abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 29 augustus 2022 @ 15:16:40 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205784536
Wederom voor al uw feedback...

ter info:
[WGR] [SC]
http://forum.fok.nl/topic/192214
zijn verplaatst van sticky naar centraal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205789502
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:08 schreef baskick het volgende:
Misschien kan WGR / CV compleet wissen? op slot? Het is overduidelijk een fantasie-verhaal.
I lost my touch; ga ik serieus reageren in een topic met een fantasieverhaal ;(
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 04:33:05 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_205789755
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 00:40 schreef Queller het volgende:

[..]
You did your best O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_205797601
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 00:40 schreef Queller het volgende:

[..]
Ouderdom
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_205797709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 04:33 schreef Rene het volgende:

You did your best O+
Ik deed in elk geval een poging :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 22:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ouderdom
:D :'( :D
  Spellchecker zaterdag 3 september 2022 @ 21:10:04 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 21:20:42 #7
16180 crew  CoolGuy
pi_205834910
quote:
Dank.
  Spellchecker zaterdag 3 september 2022 @ 21:29:50 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 21:41:30 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_205835297
quote:
Inderdaad :P
  zaterdag 3 september 2022 @ 21:43:29 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205835328
Toch wonderbaarlijk dat mensen een account aanmaken om een topic te openen met een vraag waarop ze heel simpel van Google een antwoord hadden kunnen krijgen, maar waar ze waarschijnlijk van het UWV ook gewoon informatie over hebben ontvangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206094598
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:43 schreef Leandra het volgende:
Toch wonderbaarlijk dat mensen een account aanmaken om een topic te openen met een vraag waarop ze heel simpel van Google een antwoord hadden kunnen krijgen, maar waar ze waarschijnlijk van het UWV ook gewoon informatie over hebben ontvangen.
Nav een vraag in WGR wou ik even iets benoemen en toevallig was het Leandra ook al opgevallen.

Het topic over opvragen van informatie uit de basisregistratie beetje hetzelfde.
Dat je op Fok wat informatie wilt vragen omdat je je advocaat niet wilt lastigvallen, snap ik nog wel een beetje (zou mijn keuze niet zijn iig).

Maar moeten we straks nu eerst 3 pagina's raden waarom de andere advocaat dat wilt weten, dan komt TS met kleine stukjes informatie, waarna we weer moeten raden.
Meestal na 6 pagina's zit het verhaal toch net iets anders in elkaar en denk je waarom heb ik in vredesnaam iemand weer proberen te adviseren/ helpen.

Misschien is het ditmaal anders, maar het patroon valt de laatste tijd op en dat doet WGR niet echt goed :)

Dacht meld het even, het zal de modjes ook wel opgevallen zijn :)
Hell To The Liars
  zondag 25 september 2022 @ 11:05:34 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206095465
Nou ja, in dat geval is het iig niet iemand die er een account voor aangemaakt heeft, dus een topic openen was wellicht toch sneller dan een Google search.
Maar het is idd vervelend dat mensen een antwoord willen hebben op een vraag die ze dusdanig incompleet stellen dat het lastig is de vraag te beantwoorden.

Als jij een rechtszaak hebt over de boom van de buurman is zo'n verzoek aan de gemeente vrij lastig tot noodzakelijk te bestempelen.
Als je partneralimentatie ontvangt en daar een zaak over hebt dan is zo'n verzoek aan de gemeente prima te verdedigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206104133
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 09:43 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nav een vraag in WGR wou ik even iets benoemen en toevallig was het Leandra ook al opgevallen.

Het topic over opvragen van informatie uit de basisregistratie beetje hetzelfde.
Dat je op Fok wat informatie wilt vragen omdat je je advocaat niet wilt lastigvallen, snap ik nog wel een beetje (zou mijn keuze niet zijn iig).

Maar moeten we straks nu eerst 3 pagina's raden waarom de andere advocaat dat wilt weten, dan komt TS met kleine stukjes informatie, waarna we weer moeten raden.
Meestal na 6 pagina's zit het verhaal toch net iets anders in elkaar en denk je waarom heb ik in vredesnaam iemand weer proberen te adviseren/ helpen.

Misschien is het ditmaal anders, maar het patroon valt de laatste tijd op en dat doet WGR niet echt goed :)

Dacht meld het even, het zal de modjes ook wel opgevallen zijn :)

Uiteraard had ik al gegoogled. Maak je daar maar geen illusies over.

Die rechtszaak zit in zn 3e maand. Dagvaarding ervoor is dan ook al 3 maanden betekend door een deurwaarder die dezelfde gegevens al heeft gecontroleerd. Waarom moet die advocaat dat dan 3 maanden later opnieuw opvragen? Met welk doel? Ja, dat zegt de brief van de gemeente: 'voor de uitvoering van een 'algemeen verbindverklarend iets' maar wat dat dan precies is, wordt er niet gemeld. Voor de uitvoering van.. en uiteraard had ik al even gegoogeld op dar algemeen verbindende iets. Ik wil weten voor de uitvoering waarvan onder andere..

Dat is de vraag en dus eigenlijk dezelfde vraag die jij stelt: waarom wil die advocaat dat weten en ook specifiek van de medebewoner.

