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het niveau van La Liga ligt wel een stukje hoger dan een Qatar vs Ecuador of een Japan - Costa Rica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef ik het een 8.5.graag op anoniem
De trommels vullen de leegte op.quote:Op maandag 21 november 2022 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me wel een sfeerloze boel in die WK-stadions.
Zal wel een BUG zijn dan.quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Huh een quote alert van @:GGMM maar de post is weg.
Met alles eens @Wereldgozerquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 521 6/6
Dit is geen woord
Woordle6 317 3/6
Ook twijfelachtig
quote:Op dinsdag 22 november 2022 05:48 schreef scrupuleus het volgende:
Hallo ik ben jarig
35 alweer
Woordle 521 4/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:39 schreef Oriente het volgende:
Woordle 521 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟨
⬛⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is geen woord gek.
Woordle6 317 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Een mongolische voetballer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |