abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 januari 2023 @ 14:55:08 #26
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_207765445
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:50 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Vaag figuur ben je TS.beetje eng ook.

streamjohan
Via youtube kijk ik wel vaker afscheidsdiensten van onbekende mensen, zijn vaak gewoon te vinden. Vind het wel wat hebben. Ik zit dan ook netjes achter de laptop in pak. Ook zijn veel diensten terug te kijken.

Afscheidsdienst livestream is het keyword. Op dinsdagmorgen en middag, en op donderdag is het 100% raak.

Misschien vreemde hobby, maarja.
Och de een kijkt gtst, de andere dr pimplepopper en weer een ander de uitvaart van vreemden :')

[ Bericht 24% gewijzigd door Fe2O3 op 29-01-2023 14:56:03 (Mobiel kut touchkeyboard :)) ]
Dum de dum
pi_207765456
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:50 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Vaag figuur ben je TS.beetje eng ook.

streamjohan
Via youtube kijk ik wel vaker afscheidsdiensten van onbekende mensen, zijn vaak gewoon te vinden. Vind het wel wat hebben. Ik zit dan ook netjes achter de laptop in pak. Ook zijn veel diensten terug te kijken.

Afscheidsdienst livestream is het keyword. Op dinsdagmorgen en middag, en op donderdag is het 100% raak.

Misschien vreemde hobby, maarja.
Dat is wel een vreemde hobby idd. Nog vreemder is werkelijk naar een begrafenis te gaan....van iemand die je niet kent.
pi_207765548
Interessant. Je kan ook onderzoek naar de interesses van de dieven. Houden ze van kookboeken of strips, van dure horloges of oude klokken, bakstenen tov electrische fiets, flatscreen vs een vintage zwart wit modelletje etc

Leuk. Succes ermee en houdt ons op de hoogte
pi_207765936
Zoek een hobby, man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207766509
Ah ja, de dieven zijn de slachtoffers in dit verhaal, aldus sommige users hier.

:')
pi_207766692
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:56 schreef Dusthor92 het volgende:
Ah ja, de dieven zijn de slachtoffers in dit verhaal, aldus sommige users hier.

:')
Waar staat dat?
pi_207766720
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is wel een vreemde hobby idd. Nog vreemder is werkelijk naar een begrafenis te gaan....van iemand die je niet kent.
1 keer gedaan. Omstandigheden.
pi_207767036
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef streamjohan het volgende:
Ben zelf al een tijdje bezig met een buurtonderzoek, door middel van bijvoorbeeld mijn oude mobiele telefoons in mijn voortuin te leggen, op mijn eigen grond. Heb hier een camera opstaan, en heb twee buurtgenoten vol op beeld die mijn spullen snel weggraaien en meenemen.

Eentje woont straat verderop en praat ik soms mee :') Ook niet meer dus. :')

Maar kan ik hier wat mee, of mag je dit soort onderzoeken niet uitvoeren? Camera is gericht puur op mijn grond en eigendommen.

Zou ik bijvoorbeeld aangifte kunnen doen tegen hun, of flyers ophangen met een print screen uit het filmpje? Dit is te mooi om niks te doen.
Zou je wel eens moeten doen, kan je hem eens de beelden laten zien.
pi_207767090
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is wel een vreemde hobby idd. Nog vreemder is werkelijk naar een begrafenis te gaan....van iemand die je niet kent.
Ben in de studententijd wel een aantal keer bij de borrel geweest na een promotie van een wildvreemde. Gratis snel een paar bier. Kansloos, maar verder vrij onschuldig :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2023 16:40:18 ]
pi_207767429
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik ben benieuwd of dit wordt gezien als chantage of stalking....
Wat????

Afgelopen zomer.
Na een weekend uitje en chaos rond het uitpakken en werk nuben ik mijn foon vergeten.
Moest direct door naar werk door een ziek melding, echt die stomme foon vergeten.

Mijn buurtgenoot zag mijn foon en nam hem mee.
Toen ik laat thuis kwam lag er een briefje. Ik heb je foon,je was niet thuis.

De volgende dag was ik nog niet zo lang wakker, was nog van plan wat lekkers als bedankje te halen en dan mijn foon op te halen.
Dat werd een bak koffie, een broodje en een kletspraatje. Want de buurvrouw stond al aan de deur.

Zo kan het ook. Dus echt?
Hoe kom je op chantage of stalking als er iets in jouw tuin ligt?

Dat de kans op iemand die steelt groter is als het makkelijker is maakt nog niet dat jij de oorzaak of schuld bent.
pi_207767481
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:01 schreef opgebaarde het volgende:
Interessant. Je kan ook onderzoek naar de interesses van de dieven. Houden ze van kookboeken of strips, van dure horloges of oude klokken, bakstenen tov electrische fiets, flatscreen vs een vintage zwart wit modelletje etc

Leuk. Succes ermee en houdt ons op de hoogte
Gedrags wetenschap is awesome!

Zo vind ik het ronduit fascinerend hoe mensen los van elkaar een tendens tonen tot het kiezen van hetzelfde voedsel.

Ik ben zeer voor allerlei grappige onderzoekjes.
Ik turf al maanden wat mensen bestellen qua eten per dag

Uitkomsten zijn nog niet compleet, maar interresant
pi_207767634
@streamjohan nu ik erover nadenk: ik zou het op Dumpert posten
pi_207767704
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:04 schreef Jaroon het volgende:
Je legt oude telefoons zichtbaar in je voortuin? Lijkt mij meer uitlokking.
En dan is het opeens geen diefstal meer?

Ze hebben gewoon met dr poten van je spullen ad te blijven en helemaal als deze zich op andermans terrein bevinden.

Niks uitlokking!
  zondag 29 januari 2023 @ 17:33:14 #39
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207767749
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:05 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Kon me ook uit de pantalon zijn gewaaid toen ik de buxusrupsen aan het bestrijden was.
Sure eind januari stikt het van de buxusmot!

:') _O-
pi_207768002
Als je meerdere telefoons in je tuin gaat leggen kan het wellicht ook gezien worden als kennelijk prijsgeven?

Mijn juridische opleiding is alweer langere tijd geleden, geen idee wat precies ook weer de voorwaarden zijn.
No bitch to me
pi_207768056
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:50 schreef TornadoDK het volgende:
Als je meerdere telefoons in je tuin gaat leggen kan het wellicht ook gezien worden als kennelijk prijsgeven?

Mijn juridische opleiding is alweer langere tijd geleden, geen idee wat precies ook weer de voorwaarden zijn.
Prijs geven

Steel nu 1 telefoon en krijg er 1 gratis bij!
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 17:58:50 #42
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207768128
Tja. En zo besluiten we het.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')