Zal ook een andere vraag stellen: wat als ik de gemeente weiger toestemming te geven mijn gegevens te vestrekken aan die advocaat, want dat mag ik gewoon doen? Wat heeft dat voor consequenties? Kan die algemeem verbindende iets dan niet worden uitgevoerd?

En zo zijn er wel meer vragen die ik nu even heb.

Ondanks google is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat ene zinnetje nu precies inhoudt en wat er dus uitgevoerd moet worden.

Dat er vrijwel gelijk een kneus met mod-aspiraties zich in het topic meldt om te gaan trollen, zonder iets verder bij dragen en een moderator het topic -als één van de weinige topics in WGR sluit, helpt ook niet. Dat lijkt dan gewoon op de man spelen.

Of je sluit alle topics waar een antwoord gegeven is, of uitsluitend als er een reden toe is. En dat eerste, dat kan bijv. op aangeven van topicstarter.

En nu zegt die zeldbenoemde toffe peer dus dat het antwoord gegeven is. Ik zie 'm niet. Een copy paste van google wat zo'n algemeen verbinden nogwat is en wie die kan uitvaardigen is leuk maar niet het antwoord op mn vraag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Inbox op 26-09-2022 06:41:06 ]
pi_206104887
@CoolGuy

Topic wederom doorgelezen. In welke post kan is het antwoord te vinden?
pi_206104926
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 06:28 schreef Inbox het volgende:
@:coolguy

Topic wederom doorgelezen. In welke post kan is het antwoord te vinden?
De 1 na laatste.
pi_206176317
Vraag: kan de titel van mijn topic worden gewijzigd? Het moet eigenlijk zijn;

Vergoeding zorgverzekeraars lensvervanging/transplantatie bij -7
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 15:58:46 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_206178640
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:35 schreef GwanGwaa het volgende:
Vraag: kan de titel van mijn topic worden gewijzigd? Het moet eigenlijk zijn;

Vergoeding zorgverzekeraars lensvervanging/transplantatie bij -7
Done.
pi_206230313
WGR / Als expats je banen inpikken

Waarom is dit dicht? Het gaat gewoon over werk!
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 22:06:22 #19
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_206230438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:58 schreef Alpha0 het volgende:
WGR / Als expats je banen inpikken

Waarom is dit dicht? Het gaat gewoon over werk!
Onder andere dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:41 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Zit je een 1 of ander Egyptisch wijf met hoofddoek te overtuigen dat ze jou moet kiezen. :r
pi_206230504
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef noodgang het volgende:

[..]
Onder andere dit:
[..]

Wat is daar mis mee? Had ook schele Braziliaan kunnen zeggen, of pukkelige Indonesier. Gewoon om mijn irritatie te uiten.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:08:12 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206232673
Hoef je niet zo te doen. Onnodig.
pi_206233081
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:08 schreef Rene het volgende:
Hoef je niet zo te doen. Onnodig.
Al was het onnodig , dan nog is het geen reden om het topic te sluiten. Gaat er meer om dat het een niet-Westers iemand is. Het is supervervelend dat niet westerse mensen in je eigen land gaan bepalen of jij een baan krijgt. Lijkt wel omgekeerde kolonisatie.
pi_206249065
Het heet tegenwoordig heel wat popijopi namen. Telewerker, digitale nomad, etc. Komt natuurlijk neer op achter je laptop zitten.

Is er al een topic over gelegenheden (in Nederland) waar dat goed kan?
pi_206249579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:11 schreef Halcon het volgende:
Het heet tegenwoordig heel wat popijopi namen. Telewerker, digitale nomad, etc. Komt natuurlijk neer op achter je laptop zitten.

Is er al een topic over gelegenheden (in Nederland) waar dat goed kan?
Telewerker en digital nomad zijn nogal een verschil. Maar nee. Digital nomad kan je hier per definitie niet zijn. (En er is ook geen topic)
pi_206249606
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:52 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Telewerker en digital nomad zijn nogal een verschil. Maar nee. Digital nomad kan je hier per definitie niet zijn. (En er is ook geen topic)
Mja, weet er ook niet echt de juiste term voor.

Ik heb een eigen zaak, werk vaak vanuit huis en tegenwoordig ook vaak vanuit 'n restaurant of zo, omdat ik dat gezelliger vind. Vroeg me af of dat nog meer mensen doen. Zie aldaar ook wel andere mensen met hun laptop zitten. En of ze nog geschikte plekken weten.
pi_206253369
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 07:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De 1 na laatste.
De vraag was:
Kan iemand mij vertellen wat de achterliggende reden hiervan is en waarom ie dit nodig heeft of kan hebben?

Dat antwoord vind ik niet in die reactie. De rechtszaak was al 2 maanden aan de gang. Dagvaarding daarvoor dus allang betekend ,waarvoor de deurwaarder GBR heeft gecontroleerd uiteraard.

Die reactie is dus geen antwoord en bevestigde alleen wat ik zelf ook al had gegoogled of wist. Bovendien had de advocaat de gegevens al van de tegenpartij.
pi_206299795
WGR / Gratis hotelovernachting na klacht over hotelovernachting?

Kan een mod hier eens naar kijken (en evt. een modbreak zetten)? Kennelijk is naming&shaming weer bonton in WGR.

Er wordt onderhand niet eens meer gesuggereerd dat het Fletcher moet zijn maar inmiddels door sommigen al gesteld dat het Fletcher IS. Dit terwijl TS het zelf netjes omschrijft met [keten].

Even de kwaliteit van [keten] genuanceerd afbranden, waarmee de vraag van TS helemaal niet beantwoord wordt. En terwijl [keten] een IMO nette compensatie heeft aangeboden voor hun fout. Dat TS er wat anders van vindt, dat mag, maar rechtvaardigt nog geen flaming van [keten].

Just my 2 cents, fijne avond.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 12 oktober 2022 @ 18:30:14 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206300196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 17:53 schreef r_one het volgende:
WGR / Gratis hotelovernachting na klacht over hotelovernachting?

Kan een mod hier eens naar kijken (en evt. een modbreak zetten)? Kennelijk is naming&shaming weer bonton in WGR.

Er wordt onderhand niet eens meer gesuggereerd dat het Fletcher moet zijn maar inmiddels door sommigen al gesteld dat het Fletcher IS. Dit terwijl TS het zelf netjes omschrijft met [keten].

Even de kwaliteit van [keten] genuanceerd afbranden, waarmee de vraag van TS helemaal niet beantwoord wordt. En terwijl [keten] een IMO nette compensatie heeft aangeboden voor hun fout. Dat TS er wat anders van vindt, dat mag, maar rechtvaardigt nog geen flaming van [keten].

Just my 2 cents, fijne avond.
Ik laat het aan de mods van WGR over maar heb het topic in elk geval even uit de Google search optie gehaald.
en zal ze even een dikke douw geven dat ze moeten kijken :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206307301
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
Ik laat het aan de mods van WGR over maar heb het topic in elk geval even uit de Google search optie gehaald.
en zal ze even een dikke douw geven dat ze moeten kijken :)
Ik vind het wel wat overdreven om bij voorbeelden over andere ketens (gegarandeerd dat TS daar niet was) ook de naam maar weg te halen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 13 oktober 2022 @ 10:40:42 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206307322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik vind het wel wat overdreven om bij voorbeelden over andere ketens (gegarandeerd dat TS daar niet was) ook de naam maar weg te halen.
Als je heel graag duidelijk wilt maken over welke je het hebt dan kun je een toekan gebruiken of een F of een weet ik veel verzin wat. Maar gewoon geen namen als het er niets mee nodig heeft.

Het zou zelfs helemaal weg kunnen want het heeft weinig van doen met de vraag van TS, dus offtopic.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206307368
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik niet. Beperk je nou gewoon tot de vraag van TS, het is hier toch geen Trustpilot ofzo.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_206307381
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik niet. Beperk je nou gewoon tot de vraag van TS, het is hier toch geen Trustpilot ofzo.
Dat gebeurt ook met voorbeelden van hoe dat bij bepaalde hotels gaat. Wanneer geld terug wel realistisch is, wanneer niet, etc.
pi_206307414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat gebeurt ook met voorbeelden van hoe dat bij bepaalde hotels gaat. Wanneer geld terug wel realistisch is, wanneer niet, etc.
Grappig … ik lees heel andere posts in dat topic … of andere intenties … of ik lees er domweg overheen, dat kan natuurlijk ook …
.
  Moderator donderdag 13 oktober 2022 @ 20:33:07 #34
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206314138
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 10:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Grappig … ik lees heel andere posts in dat topic … of andere intenties … of ik lees er domweg overheen, dat kan natuurlijk ook …
Die lees ik ook
pi_206391997
Weten jullie of er al een algemeen topic is waar het erom gaat hoe mensen geld kunnen besparen of krijgen?

Bijvoorbeeld het aanvragen van toeslagen. Invullen van het loon bij de toeslagen zodat je niet (of weinig) hoeft terug te betalen. Subsidievoordelen etc.? Mijn idee is om een topic te starten waarin bijvoorbeeld de 30 meest voorkomende zaken voor de burger terug komen die ze dan kunnen controleren/aanvragen etc. zodat ze niet voor onaangename verrassingen komen te staan..
pi_206392441
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 20:46 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Weten jullie of er al een algemeen topic is waar het erom gaat hoe mensen geld kunnen besparen of krijgen?

Bijvoorbeeld het aanvragen van toeslagen. Invullen van het loon bij de toeslagen zodat je niet (of weinig) hoeft terug te betalen. Subsidievoordelen etc.? Mijn idee is om een topic te starten waarin bijvoorbeeld de 30 meest voorkomende zaken voor de burger terug komen die ze dan kunnen controleren/aanvragen etc. zodat ze niet voor onaangename verrassingen komen te staan..
Besparen doen we hier: LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #5

En hier: K&W / Het grote energiebespaartopic #3

Over toeslagen is volgens mij geen topic.
Spoilers!
pi_206392457
Foutje
Spoilers!
  Moderator donderdag 20 oktober 2022 @ 23:45:57 #38
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206394068
Maar als het een individueel pakket is mag dat best in een eigen topic. Krijg je alleen wel meer exposure.
  maandag 24 oktober 2022 @ 15:33:00 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206433926
Dan hier ook maar even, nu TS het nodig vindt om trollend een pluim in zijn eigen reet te steken mbt tot de TT.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 15:55 schreef Leandra het volgende:
Kan er trouwens iets aan die BS in de TT gedaan worden?
De rente is geen 8% en dat soort gelul maakt het topic alleen maar waardeloos voor de toekomst, het is een WGR topic, geen ONZ.
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2022 10:17 schreef ludovico het volgende:
Echt een goede TT in dit topic. Mooi gerefereerd naar het vorige topic waar het ging over herleefde tijden naar toen de hypotheekrente 8% was.
De TT van het vorige topic was van mij en sprak over "bijna weer normaal", het langjarig gemiddelde van de hypotheekrente zit rond de 5%, de TT van het huidige topic is dus trollen om het trollen, wat uit de "verklarende" post ook wel blijkt.

Dit soort nonsens is leuk voor ONZ en KLB, maar heeft niets te zoeken in WGR, op termijn verpest het ook de waarde van deze topics en dus van WGR.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 24 oktober 2022 @ 15:49:09 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_206434077
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef Leandra het volgende:
Dan hier ook maar even, nu TS het nodig vindt om trollend een pluim in zijn eigen reet te steken mbt tot de TT.
[..]
[..]
De TT van het vorige topic was van mij en sprak over "bijna weer normaal", het langjarig gemiddelde van de hypotheekrente zit rond de 5%, de TT van het huidige topic is dus trollen om het trollen, wat uit de "verklarende" post ook wel blijkt.

Dit soort nonsens is leuk voor ONZ en KLB, maar heeft niets te zoeken in WGR, op termijn verpest het ook de waarde van deze topics en dus van WGR.
Weg.
pi_206435467
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 15:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Weg.
Dit gaat dus echt helemaal nergens over hè.

Kijken hier meer modjes mee i.p.v. alleen onze "CoolGuy" gaan we hier echt zo kleinzerig zitten micro-modden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206435625
Hier mijn kant van het verhaal:

Hier begon het gezeik mee:
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 15:55 schreef Leandra het volgende:
Kan er trouwens iets aan die BS in de TT gedaan worden?
De rente is geen 8% en dat soort gelul maakt het topic alleen maar waardeloos voor de toekomst, het is een WGR topic, geen ONZ.
Totaal uit context gehaald, want het refereerde gewoon naar waar het over ging in het vorige topic toen dat sluitte.
Leandra heeft met mij een agressieve hatelijke verhouding en komt giftig uit de hoek. Dat moet ik maar lekker aan me voorbij laten gaan, ja dikke lul, dat gezeik, dus ik maak het luchtig en verhelder waar de TT vandaan komt.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 17:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Feit is dat de rente nu geen 8%, dat is de leugen uit de TT zoals die was.

Dat doet niets af aan het feit dat de rente stijgt en een hoge rente inderdaad op termijn heel goed mogelijk is, maar de rente is nu simpelweg geen 8% en ook niet iets daarbij in de buurt.

En de reeks gaat te snel voor niet-kloppende BS in de TT.
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Lul niet zo dom, je TT is een troll TT.
Het langjarig gemiddelde is 5% dus je TT is alleen maar om te trollen.

Maar nu je er zelf op terugkomt en je een pluim in je eigen reet steekt mbt de TT zal ik alsnog een aanpassing in het FB-topic aanvragen.
Gif gif gif,

Wil je een goede sfeer op het forum dan roep je Leandra tot de orde dat ze niet zo moet zeiken en die giftige houding naar mij een keer moet afkappen, ze doet net alsof ik door haar brievenbus heb zitten poepen.

Coolguy heb ik ook echt 0 vertrouwen in qua objectiviteit, maar we zullen zien of deze post mag blijven staan. *O*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 24 oktober 2022 @ 19:06:49 #43
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_206435855
Jongens, een beetje lief tegen elkaar he? *;
Het is duidelijk dat niet iedereen t met elkaar eens gaat worden, zullen we gewoon weer verder gaan en deze discussie maar achter ons laten? :s)
pi_206485573
Misschien is het beter om het hele verkrachtingszijspoor even op te ruimen in WGR / Functioneringsgesprek ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 29 oktober 2022 @ 08:55:55 #45
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_206485603
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 08:48 schreef sigme het volgende:
Misschien is het beter om het hele verkrachtingszijspoor even op te ruimen in WGR / Functioneringsgesprek ?
Lijkt me ook ja
pi_206657957
WGR / Strafrecht

TS staat bekend om zijn topics vol leugens en britneycheers-achtig ontwikkelingen. Nu al veel gerammel en dat gaat de komende tijd erger worden totdat hij betrapt wordt en niet meer reageert. Is dat nodig in een serieus subforum?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 13 november 2022 @ 13:02:14 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206659975
Het zorgverzekeringtopic van 2022 is gekickt ipv een nieuw topic geopend.... wellicht dat iemand een 2023 topic zou kunnen openen?
Dan blijft eea wel zo overzichtelijk.

lily in WGR / Zorgverzekering 2022 / overstaptijd?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 11:52:21 #48
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206671329
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2022 09:12 schreef bijdehand het volgende:
WGR / Strafrecht

TS staat bekend om zijn topics vol leugens en britneycheers-achtig ontwikkelingen. Nu al veel gerammel en dat gaat de komende tijd erger worden totdat hij betrapt wordt en niet meer reageert. Is dat nodig in een serieus subforum?
Opgepakt overigens.
Het gaat me niet om het feiet dat iemand elders er een potje van maakt maar meer dat het rommelig wordt. Immers, ik kan in ONZ helemaal een dorpsidioot zijn maar in mijn privé een zakelijk conflict hebben die ik tegen het licht wil houden. Dus de reputatie van iemand weegt zeker mee maar is niet doorslaggevend. De inhoud van het topic is dat wel.
pi_206673005
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 11:52 schreef Rene het volgende:

[..]
Opgepakt overigens.
Het gaat me niet om het feiet dat iemand elders er een potje van maakt maar meer dat het rommelig wordt. Immers, ik kan in ONZ helemaal een dorpsidioot zijn maar in mijn privé een zakelijk conflict hebben die ik tegen het licht wil houden. Dus de reputatie van iemand weegt zeker mee maar is niet doorslaggevend. De inhoud van het topic is dat wel.
Uiteraard, maar als je ziet dat al die topics hetzelfde verloop hebben is het ook wel duidelijk lijkt me.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 14:51:56 #50
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206673287
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2022 14:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Uiteraard, maar als je ziet dat al die topics hetzelfde verloop hebben is het ook wel duidelijk lijkt me.
Ja en nee. Los van het feit dat we dat niet altijd van te voren kunnen weten. Maar we proberen het wat in de gaten te houden.
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:57:05 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206827530
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 26 november 2022 @ 13:28:07 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206827694
quote:
Omdat ik vanochtend aan het sporten was en daarna naar het centrum was voor wat boodschappen.
  zaterdag 26 november 2022 @ 13:32:07 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206827731
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:28 schreef Rene het volgende:

[..]
Omdat ik vanochtend aan het sporten was en daarna naar het centrum was voor wat boodschappen.
Ik heb gistermiddag al TR’s gezet.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 26 november 2022 @ 13:33:47 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206827743
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik heb gistermiddag al TR’s gezet.
oh :') dan weet ik t niet.

Ik zie gisteravond overigens. Ja. Iets met een leven geloof ik.
  vrijdag 2 december 2022 @ 22:39:09 #55
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 23:04:48 #56
355459 crew  noodgang
noodgang
  vrijdag 2 december 2022 @ 23:05:59 #57
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206917234
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 23:04 schreef noodgang het volgende:

[..]
Zekers
Bedankt!
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 19:39:53 #58
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207150249
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]
wijs maar aan waar ik de eerste stap deed om arelaxed te doen tegen mensen die het niet al waren of richting de TS of mij.
Het gaat me om de houding, het hard spelen, overal op in hakken en het feit dat je tweemaal de discussie aan gaat (met onnodig lange berichten wat mij betreft) en daarmee het topic van de TS overneemt maakt het dat ik het arelaxt posten noem. Vooral de stellige 'wijs jij maar aan' mijn kant op is onprettig en zal ook andere users niet uitnodigen om mee te posten in het topic.
Dat mag wel een tandje minder. Cut some slack.
  maandag 19 december 2022 @ 19:45:14 #59
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_207150354
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:39 schreef Rene het volgende:

[..]
Het gaat me om de houding, het hard spelen, overal op in hakken en het feit dat je tweemaal de discussie aan gaat (met onnodig lange berichten wat mij betreft) en daarmee het topic van de TS overneemt maakt het dat ik het arelaxt posten noem. Vooral de stellige 'wijs jij maar aan' mijn kant op is onprettig en zal ook andere users niet uitnodigen om mee te posten in het topic.
Dat mag wel een tandje minder. Cut some slack.
volledig arbitrair dat het boze oog van mordor dus valt op mijn weldoordachte posts die het lengte hebben omdat ik accuraat de karikaturen van de dogpile in dat topic bloot leg.. maar de korte (en volgens jou dus acceptabele) trollberichten van mensen die alleen daar zijn om de TS in de zeik te nemen... die ontsnappen het oog.

Interessant.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_207172639
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:49 schreef ludovico het volgende:
Hier mijn kant van het verhaal:

Hier begon het gezeik mee:
[..]
Totaal uit context gehaald, want het refereerde gewoon naar waar het over ging in het vorige topic toen dat sluitte.
Leandra heeft met mij een agressieve hatelijke verhouding en komt giftig uit de hoek. Dat moet ik maar lekker aan me voorbij laten gaan, ja dikke lul, dat gezeik, dus ik maak het luchtig en verhelder waar de TT vandaan komt.
[..]
[..]
Gif gif gif,

Wil je een goede sfeer op het forum dan roep je Leandra tot de orde dat ze niet zo moet zeiken en die giftige houding naar mij een keer moet afkappen, ze doet net alsof ik door haar brievenbus heb zitten poepen.

Coolguy heb ik ook echt 0 vertrouwen in qua objectiviteit, maar we zullen zien of deze post mag blijven staan. *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 13:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gejankzak over migratie heeft ook geen reet te maken met dit topic, ga je xenofobie maar weer in een topic uiten waar het wel on-topic is.
En het gaat maar door.
Wel toevallig dezelfde tijd van de maand. Maybe I'm onto something here... :')
  woensdag 21 december 2022 @ 14:07:33 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207172724
Ja joh, drama maken over woorden als "gejankzak" en "xenofobie" en tegelijkertijd ook nog even een staaltje misogynie er tegenaan, met je "tijd van de maand".

Wat een domme paternalistische zak ben je dan :r

Buitenlandergezeik heeft simpelweg niks in het woningmarkttopic te zoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207172746
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:07 schreef Leandra het volgende:
Ja joh, drama maken over woorden als "gejankzak" en "xenofobie" en tegelijkertijd ook nog even een staaltje misogynie er tegenaan, met je "tijd van de maand".

Wat een domme paternalistische zak ben je dan :r
Ik kan van de termen wel een bingo-kaart gaan maken.
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 14:09:48 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_207172755
Ik kan ook wel een bingo kaartje maken, maar dat moeten we niet willen.

Kan dat kinderachtige gedoe even ophouden?
pi_207178273
Ik weet dat dit dan weer pseudomodden is hoor, maar volgens de userpolicy is het toch niet toegestaan om topics vol te baggeren met trollbeschuldigingen?

Deze reeks wordt er behoorlijk door verziekt in elk geval: WGR / Vermoede van fraude #3
Spoilers!
  woensdag 21 december 2022 @ 21:25:38 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207179328
En als er toch naar dat topic gekeken wordt: kan er dan een n achter "vermoede" in de TT gezet worden? :)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207181828
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet dat dit dan weer pseudomodden is hoor, maar volgens de userpolicy is het toch niet toegestaan om topics vol te baggeren met trollbeschuldigingen?

Deze reeks wordt er behoorlijk door verziekt in elk geval: WGR / Vermoeden van fraude #3
Waarom is mijn post verwijderd? :?
.
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 06:57:30 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207182757
quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Waarom is mijn post verwijderd? :?
Dat was voor het slapen gaan, de strekking was iets met troll of in ieder geval het topic in twijfel trekken in de eerste reactie gelijk. Onnodig.
pi_207183697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 06:57 schreef Rene het volgende:

[..]
Dat was voor het slapen gaan, de strekking was iets met troll of in ieder geval het topic in twijfel trekken in de eerste reactie gelijk. Onnodig.
Uhuh onzin … ik trok een detail in twijfel en vroeg TS daar naar.

Net als AnneX (alleen dan de korte versie): de papieren administratie is foetsie en de boekhouder heeft - nog steeds - helemaal niks door???
.
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 10:37:36 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207183840
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Uhuh onzin … ik trok een detail in twijfel en vroeg TS daar naar.

Net als AnneX (alleen dan de korte versie): de papieren administratie is foetsie en de boekhouder heeft - nog steeds - helemaal niks door???
Wellicht heb ik het iets te snel geoordeeld. Maar het kwam op mij over alsof je het geheel in twijfel trok.
pi_207184069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:37 schreef Rene het volgende:

[..]
Wellicht heb ik het iets te snel geoordeeld. Maar het kwam op mij over alsof je het geheel in twijfel trok.
Ik heb mijn bedenkingen ja maar uit die niet. Dit detail vond ik echter niet meer te rijmen, TS klaarblijkelijk wel.
.
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 11:23:08 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207184233
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:06 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik heb mijn bedenkingen ja maar uit die niet. Dit detail vond ik echter niet meer te rijmen, TS klaarblijkelijk wel.
In orde. Dan ben ik te snel geweest. Excuses!
pi_207184838
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:23 schreef Rene het volgende:

[..]
In orde. Dan ben ik te snel geweest. Excuses!
No problem ^O^
.
pi_207498940
Het topic ontspoort aardig door en vanaf rival in WGR / Kantorencomplex besluit nood diesel aggregaat te plaatsen. Misschien even wat vegen? Het voegt 0 toe aan het topic.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 16:33:19 #74
16180 crew  CoolGuy
pi_207499038
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 16:25 schreef baskick het volgende:
Het topic ontspoort aardig door en vanaf rival in WGR / Kantorencomplex besluit nood diesel aggregaat te plaatsen. Misschien even wat vegen? Het voegt 0 toe aan het topic.
Done.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 09:11:26 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207594814
Heeft Danny nou serieus posts van een WGR-mod in WGR verwijderd en aangepast omdat een user daarover gejammerd heeft?

Wat is er gebeurd met "Ken je users"?
Ik vind dit echt bizar, zeker een subforum als WGR, dat altijd heel waardevol was omdat de adviezen over het algemeen van hoog niveau waren omdat er nou eenmaal een hoop kennis zit, moet je niet tot speeltuin van allerlei trollen laten worden, ook niet tot klaagbaak van mensen die vooral niets willen, niets anders dan zeiken op anderen, die het beter hebben.
En meestal hebben ze het beter omdat ze niet zeiken maar doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 09:13:38 #76
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207594826
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:11 schreef Leandra het volgende:
Heeft Danny nou serieus posts van een WGR-mod in WGR verwijderd en aangepast omdat een user daarover gejammerd heeft?

Wat is er gebeurd met "Ken je users"?
Ik vind dit echt bizar, zeker een subforum als WGR dat altijd heel waardevol was omdat de adviezen over het algemeen van hoog niveau waren omdat er nou eenmaal een hoop kennis zit moet je niet tot speeltuin van allerlei trollen laten worden, ook niet tot klaagbaak van mensen die vooral niets willen, niets anders dan zeiken op anderen, die het beter hebben.
Ik neem aan dat je doelt op de post van sirdanilot. Dat is al behandeld via de mail. Dat hoeft niet op tig plaatsen nog behandeld te worden. En Danny heeft die posts niet aangepast, dat was ik.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 09:15:41 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207594845
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:13 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je doelt op de post van sirdanilot. Dat is al behandeld via de mail. Dat hoeft niet op tig plaatsen nog behandeld te worden. En Danny heeft die posts niet aangepast, dat was ik.
Ik heb het over de posts van @CoolGuy in dat topic in WGR, niet over dat topic in FB.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 09:17:13 #78
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207594862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb het over de posts van @:CoolGuy in dat topic in WGR, niet over dat topic in FB.
Ah. Dan heb ik niks gezegd. :P
Tip: post volgende keer een link naar de betreffende post. Dan is het voor iedereen duidelijk wat je precies bedoeld. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 09:20:44 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207594892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ah. Dan heb ik niks gezegd. :P
Tip: post volgende keer een link naar de betreffende post. Dan is het voor iedereen duidelijk wat je precies bedoeld. :)
Ik was duidelijk, want ik had het over posts van een WGR-mod in een WGR-topic ;)

Maar als je hier op Danny zoekt dan heb je 4 hits, allemaal aanpassingen: 3 van een post van CG, 1 van een post van de TS:
WGR / Tijdje vakantie of rust nemen na ontslag, gat op CV
Wullie bin KOEL © Soneal
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 09:24:18 #80
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207594934
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik was duidelijk, want ik had het over posts van een WGR-mod in een WGR-topic ;)

Maar als je hier op Danny zoekt dan heb je 4 hits, allemaal aanpassingen: 3 van een post van CG, 1 van een post van de TS:
WGR / Tijdje vakantie of rust nemen na ontslag, gat op CV
Dat is na aanleiding van de mail wisseling met sirdanilot.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 09:28:16 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207594965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Dat is na aanleiding van de mail wisseling met sirdanilot.
Dan nog vind ik dit niet handig, met dit soort acties jaag je goede mods weg, wat uiteraard precies de bedoeling is van de klager.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 09:31:25 #82
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207595004
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dan nog vind ik dit niet handig, met dit soort acties jaag je goede mods weg, wat uiteraard precies de bedoeling is van de klager.
Je benaderd dit wel behoorlijk negatief, terwijl het niet negatief bedoeld is.
De betreffende mod is niet overruled of iets, er is iets besproken op de achtergrond waar de mod geen weet van heeft/had en op dat moment is er gewoon besloten om die posts aan te passen.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 09:32:50 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207595018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Je benaderd dit wel behoorlijk negatief, terwijl het niet negatief bedoeld is.
De betreffende mod is niet overruled of iets, er is iets besproken op de achtergrond waar de mod geen weet van heeft/had en op dat moment is er gewoon besloten om die posts aan te passen.
Dat de mod er niet in gekend is is nog veel bizarder.

En ja, ik heb nog steeds een zwak voor WGR, zie dat daar nu goede mods zitten en wil dat graag zo houden, en wil zeker niet dat er door dit soort acties van een user die vooral negatief is en overal over tekeer gaat een van die mods denkt van "zoek het maar uit met je forum".
Been there, done that, zelfde soort user als oorzaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 09:34:15 #84
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207595029
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat de mod er niet in gekend is is nog veel bizarder.
Zoals ik al zei, je benaderd dit zeer negatief. Ik ben daar klaar mee. Laat mij daar niet in mee trekken.
Je hebt de antwoorden, doe er mee wat je wil.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 09:36:50 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207595052
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, je benaderd dit zeer negatief. Ik ben daar klaar mee. Laat mij daar niet in mee trekken.
Je hebt de antwoorden, doe er mee wat je wil.
Laten we het maar op "Ken je users" houden, ik ken die van WGR wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin dinsdag 17 januari 2023 @ 10:10:59 #86
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207595348
Ik heb in dat topic een aantal offtopic posts en dingen die de discussie verstoorden verwijderd. Ik heb daarbij niet gekeken naar wie het plaatste, maar gewoon alles opgeschoond. Dat valt gewoon onder normale moderatie en staat ook gewoon vermeld in diverse moderatie-aanwijzingen. Een topic met over en weer gebekvecht over iets dat niet gerelateerd is aan het topic is voor niemand wenselijk.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207597919
Zelfde TS: goede inhoudelijke uitwisseling ook weer :') WGR / Tijdje vakantie of rust nemen na ontslag, gat op CV

@Danny : ken je users (verwacht ik forumbreed niet van jou, de mods van een subforum kennen ze wel)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 januari 2023 @ 13:04:41 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207597945
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zelfde TS: goede inhoudelijke uitwisseling ook weer :') WGR / Tijdje vakantie of rust nemen na ontslag, gat op CV
Dat is het topic waar hij dat FB-topic over geopend heeft ;)
En waar deze hele discussie over gaat qua aanpassen/wissen van posts.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207601616
Wat raar dit? Eens met Leandra.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 19:45:49 #90
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207602456
Laten we dit even zitten. @Leandra bedankt (namens de driekoppige crew) voor je compliment. Mooi om te zien dat ik -zo merk ik- meer users het modden waarderen. De FA/A's ook wel. Er wordt nog even wat over doorgepraat achter de schermen. Maar laten we het daar dan bij houden O+ !
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 20:32:11 #91
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_207603577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:45 schreef Rene het volgende:
Laten we dit even zitten. @:Leandra bedankt (namens de driekoppige crew) voor je compliment. Mooi om te zien dat ik -zo merk ik- meer users het modden waarderen. De FA/A's ook wel. Er wordt nog even wat over doorgepraat achter de schermen. Maar laten we het daar dan bij houden O+ !
Hier heb ik weinig aan toe te voegen :)
pi_207608391
Kunnen jullie hier weer even meekijken? WGR / Vermoeden van fraude #3
Spoilers!
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 09:42:37 #93
16180 crew  CoolGuy
pi_207608463
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga kijken.
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 09:45:10 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_207608495
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 09:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kun je mij even de goede richting op wijzen? Want dit is deel 3 van dat topic, wat gaat er preccies mis, even los van dat users denken dat het verzonnen is? Toegegeven dat het een beetje lijkt op een soap, maar ik kan niet beoordelen of het echt verzonnen is, dus het zijn vooral de reacties qua 'verzonnen!' die niet ok zijn.

Maar betreffende TS moet ook geen dingen aan uitlokken, maar ik ben bovenaan begonnen en ik zie dus nog even niks (maar ik ben ook nog niet ver).
pi_207608582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 09:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Kun je mij even de goede richting op wijzen? Want dit is deel 3 van dat topic, wat gaat er preccies mis, even los van dat users denken dat het verzonnen is? Toegegeven dat het een beetje lijkt op een soap, maar ik kan niet beoordelen of het echt verzonnen is, dus het zijn vooral de reacties qua 'verzonnen!' die niet ok zijn.

Maar betreffende TS moet ook geen dingen aan uitlokken, maar ik ben bovenaan begonnen en ik zie dus nog even niks (maar ik ben ook nog niet ver).
Sorry, ik zie dat ik de verkeerde link heb gepaste.

Zo'n beetje vanaf hier: Pendule in WGR / Vermoeden van fraude #3

Users lijken te denken dat ze recht hebben op antwoorden. TS is heetgebakerd genoeg om te fel te reageren. Het wordt er niet gezelliger op.
Spoilers!
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 09:53:28 #96
16180 crew  CoolGuy
pi_207608614
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Sorry, ik zie dat ik de verkeerde link heb gepaste.

Zo'n beetje vanaf hier: Pendule in WGR / Vermoeden van fraude #3

Users lijken te denken dat ze recht hebben op antwoorden. TS is heetgebakerd genoeg om te fel te reageren. Het wordt er niet gezelliger op.
Dan had ik het toch goed ingeschat met m'n modbreak.
Edit: even nog wat aangepast.
  Admin woensdag 18 januari 2023 @ 14:17:11 #97
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207612170
- edit: het was al afgerond inmiddels zag ik :) -
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207612230
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Users lijken te denken dat ze recht hebben op antwoorden.
Er bestaat idd niet zoiets als “recht op antwoord” maarrrr …

a) iets categorisch negeren is dodelijk,
b) de rol van de boekhouder is cruciaal
en c) stel dan niet steeds een update in het vooruitzicht; dat schept verwachtingen.

Ik mag toch hopen dat een WGR topic niet het niveau van “lief dagboek” krijgt. Users denken graag mee, niks mis mee me dunkt.
.
pi_207768336
WGR / Diefstal door buurtgenoten

Welk deel van de policy wordt hier precies overschreden?
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 18:16:48 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207768383
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:12 schreef Dusthor92 het volgende:
WGR / Diefstal door buurtgenoten

Welk deel van de policy wordt hier precies overschreden?
Kan ongeveer wel 50% van het topic legen. Leek me een beetje onnodig.
Tis sowieso niet jouw topic, dus wel prima zo.

Ohja, tot slot is het WGR onderwerp ook wel redelijk weg.
pi_207768393
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:16 schreef Rene het volgende:

[..]
Kan ongeveer wel 50% van het topic legen. Leek me een beetje onnodig.
Tis sowieso niet jouw topic, dus wel prima zo.
Oh, oke

Naja dan maar weggooien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')